Kolmatta kaipaavien tammikuu 2011

Onkos kukaan testaillut tänä aamuna? Täällä odotetaan kuumeisesti plussauutisia =)

Painonpudottajat: Muistakaahan käydä huomenna välipunnituksella. Ajattelin, että tuonne voisi laittaa jonkin sortin kokonaistavoitteen myös. Mitäs olette mieltä? Jos haluatte sen ilmoittaa, laittakaa huomenna samaan viestiin tähän astisen pudotuksen kanssa. Päivittelen sitten listalle. Tsemppiä kaikille!
 
Mä laitan pelini poikki ja ilmoitan että on kp2. Huojentunut samaan aikaan kuin hiukan pettynyt. Mutta nythän se vasta alkaa yk 1. :) Eli siis mulle ei kannata muuttaa tuota yk tuonne listaan. ;) Nyt ei ehdi enempi, myöhemmin sitten...
 
Vihdoinkin! Tämän aamuiseen digitestiin tuli kauan odotettu teksti Raskaana 1-2 viikkoa. :heart:
Voi miten onnellinen olo voikaan ihmisellä olla. Mies tuuletti testin nähtyään niinkuin ois voittanut maailmanmestaruuden. :) Ihana kun sekin on noin onnessaan tästä ihmeestä.

Kiitos kaikille teille kuumeilijoille mahtavasta palstaseurasta, toivottavasti tulette pian tuonne odottajiin. :heart:

Sporty kera pienen suuren salaisuuden
 
sporty: IHANAA! ONNEA :flower: ja paaaaljon tarrasukkia pienelle mukaan :heart:

miranda: Onnea uuteen kiertoon!

kaneli: Hyvältä oireilta kuulostaa =)

mymosa: Ei heitetä toivoa kaivoon. Kyllä nuo viivat ihan hyvältä näyttää jopa näin ruudun välityksellä. Uutta testiä tekemään parin päivän päästä, niin eiköhän viiva ole jo vahvistunut. bd
 
sportylle isosti onnea!

mymosa niin kauan ku tätiä ei näy niin aina on toivoa.

Kanelille peukutuksia!

Painonpudotuksesta:
Tämäkin käy huomenna puntarilla, mut en osaa vielä sit sanoa paljonko on pudonnu, ku oieestaan vasta alotan koko pudottamisen. Sattuneesta syystä ei "päässy" heti vuoden alusta mukaan. Mut tavote ois vähintään 5kg ja mielummin lähemmäs 10.. Eli jotain tuota väliltä ni oisin aika tyytyväinen.
 
Sporty:heart:

Painonpudotus tavoite olisi saada ainakin 7kg pois mutta jos pari kiloa enemmän lähtee, niin en pistä pahakseni. Esikoisen odotuksen alusta katsottuna olen nyt n. 16kg painavampi. :whistle: Silloin olin normipainon alarajalla, joten samoihin lukemiin en missään tapauksessa halua. Mutta jos tuosta 16kg:sta saisi puolet pois, niin sitten olisi ok. Ja uskon, että se ei ole ongelma kunhan ruokavalion ja aineenvaihdunnan saa kuntoon. Nyt on lihakset jatkuvasti tukossa...
 
mymosa
Mä jossain tuolla aiemmin mainitsinkin, että sellanen -40kg :ashamed: ja olisin ihannepainossa. Mutta katotaan sitä -30kg nyt alkuun pienissä osissa.

Eli kesäkuun alkuun asetettu tavoite on -10kg.
 
Onnea onnea Sporty. Mirandalle onnea uuteen kiertoon. Mymosa toivoa on vielä. Minäkin mielestäni näen kuvassa väriä. Mutta ajattele sinä vain sitä negaa, niin plussa on sitten sitäkin iloisempi uutinen.

Kaneli, hyväntuntuiset oireet todella. Samoissa kp:ssä kun mennään, niin seurailen suurella mielenkiinnolla kirjoituksiasi. Itsellä ei ole oireen oiretta. Mulla ovis tuottaa aina liudan "raskausoireita", kuten tuota pissatusta, turvotusta, janoa, rintojen herkkyyttä ym. Mutta oireet hiipuu sitten aina viikon sisällä, niinkuin nytkin ovat suurinpiirtein. Toivoa en kyllä ole vielä heittänyt, sillä olihan ovis vasta kp 17. Tikkuun sain vahvat viivat ja siemenetkin hoidettu oikeaan paikkaan.
 
kiitoksia uudesta pinosta BARBAMAMA:)

harvemmin tulee käytyä , kun koitan todella ajatella jotain muuta kun muuten oon ihan masentunut kokoajan:/ mutta nyt ois sit taas alkamassa menkkojen odottelua aika ja toivo on tiettysti taas korkealla! saas nähä kuin käy...

onnea plussanneille!

ja plussatuulia kaikille!
 
pettunia: juu mulla oli eilen niin vahva raudan maku suussa (joskus aiemmi tullu kun syönyt antibiootteja) että piti vettä juoda ja sit jotain aina suuhun ottaa että ei niin pahalta maistuis. Ja sit päätä särkyilee rinnat on tuntunu painavilta ja sille vihleksii molempia sillontällön. sit vatsasta nippailee.. saas nähhä Pitää kait sit viikonloppuna testailla ja kattoo miten eukon tässä kierrossa käy.
 
Huomenta :)

Vaaka näytti -1,5kg :D Ihan hyvä, kun aloitin vasta perjantaina tiukemman linjan :whistle: Tavoite olisi siis päästä ihanne/normaalipainoon, eli matkaa olisi semmoiset 20kg.

Muuten kaikki ennallaan...
 
Viimeksi muokattu:
Hienoja pudotuksia =) Onnea joka grammasta! Olen ratkaissut tuon vaihtelevuus ongelman sillä, että käyn aina samaan aikaan samassa tilanteessa (aamulla ennen syömistä) vaa'alla, niin se ei vaikuta tuloksiin. Vielä puuttuisi päivän lukemat mymosa, Minnarun, kaneli, KaramelliApina ja koiksa.

mymosa, Mädchen ja smurffiina: Testatkaa jo! Ei me kestetä odottaa :D Kyllä niin hienoja lukemia on listalla ja oireita, että takuulla ainakin joku teistä siirtyy plussanneisiin ellette kaikki =)
 
Onnittelut Sportylle plussasta!! :flower:

Jännääville bd ja tädin yllättämille halit :)

Mun vaaka ei näytä kuin puolen kilon välein pudotuksen... Mutta täti oli vienyt kilon mennessään. Menin vaa'alle suurella kauhulla, viikonloppuna oli pojan 3-vuotissynttärit ja odotin saaneeni mässäilyistä turvotuksen ja painon nousseen. Ei onneksi :D
Tavoite aika samoilla linjoilla miranda:n kanssa. 5kg on ensisijainen tavoite, mutta en pistä pahakseni vaikka tippuisi sen 8-10kg.

Kovasti on minua pohdituttanut tämä vauvakuumeilu taas... Miehellekin jo juttelin, ja hän sanoi, rakastavansa noita kahta palleroista niiiin paljon, eikä epäile etteikö molemmilta riittäisi rakkautta vielä kolmannellekin.
Rakkautta riittää, siitä minäkin olen varma, mutta riittääkö äidillä aika, psyyke ja jaksaminen?
 
Minäkin käyn vaa'alla aina aamuisin, mutta jotenkin kuitenkin mielessä kaihertaa se totuus, että illalla luku on jotain ihan muuta... Taitaa vaan ahneus iskeä tämän pudottamisen kanssa. :LOL:

Testaustuloksia minäkin odottelen, jospa olisi iloisia plussauutisia tiedossa!! :D
 
Äidin onni: Niinhän se on, mutta jos katsot sen lähtöpainonkin aamulla, ei sillä ole mitään merkitystä mitä vaaka näyttää illalla. Olisihan se lähtöpainokin ollut enemmän illalla eli muutos on sama joka tapauksessa =)

Laitoin sinne listalle nyt nämä ensisijaiset tavoitteet. Muutellaan niitä sitten sitä mukaa, kun tavoite lähestyy =)
 

Yhteistyössä