* * Kolmatta kaipaavat lokakuussa * *

Pikainen omanapainen sepustus...

Tänne ei kuulu muuta kuin jäätävää kurkkukipua edelleen (siis eikö tämä mene ikinä ohi) sekä vatsataudin poikasta. Olen eilisestä asti itse ollut höntissä jamassa ja vatsa sekaisin joten on kiva sairaastaa. Pelkään kurkkuni takia oksentamista ihan megapaljon, koska on valmiiksi huonossa kunnossa.... no jospa jäisi peräpään sooloiluksi.... ja tämä kaikkihan toki kiinnosti teitä :whistle:

Eikä siis mitään muuta tällä rintamalla.
Tästä tuli mieleeni, että mullahan sitten todettiin sunnuntaina angiina, joten jos kurkku kovin kipeä on, niin kannattaa tarkistuttaa, ettei pahempaa pöpöä...

Koittakaahan parantua!!!
 
Ärtymys 10! :kieh: Mä en sitte välillä voi ymmärtää miestä! Tuntuu, että meidän seksielämä on laskussa.. tai siis, olemme yksinkertaisesti niin väsyneitä illalla pitkän työpäivän ja lastenhoidon takia (minä pph+iltaopiskelija+mll sihteeri+konsulentti ja mies vakitöissä pitkiä päiviä), joten seksiä on ollut vähemmän. Olemme yleensä olleet ahkerampia oviksen aikaa.. ja sit loppukierrosta toiveet heränneet ja yllätys yllätys nega! :kieh:

Noh, mä huomasin tänään, että oltaiskohan kerran tämän kierron aikana rakastelleet.. ja laitoin viestiä ukolle, että mitä mieltä se on tästä asiasta.. niin vastaus tuli, että ei se plussa tekemällä tuu.. siis täh? En ymmärtäny sitte ollenkaan.. Tokihan se tekemällä tulee, millä sitten? kuinka???!!!! :kieh: Mikä järjen heitto ukolta!:headwall: Noh, vastasin siihen vain, että jos oot vielä halukas tähän kiertoon osallistumaan, niin loppuviikko todennäköisimmin ovis.. siihen sit tuli vastaus: Hyvä.

Ärsyttävää, kun mies sai mut alunperin mukaan haluamaan lisää lapsia.. olin ensin tyytyväinen 2 lapseen.. mutta mies sai mieleni muuttumaan, kun puhui siitä koko ajan, että vielä saisi tulla.. Olisi nyt sitten mukana!

Juuh, sori naiset oma napaisuus.. :ashamed:
 
MimSe mä epäilin kanssa, että voisi olla jotain tuollaista. Ainoa ihme juttu on, että kuumetta mulla ei ole ollut yhtään missään vaiheessa, vain lämpöä. Eivät ottaneet edes nielusta näytettä, kun lekuri sitä mieltä, että on vaan flunssaa. No.... reilu pari viikkoa tässä ollut kurkku enemmän ja vähemmän kipeä ja ääni poissa, mutta mitäs pienistä...

Ja aaltoileva huono olo se jatkuu ja mahakin toimii....ihanata joo... Äsken olin oksentaa, kun huuhdoin hoidokin kakkavaippaa :LOL:

Manzu
mun viimeiaikainen kirosanani on ollut: miehet :hug:
 
Miuski00 käy vaan lääkärissä, niiku Mimse sano, et jos se siun pitkittyny kurkkukipu on vaik jotain pahempaa ku tavan flunssa esim. angiinaa. Kannattaa käyä tarkistamassa. Ja eikös se raskautuminenkin onnistu paremmin terveenä:D. Paranemisia teille kaikille!

Ja Manzu täällä välillä kans nähään punaista johtuen miehestä:mad:. Ei niistä ota aina selvää pikku tikullakaan! Koita jaksaa:flower: ja toivottavast teiän hommat vähän vilkastus oviksen lähentyessä.

Santtu81 miusta tuo siun zumbatunnin oireilu viittais raskauteen:p. Yhellä kaverilla oli just tommoset oireet, ku se seuraavana aamuna teki sit positiivisen testin. Joten tsemiä vaan ja testailehan vielä, et jos vaik ootkin raskaana:heart:.

Ja mymosalle, älähän kauas katoa, kiva oli lueskella siun juttuja:D.
 
kaikenmoisia juttuja täälläkin tapahtuu... niin hyviä kuin ei niin hyviä... raskasta kolmas kierto aluillaan ja puuhapäivät edessä:) jostain syystä tämän kierron vuoto alkaa loppuilla vasta tänään siis 6 päivää vuotoa ?!? ei ihan äsken ole ollut, josko tämä enteilee hyvää ovisrikasta kiertoa. Tässä kierrossa pidän kyllä huolen että petiaikaa löytyy... alkaa tällä menolla la painua jo syksylle... isot sukujuhlat olisi heinäkuussa ja näyttää siltä jos tämä on se meidän kuu painuu miun la sinne hieman pohdin onko se yt hyvä aika mutta tässäkin se omanapaisuus korostuu ja tosiaan jo kaksi kierrosta takana eikä tulosta ni aatokset on siirtynyt siihen että tässähän voi tosiaan mennä vaikka kuinka monta kiertoa tuloksetta.

IHANA LUKEA MUIDEN PLUSSISTA =) ja samalla haaveilla siitä hetkestä kun voin täällä ilmoittaa sen oman plussani =)
 
KHJ
Santtu81nyt on testi avattu ja toises liuskassa vain 1 viiva ja toisessa kaksi joskin toinen hiukan haaleampi kuin se toinen....jaksuja!!

Eli se missä on vain yks viiva kertoo että testi on toiminut ja se toinen sit sit raskaushormonia. Eli jos sulla on hailakka viiva siinä toisessa niiiiiiin....odotettavissa ehkä vauva uutisia. Testissähän lukee että jos hcg vai mikä se raskaushormoni nyt olikaan,sen määrä on vielä liian alhainen niin sit siin lukee et ei raskaana...eli tekases testi 48 h kuluttua edellisestä:heart:

Toivon kovasti plussaa,tsemppiä muru!!!!
 
Viimeksi muokattu:
KHJ, Kiitti!!! Kuulostaa aivan samalta kuin mun! Cb:n digiovis testit tilattuna ja mukana pitäisi tulla myös r-testi (se digi). Taidan tehdä sen ennen oviksen bongailuyrityksiä - ihan varmuuden vuoksi ;)

Ja yritän samalla pitää jalat maassa etten (taas) pety..
 
khj isot onnittelut! :flower:

miuski pikaista paranemista, täällä myös kaktus kurkussa :(

manzu ukot on joskus niin :kieh:

santtu toivotaan et se nyt olis plussa!

mymosa älä lannistu vaikka masentaakin, mulla kanssa lievä masis negasta vaikka ei ois syytäkään. mun teki kans mieli painua taustalle kun ei jaksais taas ootella :|

ei menkkoja vieläkään, missä v*****a ne oikeen on?? tulee joku superkierto, arsesta, mulla aina ollu tosi säännöllinen ni nyt sit kikkailee :rolleyes: sit oon kaiken lisäks viel kipeeki ja töihin on mentävä vaikka olo on kaamee :| tilasin mammaksilta 12 ovistestiä ja 6 herkkää r-testiä, melko paljon edullisempaa kun esim apteekista.
 
MimSe mä epäilin kanssa, että voisi olla jotain tuollaista. Ainoa ihme juttu on, että kuumetta mulla ei ole ollut yhtään missään vaiheessa, vain lämpöä. Eivät ottaneet edes nielusta näytettä, kun lekuri sitä mieltä, että on vaan flunssaa. No.... reilu pari viikkoa tässä ollut kurkku enemmän ja vähemmän kipeä ja ääni poissa, mutta mitäs pienistä...

Ja aaltoileva huono olo se jatkuu ja mahakin toimii....ihanata joo... Äsken olin oksentaa, kun huuhdoin hoidokin kakkavaippaa :LOL:

Manzu
mun viimeiaikainen kirosanani on ollut: miehet :hug:
Mullakaan ei ollut kuumetta, yskää, nuhaa, ei mitään... vaan koko pää kaulasta ylöspäin kipuili, ja varunvuoksi kun lasten kanssa työskentelen, päätin tarkistuttaa, ja ylläri kyllä oli se strepto plussa :O

Niin, ja kun ehdit niin tänään kp 2/28(kai mun tuosta kierrosta vielä pitää pitää kiinni, vaikka alkaakin nyt lyhentymään...) ja yk 4
 
MimSelle :hug:

Joo mä voisin yrittää painostaa teekoota vähän. Edelleen ovat sitä mieltä, että turha ottaa näytettä, kun ei ole kuumetta eli jeah...

Omaa napaa. Tauti jyllää, oksua ei ole tullunna *kop kop kop*, mutta olo on niin pirun huono. Välillä onneksi lähes poissa, mutta sitten iskee taas. Toivottavasti ei montaa päivää kestä! Olis kiva heiluttaa vaikka peittoakin ennen paronin kaartamista paikalle, kun se on jo liki ja sitten tulee paussi, koska mä en halua hillottaa paikkoja.... ja mulla voi vuoto taas kestää ja kestää....
 
kipeenä ja aamulla kuumetta ni en viittiny töihin lähtee ja ku olo muutenki huono, kurkku tosi kipee. pomolle ku ilmotin ni tuli luuria, reilu työnantaja mulla :headwall: hemmetti ku ei saa nykyään enää ees sairastaa, palkkais enempi työvoimaa ni ei tarvis marista, ei kai sitä kukaan tahallaan tuu kipeeks :stick:
mulla oli siis ilmeisesti tässä kierrossa 2 ovista ja nyt jos lasken siitä jälkimmäisestä ni menkkojen pitäs alkaa tossa 14 päivä. tuleehan siinä kierrolle pituutta :rolleyes: mut kuhan alkais ees sillon et pääsis taas kartalle, en jaksais enää oottaa.
 
En olekaan pitkään aikaan jaksanut kirjoittaa tänne mitään, enkä kyllä ole lukenutkaan teidän kuulumisia, joten pahoitteluni kun en ole ihan kärryillä mitä kuuluu. :ashamed:
Meinasi vaan masentaa välillä, mutta nyt on haavat nuolta ja uutta matoa koukkuun! :D Jospas nyt tässä kuussa mahdollisimman moni plussaisi.
Omassa navassa ei mitään erityistä kertomista, ovis pitäisi olla ihan näinä päivinä ja peitto heiluu! :LOL:

Tärppionnea kaikille!
 
Näin on taas lista päivitetty!

Tänne ei mitään uutta. Suklaakahvia lipitän, kun jotenkin tökki ajatuskin tavan kahvista aamusta. Kiva, kun kaveri toi eilen mulle pussin tällaista, on aikas hyvää :) tai no tökkii tämäkin, mutta ei pahasti. Aamusta oli pirun huono olo noustessa (kiitos illalla mässätyn juustoriisikakkupaketin, joo söin sen sitten kokonaan leffan aikana, aloitin ja CSI:n kohdalla... :ashamed: )ja nyt alkaa se puoli helpottamaan. Jos söis jotain niin auttais varmaan nopeammin...hmm...
Olin eilen NIIIIIIIN kiukkuinen että... ja mies ei sitä kyllä helpottanut omalla narinallaan ja äyskimisellään. Illalla toki haki mulle vielä erillisen kauppareissun tehden juustoriisikakkua eli saatan olla jo leppynyt...

Nnyt vaan koetan miettiä miten ihmeessä saan huomiseen iltaan mennessä kämpän kuntoon, kun on hoitolapsikin vielä nurkissa viiteen asti suunnilleen. 1v3kk uhmapeppu... Olisi siis naistenilta jonka meinasin perua, mutta appiukko ja mies olivat sitä mieltä, että mä tarvitsen naisten seuraa nyt. Niin, anoppini kuoli tiistaina illalla kuuden aikaan.

No katsellaan, kaipa porukka ymmärtää jos en ihan tip top kuntoon täällä kaikkea saa.... hope so...
 
Miuskille suuret osanotot :hug:
Mäkin alan kaivata jotain naisten iltaa tai edes pientä irtiottoa arjesta...

(.): Kp20 ja sen kirkkaan liman tulo senkun lisii vaikka kuvittelin taas oviksen olleen jo kp 13-14 paikkeilla. Kai mä en enää tunne kroppaani tai sitten se vaan ei toimi :(
 
KHJ täältä myös suurensuuret onnittelut!!! Toivottavasti tosiaan me kaikki muutkin pian seuraamme perässä :)

Miuskille sekä koko perheelle :hug: ja osanottoni!

Huldasharks myös :hug:!!! Ja uutta intoa ja toivoa kehiin! :)

Tails tuntuu myös saaneen positiivisesta asenteesta kiinni :D Hyvä niin!! Plussatuulia sinnekkin suuntaan :whistle:

Täällä ovis mennyt/menossa... ihan varma en ole tarkasta ajasta. Mahaa juilinut menkkamaisesti sunnuntaista asti, sunnuntaina, tiistaina ja eilen tartti miehelle vaan vihjata petipuuhista niin päästiin ainakin tositoimiin :D

Nyt ei auta muu kuin toivoa ja haaveilla ja odotella kärsimättömästi. *huokaus* :cool:
 
Miuskille osanotto. :hug:

Minut voi jälleen kerran pudottaa hännille, tänään kp 1/28-30. :headwall: Nyt alkaa jo yk6, lieköhän me saadaan ikinä sitä kaivattua kolmosta. Tässä kierrossa sain ovistikkuun plussan ja silloin kyllä oli yritystä ihan kiitettävästi, mutta ilma toivottua tulosta. :(
 

Yhteistyössä