Hakutulokset

  1. M

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Tervehdys kaikille pitkästä aikaa :wave: Jonttunen, mua oikein pisti hymyilyttämään tuo viesti, olet ihana. Mukavaa, kun on kaipailtu. Mulla on ollu palstatauko muutamalta muultakin foorumilta, elämässä on tapahtunut viime aikoina paljon ja energiaa ei ole riittänyt ihan kaikkeen. Tänne oli...
  2. M

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Iltaa kaikille tänne puolelle! Monasti olen tullut ilmoittautumaan, mutta muiden kuulumiset luettuani on sänky joka kerta kutsunut makoisammin. Täälläkin vaivana äärettömän, tajuttoman voipunut olo päivin ja öin. Mitään en saa aikaiseksi, pienikin ponnistus saa olon kun jyrän alle jääneeksi...
  3. M

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Aivan mahtavaa Toivorikas :heart: Tasaisesti käyn täällä lukemassa ja kaikkeni olen toivonut, että vihdoinkin teillä onnistuisi! Tarrasukkia pikkuiselle ja turvallista 9kk matkaa :) Luonnollisesti myös muillekin plussatuulia tasapuolisesti. :) Lupaavia oireita tuntuu löytyvän.
  4. M

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    ^Kyllä kai eroja voi olla kaupunkien välillä. Ehkä täällä Turussa tuo 12+6 on takaraja. Terkka vetosi siihen, että kun se äidin verikoe otetaan samalla ja verrataan riskejä, niin saattaa tulla muuten virheellisiä tuloksia. Jos muualla suomessa on "laajemmat taulukot" ja täällä pelataan jollain...
  5. M

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Ultrassa käyty ja valtakunnassa kaikki hyvin! :heart: Yksi papunen kellui lapsivesipussissa, pää-perämitaksi saatiin 2cm ja kaikki aikataulussaan. Neuvola varattu ja samoin NP-ultra. Terkka hämmästeli, miksi vasta nyt soitan (yleensä soitot tulevat heti +testin jälkeen) ja harmitteli, kun en...
  6. M

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Peppiina, aivan upeat ultrakuulumiset sulla. :heart: Kyllä minäkin olin silloin aivan vakuuttunut, että sulla on identtiset pullat uunissa. :D Mutta eipä sitten ollutkaan. Kovan alkukirin tämä yksi pikkiunen kyllä otti, ei voi muuta sanoa. Mollamaijalle oikein suuren suuret peukutukset...
  7. M

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    scrap: Oih, ihanaa, että ultrassa kaikki hyvin. :heart: :flower: Kuulosta kyllä luonnolliselta tuo sikiön koko (puhutaanko jo tässä vaiheessa sikiöstä..?), jos kasvu menee yhdessä hcg:n kanssa. Jonttunen: Mites sun ultra? Toivottavasti on hyviä kuulumisia. :) Marjainen: Tuosta...
  8. M

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Vattulalle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista. :heart: Marjainen: Sulle myös onnittelut, ihanaa, että syke löytyi. :heart: scrap: Vau, jokos sullakin on jo ultra, tule huomenna sitten kertomaan hyvät kuulumiset. :) Mä jään sitten Aidanin kanssa pitämään tänne perää, kun te muut...
  9. M

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Mitäs muille kuuluu? Täällä aika menee tooodella hitaasti. Kaikenlaisia oireita on, mutta olen niihin jo niin tottunut, että ihmettelen välillä, olenko edes raskaana. Joo, tiedän, seko mikä seko. :D Rinnat siis aristaa, mieli tekisi siis vain röhnöttää laiskana sohvalla ja vessassa saa käydä...
  10. M

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Terhi-76 tere tulemast mukaan! Tässä ketjussa on tänä vuonna ollut muutama muukin TYKSiläinen ja tietääkseni jokainen tähän mennessä päässyt plussanneisiin asti. Kovasti toivottelen sullekin onnea. :) Mulle osui useasti Varpu lääkäriksi, vain hyvää sanottavaa hänestä. Antti oli todella...
  11. M

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    ^Siis vihdoinkin toivorikas sun hoidot jatkuu, jes! Olipa ylläri toi kysta. Oletko koskaan kysyny tai nähnyt jotain taulukoita, miten naikkarilla noi hoidot yleisesti tuottaa tulosta? Mietiskelen tässä vain, mistä johtuu sen puljun alansa ammattilaisen käytös ym. Onko tosiaan varaa käyttäytyä...
  12. M

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    :( Voi sua Mörkötys, olen pahoillani tästä. :hug: Surkaa ensin rauhassa ja katse sen jälkeen tulevaisuuteen, kun on sen aika. Tuoresiirron jälkeen siis vähintään se kuukauden rauha kropalle. Jos polilla on vähemmän asiakkaita plus inhimillinen hoitsu puhelimen päässä, voi PAS siirto tulla...
  13. M

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Eihän tämä ole todellista, näin paljon huonoja uutisia, kamalaa. Mansikkainen ja heidh, tosi väärin ja syvältä, olen pahoillani. :hug: Muistan heidhin taustan, kun se limis kerrankin saadaan kohdilleen, eikös kuitenkin mene poskelleen muulla tavoin, ei ole reilua! nainen83: Onneksi edes...
  14. M

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Voi ei Mörkötys. :( Ei mitään empatiaa hoitajilla näemmä, mur! Mä varmaan sinuna repisin jo pelihousuni kaikesta tästä ja vaatisin terveyskeskuksesta tai jostain yksityiseltä ton hcg:n. En kestäisi olla kokonaista viikkoa epätietoisuudessa. Ja löytyyhän noita onnistumistarinoita netistä...
  15. M

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Voi lepis, lohtu :hug: sullekin, miten en äsken huomannut sun viestiä. Valtavasti toivoa sulle seuraavaan kierrokseen!
  16. M

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    miippis :( tosi surullista. :hug: Aikalisä kuulostaa tosiaan olevan paikallaan. Kirpeitä ja kauniita syksyn päiviä sinulle. Odottelen täällä jo innokkaana tulevaa piinailija rypästä. :) Faith: Pidä vielä lippu korkealla, se on se fifty-fifty kaikkien kohdalla. :)
  17. M

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Mörkötys: Tsemppiä kovasti sulle, wabisabi sanoikin jo kaiken oleellisen. Tosiaan, Lugejen selosteessakin lukee, että suuri annostus saattaa toisilla ärsyttää limakalvoja. Kaikki on varmasti hyvin. :) Lugeista. Olen ymmärtänyt, että annostelu riippuu osaksi onko takana tuoresiirto vai PAS...
  18. M

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Vattula ja Mörkötys, lämpimästi tervetuloa! Kivaa, kun tulee juttukavereita. :) Mullakin on ollut nyt hiljaisempi kausi tämän kirjoittelun kanssa, joka päivä kyllä olen kuulumisia käynyt lukemassa. Tuo kazin huono uutinen kosketti jonnekin todella syvälle ja olen ollut siitä lähtien mieli...
  19. M

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Voi pieni kaz, olen todella pahoillani teidän molempien puolesta. :( :hug: Ihan kauheaa, totisesti!
  20. M

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Oih, Mörkötys, onnea plussasta! :heart: :flower: Hyväähän ne oireet tiesi, jes! Kellonajasta päätellen testi poltti kaapissa aikas kovin. :D Onko sulla veritestiä? Heippa leiska! Muistan kyllä sun nikin, ainakin keväältä. Niin se elämä koettelee, olen pahoillani. :hug: Nii-in, mikä ei...

Yhteistyössä