Hakutulokset

  1. jassåå

    Perjantain pärstäkuvaketju?

    Pyydän anteeksi, jos tällanen ketju on just ollut... oon ollu senverran pitkään pois, ettei ole hajuakaan mitä täällä on tapahtunut :D Joten: Moi vaan kaikille! :) :heart:
  2. jassåå

    Ihania mekkoja!

    Lipsy VIP Dresses | Luxury Dresses - Lipsy ja huomattavasti halvempia kuin suomessa! mä tilasin tän: Lipsy V I P Long Sleeve Lace Peplum Dress - Lipsy ja pari hiukan arkisempaa :heart:
  3. jassåå

    G:Iltapalasi?

    Mulla 4 paistettua munaa, paketillinen pekonia, tomaattia+ kevätsipulia, viipale jälkiuunileippä+ voita. :p kelpaisko?
  4. jassåå

    Äääh! Minkä väriset mä tilaan?

    kun mä haluun noi kaikki! Emmä osaa päättää.
  5. jassåå

    sanokaas ny

    mitä hyvää ruokaa mä tänään laittasin? koht tarttis nimittäin kauppaan lähtee.
  6. jassåå

    miksi miehet pelkää lähestyä kauniita naisia?

    niin...
  7. jassåå

    koskaan en tee mitään oikein!

    Pelkkää p*skaa vaan saa niskaansa, vaikka kuinka on yrittänyt. Ihan hanurista koko elämä, aurinko paistaa ja v*tuttaa.
  8. jassåå

    G: Parhaat keksit?

    ei seksit, vaan keksit :D Mä olen tykästynyt Julia-kekseihin, domino supersuklaaseen ja fanipala-Daimiin :p
  9. jassåå

    G:Iltapalasi?

    mä syön katkarapuomeletin, jälkkäriksi mansikoita ja juomana vissyä
  10. jassåå

    Missä päin Suomea on ötökkäravintola?

    vai onko sellasta?
  11. jassåå

    Millasilla painoilla treenaatte?

    Esim. käsipainot, kyykyt, paljonko nostat penkistä? saa kertoa myös millasia sarjoja teet? Mulla: käsipainot n.15-17kg ja teen 3*15 sarjaa kyykkään 40kg painon kanssa ja teen 3*20 sarjaa penkistä nostan 65(tavoite olis 90kg)
  12. jassåå

    enää kuukausi

    :cool: ja sit mulla alkaa 7 viikon kesäloma :D *pakko hehkuttaa* Pomo soitti perjantaina ja tyrkytti lisää lomapäiviä ja aikaisti samalla loman alkamista. kyl nyt kelpaa!
  13. jassåå

    noniin ompelugurut!

    Olen viimeksi ommellu trikookangasta vuonna papu, ja tässä kysymys: onko pakko käyttää joustinneuletta, vai tuleeko tavallisella yhtikäs mitään? Olen lyhentämässä hameenhelmaa ja kaventamassa mekkoa :D
  14. jassåå

    kumpi kakku?

    1)mansikka-sitruuna: tuoreita mansikoita, mansikkamousse, sitruunamousse VAI 2)mansikka-dumlekakku: mansikkamousse, tuoreet mansikat, dumlekerma
  15. jassåå

    kun ei löydy hyvin istuvaa mekkoa!

    kaikki täytyy muokata ompelijalla- mua niin ärsyttää! *turha ärsytyspurkaus* huomenna taas etsimään mekkoa yhteen tilaisuuteen ja tiedän jo valmiiksi, ettei sopivaa löydy :( mää en jaksa!
  16. jassåå

    jos silmälasit hajoaa alle vuoden käytön jälkeen?

    Ja silmälasiliikkeestä luvataan uudet kehykset tilalle, jos niitä vain on varastossa- ja nyt ei ilmeisesti olekkaan(eivätkä korvaa mitenkään). Toinen sanka irtosi, ja on kuulemma valmistusvirhe. Gant merkkiset. Miten mahtaa homma mennä, kotivakuutuksesta? Vai kannattaako ottaa...
  17. jassåå

    Mistä näitä saa: Wilkinsons sword- hydro silk?

    sheiveri... sain lookfantastic.comista pari näytettä ja ne oli tosi hyviä(parempia kun gillette), mutta tuolta sivuilta ei löytynyt, yritin googletta- en löytänyt. Mä haluun!
  18. jassåå

    Jaa että sellanen vappu sit tälläkertaa!

    Molemmat lapset sai reaktion rokotuksesta: molemmilla sellaset 38,5 astetta kuumetta. Eihän noille mitkään munkit maistunut, vaan jouduin syömään kaikki ite :mad: mua oksettaa :x Ja kun ei poiskaan raaskinut heittää, kun olen ruoan tuhlausta vastaan, niin olen sitten pari päivää elänyt...
  19. jassåå

    Mitäs te tänään puuhailette?

    Mä ajattelin mennä lenkille, käydä punttisalilla, ja viedä muksut grillaamaan & piknikille. Tänään on tulossa nätti päivä, joten varmaan lasten kanssa ulkoillaan paljon- bongataan leppäkerttuja, perhosia sun muita :)
  20. jassåå

    Mun pitäs vissiin ruveta käymään treffeillä.

    En mä enää osaa, ja jotenkin pelkään, et jännitän niin hemmetisti, että vastapuoli pitää mua ihan urpona :D Miten mä pääsen tästä jännityksestä eoon?

Yhteistyössä