kun ei löydy hyvin istuvaa mekkoa!

[QUOTE="mama";28449478]Eikö mistään... :eek: Minkämallinen oikein oot :) ?[/QUOTE]

rinta 92, vyötärö 63, lantio 93... trikoomekot menee jotkut, mutta siihen jää... eikä noi trikoomekot kovin nättejä ole juhliin : / yleensä mulla on kynähame ja sen kanssa joku paita, mutta tuohon yhdistelmää olen jo kyllästynyt, mä haluan mekon :)
 
jepss
no ei mullekkaan.. olen hoikka, maha kuitenkin pullottaa, jalat tikut, lapaluut törröttää ja luo notkoselkämäisen ulkonäön:( siihen vielä a kupin tissit ni a`vot! joku sellanen pussimainen varmaan sopis mut onko ne nyt sit hienoja? :(
 
"just"
Laitoit oikein mitatkin, olisi riittänyt että olisit vaikkapa kertonut vain olevasi malliltasi tiimalasi. Nyt aloituksessasi on lesoilun makua.

Sitäpaitsi, etkö tunne ketään ompelutaitoista? Ei pitäisi olla kovin ylivoimainen tehtävä korjailla oikean mallinen mekko sopivaksi noille mitoille.
 
[QUOTE="just";28449603]Laitoit oikein mitatkin, olisi riittänyt että olisit vaikkapa kertonut vain olevasi malliltasi tiimalasi. Nyt aloituksessasi on lesoilun makua.

Sitäpaitsi, etkö tunne ketään ompelutaitoista? Ei pitäisi olla kovin ylivoimainen tehtävä korjailla oikean mallinen mekko sopivaksi noille mitoille.[/QUOTE]

:D on se kamalaa, ketään ei voi koskaan miellyttää.

ei se mitään ylivoimaista ole, aikaa vievää ja rasittavaa, kuten jo totesin.
 
kfkfkf harmaana
Sama ongelma, mutta mulla on jalat S, peppu varmaan S-M ja maha ja tissit XS

:D eti siinä sopivia vaatteita sitten. S koon housut kyllä menevät, mutta on se hankalaa löytää
 
toinen tiimalasi
Ymmärrän ongelman. Mulle neuvottiin että vyöllä kuroa vyötäröltä, esim kotelomekon kanssa, mutta onhan se välillä aika epätoivoista. Juuri kokeilin yhtä tosi nättiä paitapuseroa, tisseille olis pitänyt olla koko 40, mutta sit taas vyötärö huutais sitä 34/36 kokoa..

Tsemppiä etsintään ja muokkaukseen, muistat vaan että mitä tahansa mutta EI sitä empire-linjaa! :D
 
[QUOTE="just";28449603]Laitoit oikein mitatkin, olisi riittänyt että olisit vaikkapa kertonut vain olevasi malliltasi tiimalasi. Nyt aloituksessasi on lesoilun makua.

Sitäpaitsi, etkö tunne ketään ompelutaitoista? Ei pitäisi olla kovin ylivoimainen tehtävä korjailla oikean mallinen mekko sopivaksi noille mitoille.[/QUOTE]

Kylläpä kateus saa piikittelemään.
 
Peyote
[QUOTE="just";28449603]Laitoit oikein mitatkin, olisi riittänyt että olisit vaikkapa kertonut vain olevasi malliltasi tiimalasi. Nyt aloituksessasi on lesoilun makua.

Sitäpaitsi, etkö tunne ketään ompelutaitoista? Ei pitäisi olla kovin ylivoimainen tehtävä korjailla oikean mallinen mekko sopivaksi noille mitoille.[/QUOTE]

Höh, älä viitsi... Voi oikeesti olla aika vaikee vartalonmalli tuo, kun on noin pieni vyötäröstä ja noin isot rinnat. Ei ihan yleisimmästä päästä.
 
Alkaa olemaan taas samaa ongelmaa kun sai ylimääräistä rasvaa hukattua kropasta pois. Lähtihän sitä jokapaikasta pois, mut nyt taas tuo tiimalasi-malli korostuu. Housut pitäis olla s/34 ja paidat L/40, ei oikein tule ostettua mekkoja muuten kun "luottotekijältä".
 

Yhteistyössä