Mun pitäs vissiin ruveta käymään treffeillä.

"Heh"
Mää kävin kans ja jännitti nii perkeleesti mut mies oli nii rento et äkkiä se juttu lähti luistaa ja nyt menee 1000 perhosta mahasta :D Kk siitä ku nähtiin ekan kerran.
 
"Vieras"
No, jos erosta noin vähän aikaa, niin eihän sulla vielä kiire ole. Parempi toipua ja surra rauhassa, kun rynnätä suin päin etsimään uutta.
Kyllä mun mielestä erosta toipumiseen menee aikansa.
Erotaan pitkästä suhteesta, josta lapsia. Pari kuukautta ja etsitään uutta ja kohta jo esitellään lapsille isäpuolta. Siitä sitten erotaan taas hetken päästä, koska huomataan että se toipuminen edellisestä suhteesta ei ollut vielä valmis ja uusi juttu olikin hätiköityä ja ehkä todistelua itselle/ex-kumppanille että "ei tunnu missään, kyllä mulle ottajia löytyy".
 
[QUOTE="Vieras";28408529]No, jos erosta noin vähän aikaa, niin eihän sulla vielä kiire ole. Parempi toipua ja surra rauhassa, kun rynnätä suin päin etsimään uutta.
Kyllä mun mielestä erosta toipumiseen menee aikansa.
Erotaan pitkästä suhteesta, josta lapsia. Pari kuukautta ja etsitään uutta ja kohta jo esitellään lapsille isäpuolta. Siitä sitten erotaan taas hetken päästä, koska huomataan että se toipuminen edellisestä suhteesta ei ollut vielä valmis ja uusi juttu olikin hätiköityä ja ehkä todistelua itselle/ex-kumppanille että "ei tunnu missään, kyllä mulle ottajia löytyy".[/QUOTE]

no jaa, eipä se aina ihan noinkaan mene. Tilanteet on niin erilaisia. Eikä mitään isäpuolta ole hakusessa.
 
:O mä olen selkeästi liian vähän palstalla nykyisin, enpäs tiennyt, että olet eronnut.Mutta joo, tunnetko sä itse olevasi valmis treffeille eron jälkeen?Eikä sitä kyllä kannata väkisin treffeille mennä, jos vastapuoli ei "iske".
 
  • Tykkää
Reactions: Zucchini
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28408441:
onhan siitä jo muutama kuukausi...
:O Hitto!

No mutta, moni varmaan tekee itse noista tapaamisista tuskallisia, istutaan jossaki ravintelin pöydässä ja yritetään keksiä sanomista etc.

Pistät sen ukon kehään, siinähän voi samalla muutaman sanan vaihtaa ku mätkitte toisianne:D

Tapaatte tehden jotakin kivaa. Ei tule mitään tukalia tilanteita vaikka jotakuta jänskättäisikin. wink wink.
 
:O mä olen selkeästi liian vähän palstalla nykyisin, enpäs tiennyt, että olet eronnut.Mutta joo, tunnetko sä itse olevasi valmis treffeille eron jälkeen?Eikä sitä kyllä kannata väkisin treffeille mennä, jos vastapuoli ei "iske".
en mä täällä ole paljoa kerenny pyörimään, nyt taas pitkästä aikaa vapaata. Mut mä ajattelin odotella, että tulee sellanen ihminen, jonka kohdalla oikeasti tuntuu, että just sen kanssa haluan lähteä treffeille.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
[QUOTE="Vieras";28408529]No, jos erosta noin vähän aikaa, niin eihän sulla vielä kiire ole. Parempi toipua ja surra rauhassa, kun rynnätä suin päin etsimään uutta.
Kyllä mun mielestä erosta toipumiseen menee aikansa.
Erotaan pitkästä suhteesta, josta lapsia. Pari kuukautta ja etsitään uutta ja kohta jo esitellään lapsille isäpuolta. Siitä sitten erotaan taas hetken päästä, koska huomataan että se toipuminen edellisestä suhteesta ei ollut vielä valmis ja uusi juttu olikin hätiköityä ja ehkä todistelua itselle/ex-kumppanille että "ei tunnu missään, kyllä mulle ottajia löytyy".[/QUOTE]

Jalat ristissä istutaan kurjuutta maksimoiden? Höpöhöpö, jos kokee että on valmis tapaamaan ihmisiä niin sitten luultavasti on valmis, eikönii?
 
:O...jaa...:hug:....jaksuja ja voimia uuteen elämäntilanteeseen :)!

...ja mitä sitten tulee tuohon treffailuaatokseen, niin lähdet silloin liikenteeseen, kun se tuntuu itsestäsikin hyvältä ajatukselta :). Ja sillä mielellä, ettet lähde tekemään mielessäsikään minkään valtakunnan astelmia saati odotuksia itsellesi tai toiselle osapuolelle. Pääpaino sillä, että pidät hauskaa ja tutustut uusiin ihmisiin.

Kaikki aikanaan :).
 

Yhteistyössä