Mun pitäs vissiin ruveta käymään treffeillä.

-veera
Aina ei tarvitse itse etsiä.
Ja riippuu millanen ero on ollut ja syyt siihen, toipuminen on voinut olla jo ohikin siinä vaiheessa kun lopullisesti lähdetään eri teille.
Itse olen jo tavallaan eronnut miehestäni jo 4 vuotta sitten, vaikka yhdessä ollaankin asutttu ja eletty. Ajatuksen tasolla olen ajatellut, että olisi kiva vielä joskus löytää rinnalleni joku toinen, mutta en tiedä huoliiko kukaan kunnollinen mies minua.
 
-veera
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28408782:
uusi seurustelukumppani ei haittaisi(molemmilla on toive että uudetkin kuppanit tulisivat keskenään toimeen). Me olemme sopineet, ettei jokaista seurustelukumppania esitellä lapsille, vain, jos suhde muuttuu vakavaksi. Tietysti tulevaisuutta ajatellen mietityttää, miten lapset suhtautuvat uuteen kumppaniin(jos näin sattuu käymään).
Sitäkin olen miettinyt, että miten onnistuu tapailrmaan ja seurustelemaan jonkun kanssa, jos ei halua lapsia heti sotkea kuvioon. En tiedä luotanko lapsia isälleen ja haluaako teinit edes mennä, joten milloin ja missä edes voin ketään tapailla.
 
Sitäkin olen miettinyt, että miten onnistuu tapailrmaan ja seurustelemaan jonkun kanssa, jos ei halua lapsia heti sotkea kuvioon. En tiedä luotanko lapsia isälleen ja haluaako teinit edes mennä, joten milloin ja missä edes voin ketään tapailla.
minkä ikäisiä lapsia sulla on? Onko jotain paikkaa mihin saat omien menojen ajaksi hoitoon vaikka silloin tällöin?
 
Treffailija
No jos esim treffeillä mies kaivaa peniksen esiin, niin ei kannata ottaa sitä suoraan suuhun vaan antaa vähän vaikeasti tavoiteltavan kuva esim vain kädellä tyydyttämällä tai antamalla ns. footjob.
 

Yhteistyössä