Mun pitäs vissiin ruveta käymään treffeillä.

[QUOTE="omg";28408649]miksi erosit?[/QUOTE]

useita syitä, suurin syy varmasti se, ettei mies halunnut enää yrittää, tai ei viitsinyt yrittää(miten sen asian ilmaisisi). Muut asiat olivat hänelle tärkeämpiä kuin parisuhde.
 
"omg"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28408670:
useita syitä, suurin syy varmasti se, ettei mies halunnut enää yrittää, tai ei viitsinyt yrittää(miten sen asian ilmaisisi). Muut asiat olivat hänelle tärkeämpiä kuin parisuhde.
:hug: Lupaathan pitää huolen itsestäsi ja vauvasta. Toivottavasti sinulla on rakkauden täyttämiä vuosia edessä.
 
-veera
[QUOTE="Vieras";28408529]No, jos erosta noin vähän aikaa, niin eihän sulla vielä kiire ole. Parempi toipua ja surra rauhassa, kun rynnätä suin päin etsimään uutta.
Kyllä mun mielestä erosta toipumiseen menee aikansa.
Erotaan pitkästä suhteesta, josta lapsia. Pari kuukautta ja etsitään uutta ja kohta jo esitellään lapsille isäpuolta. Siitä sitten erotaan taas hetken päästä, koska huomataan että se toipuminen edellisestä suhteesta ei ollut vielä valmis ja uusi juttu olikin hätiköityä ja ehkä todistelua itselle/ex-kumppanille että "ei tunnu missään, kyllä mulle ottajia löytyy".[/QUOTE]

Tarkoittaako treffeille meno uutta suhdetta? Itse olen eroamassa 18v suhteesta ja olen ihan keltanokka treffeistä yms. Itse ainaki olen ajatellut, että haluan joskus löytää sen oikean rinnalleni ja tiedän, ettei se löydy tostavain vaan pitää tavata ja tutustua useisiin miehiin ja opetella tuntemaan myös itseni. Mutta jos treffit tarkoittavat seurustelua, niin siihen en ole vielä valmis.
 
[QUOTE="omg";28408705]:hug: Lupaathan pitää huolen itsestäsi ja vauvasta. Toivottavasti sinulla on rakkauden täyttämiä vuosia edessä.[/QUOTE]

olen lähinnä helpottunut, ja lasten isän kanssa olemme hyvissä väleissä(joka on erittäin positiivinen asia). Onhan tämä erittäin suuri muutos elämässä, mutta asenteella "mä selviän kaikesta"- meinaan selvitä tästäkin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28408670:
useita syitä, suurin syy varmasti se, ettei mies halunnut enää yrittää, tai ei viitsinyt yrittää(miten sen asian ilmaisisi). Muut asiat olivat hänelle tärkeämpiä kuin parisuhde.
:hug:...mites sä itse jakselet kaiken tämän muutoksen keskellä? Onhan sulla siinä lähellä tukiverkostoa ja ystäviä, joille puhua ja purkautua, itkeäkin ja raivota tarvittaessa? Pidä huoli itsestäsi mutta älä oman jaksamisesi kustannuksella - siis että liian vahva ei tarvitse tässä olla :hug:...

edit. Vastasitkin tuossa yläpuolella jo :)...hyvä että välinne ovat mallillaan, se auttaa ihan hurjasti. Ja pääasia lienee se, että elämä menee kaikesta huolimatta eteenpäin, päivä kerrallaan :).
 
Viimeksi muokattu:
"äitix6"
Surullinen mieli tuli kun ootte eronneet... ihana kuitenkin kuulla että olette exän kanssa hyvissä väleissä. :) Se on kyllä ihan mahtava asia lastenkin kannalta! Aurinkoa ja rohkeutta sun elämään, oot aina vaikuttanu "jalat maassa" -ihmiseltä ja mukavalta ja lämpimältä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mamma91
Miten reagoisit jos esälläsi olisi jo toinen? Entä suhtautumisesi lasten kannalta?
uusi seurustelukumppani ei haittaisi(molemmilla on toive että uudetkin kuppanit tulisivat keskenään toimeen). Me olemme sopineet, ettei jokaista seurustelukumppania esitellä lapsille, vain, jos suhde muuttuu vakavaksi. Tietysti tulevaisuutta ajatellen mietityttää, miten lapset suhtautuvat uuteen kumppaniin(jos näin sattuu käymään).
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
"vieras"
Apua, mua alkoi ahdistaa pelkkä ajatuskin.. Vaikka ihan yhtä ahdistavalta on tämä viimeisiä vetelevä parisuhdekin tuntunut jo pitemmän aikaa. Mutta miten sitä tosiaan osaa enää mitään treffijuttuja alkaa harrastamaan, takana myös reilu 10v parisuhde.
 
[QUOTE="vieras";28408807]Apua, mua alkoi ahdistaa pelkkä ajatuskin.. Vaikka ihan yhtä ahdistavalta on tämä viimeisiä vetelevä parisuhdekin tuntunut jo pitemmän aikaa. Mutta miten sitä tosiaan osaa enää mitään treffijuttuja alkaa harrastamaan, takana myös reilu 10v parisuhde.[/QUOTE]

ihan hyvin :)
muakin ahdisti ajatus mutta sitten kun uuden tapasi, ei ahdistanut enää :)
 
Sinkku nyt
[QUOTE="Vieras";28408529]No, jos erosta noin vähän aikaa, niin eihän sulla vielä kiire ole. Parempi toipua ja surra rauhassa, kun rynnätä suin päin etsimään uutta.
Kyllä mun mielestä erosta toipumiseen menee aikansa.
Erotaan pitkästä suhteesta, josta lapsia. Pari kuukautta ja etsitään uutta ja kohta jo esitellään lapsille isäpuolta. Siitä sitten erotaan taas hetken päästä, koska huomataan että se toipuminen edellisestä suhteesta ei ollut vielä valmis ja uusi juttu olikin hätiköityä ja ehkä todistelua itselle/ex-kumppanille että "ei tunnu missään, kyllä mulle ottajia löytyy".[/QUOTE]

Haista kuule sinä moraalin kukkanen pitkä P#SKA. Mun mies jätti mut kuukausi sitten ja nyt oon käynyt pari kertaa treffeillä ja ensimmäistä kertaa PIIIIIITKÄÄÄN aikaan tunnen olevani elossa, hyväksytty, haluttu, NORMAALI, tervepäinen ihminen.

Se, että käy treffeillä, ei tarkoita sitä, että etsii lapsille isäpuolta tai haluaa todistaa jotain ex-kumppanille.

Mä teen tätä ihan vaan itseäni varten, ja SE TUNTUU HYVÄLLE!! :)

(P.S. Sulla käy vaan kateeksi, kun joudut tyytyn omaan ukkoos tai vaihtoehtoisesti pelkäät, että minä menen sun ukkos kans treffeille ;) )
 
Sinkku nyt
Tarkoittaako treffeille meno uutta suhdetta? Itse olen eroamassa 18v suhteesta ja olen ihan keltanokka treffeistä yms. Itse ainaki olen ajatellut, että haluan joskus löytää sen oikean rinnalleni ja tiedän, ettei se löydy tostavain vaan pitää tavata ja tutustua useisiin miehiin ja opetella tuntemaan myös itseni. Mutta jos treffit tarkoittavat seurustelua, niin siihen en ole vielä valmis.
Mullakin on 20 vuoden parisuhde takana ja kans keltanokka treffeissä, uuden kanssa aina jännittää ihan hulluna... Mutta se on sellaista kivaa, piristävää jännitystä! :)

Ja treffit EI tarkoita seurustelua.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
eronnut
Ekat treffit jänskäsi, mutta siitä ne lähti sitten sujumaan :) Kannattaa tosiaan tehä jotain muuta kuin istua hämmentämässä kahvikuppia ;) Siitäkin saa lisää itseluottamusta kun käy niillä treffeillä! Mulla oli vielä sosiaalisuudessakin vähän petrattavaa, mutta sitäkin voi harjoittaa :) Ja treffeille tosiaan sitten kun tuntuu siltä, että haluaisi tutustua siihen toiseen ihmiseen!
 
[QUOTE="Vieras";28408529]No, jos erosta noin vähän aikaa, niin eihän sulla vielä kiire ole. Parempi toipua ja surra rauhassa, kun rynnätä suin päin etsimään uutta.
Kyllä mun mielestä erosta toipumiseen menee aikansa
.
Erotaan pitkästä suhteesta, josta lapsia. Pari kuukautta ja etsitään uutta ja kohta jo esitellään lapsille isäpuolta. Siitä sitten erotaan taas hetken päästä, koska huomataan että se toipuminen edellisestä suhteesta ei ollut vielä valmis ja uusi juttu olikin hätiköityä ja ehkä todistelua itselle/ex-kumppanille että "ei tunnu missään, kyllä mulle ottajia löytyy".[/QUOTE]

Aina ei tarvitse itse etsiä.
Ja riippuu millanen ero on ollut ja syyt siihen, toipuminen on voinut olla jo ohikin siinä vaiheessa kun lopullisesti lähdetään eri teille.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Tarkoittaako treffeille meno uutta suhdetta? Itse olen eroamassa 18v suhteesta ja olen ihan keltanokka treffeistä yms. Itse ainaki olen ajatellut, että haluan joskus löytää sen oikean rinnalleni ja tiedän, ettei se löydy tostavain vaan pitää tavata ja tutustua useisiin miehiin ja opetella tuntemaan myös itseni. Mutta jos treffit tarkoittavat seurustelua, niin siihen en ole vielä valmis.
joskus vain yksikin tutustuminen saattaa riittää :)
 

Yhteistyössä