miksi miehet pelkää lähestyä kauniita naisia?

no vaikka
Monen mielestä kauneus = ylpeys. Rumilla naisilla ei ole varaa valita - olen kuullut.

Pelkäävät saavansa pakit.

Pitävät mahd. omaa ulkonäköään alempitasoisena.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28569725]Tämä aloitus on niin sanonko mistä.[/QUOTE]
En siis usko, että on todellista ongelmaa, mutta muutos on toki voinut tapahtua. Johtunee siirtymisestä pariutuneesta lapsettomasta yh:ksi.
 
"vieras"
Miehet kyllä lähestyy kauniita naisia mutta miehet ei lähesty nyrpeän näköisiä naisia. Monesti nainen kuvittelee olevansa iloinen ja helposti lähestettyvän oloinen mutta todellisuudessa miehen silmissä nainen näyttää ylpeältä ja nipolta.
 
[QUOTE="vieras";28569734]En siis usko, että on todellista ongelmaa, mutta muutos on toki voinut tapahtua. Johtunee siirtymisestä pariutuneesta lapsettomasta yh:ksi.[/QUOTE]

kuka on yh? en minä ainakaan, yhteishuoltajuus meillä on.
 
[QUOTE="vieras";28569786]Niin, eronnut lapsellinen sitten. Sama asia melkeinpä.[/QUOTE]

Älä jauha paskaa niinkuin sinkkuvanhemmuus olisi joku syy.

Voisin lyödä vetoa että niille joille se lapsen olemassaolo on ongelma, on juuri niitä joille ko. naiset ei haluaisikaan antaa mahdollisuutta.
 
Viimeksi muokattu:
Miten niin luulo ei ole tiedon väärti? Justhan täällä oli ketju, jossa vakaasti oltiin sitä mieltä, että kukin nainen ja mies valitkoon omantasoisestaan ryhmästä sen kumppaninsa. Muistaakseni säkin peukutit niitä juttuja.
Mä ehdottelin jotakin siihen suuntaan että erilaisuuskin tietyllä tavalla voi viehättää.
Peukuttele sä ittees vaan=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28569756:
no joo, kyllä mä taidan tietää mistä johtuu, ettei mua ketään lähesty, siksi kun olen aina mun kaveriporukan kanssa, jotka ovat kaikki jätkiä :D tarttis vissiin hommata joku muijapuoleinen kaveri.
Tosta vois olla pieni (hyvin) apu:D

Tosi asia on vaan se että kauniit naiset on vaikeasti lähestyttäviä. Sen verta tota pippeliporukkaa (poikakaverit) pyörii ympärillä että tämä on tullu harvinaisen selväks.
 
eeeeh
Ei pidä paikkaansa. Se riippuu siitä oletko kiltin ja mukavan näköinen vai kylmän, kovan ja ilkeän näköinen. Kumpikin voi olla kaunis tai ruma.

Kai sä nyt itsekin tajuat tämän?! ;)

Yritätkö nyt piilottaa harmitusta siitä ettei sua lähestytä siihen, että olet liian kaunis?! :LOL:
 

Yhteistyössä