miksi miehet pelkää lähestyä kauniita naisia?

,.,.,.,
Jaa, kyllä mua lähestytään ihan samalla tavalla riippumatta siitä onko seurana naisia vai miehiä. Mistähän tuo johtuu? Ehken mä sitten ole niitä aloituksessa tarkoitettuja kauniita naisia.
 
"vieras"
eipä liiotella enempi kuin on tarpeen

sähän olet todella kaunis mutta samalla (ainakin kuvissa) tosi tiukkiksen näköinen
No niin, voisitko ap nyt vihdoin uskoa? Miehet saattaa pitää sua kauniina mutta samalla tiukkapiposena. Sille ei voi mitään. Samaa palautetta saanut itsekin joskus ja miehet hämmästelleet sitten että olenkin ihan hauska tyyppi. Ei toisten tulkinnoille voi mitään muuta kun rohkeasti lähestyä itse ja todistaa olevansa kaikkea muuta kun nyrpeä ;)
 
Viimeksi muokattu:
"Vieras"
Ei pelkkä kauneus riitä. Pitää olla myös helposti lähestyttävä ja sellaisia ovat enimmäkseen ne kauniit naiset, jotka eivät pidä itseään kauniina tai jolle se ulkomuoto on vähän kuin sivuseikka eli ei mitään tärkeää. Karisman puute voi myös olla yksi syy eli puuttuu sellainen sisäinen hehku, joka tekee vähemmänkin kauniista ihmisistä todella kauniita. Ihminen voi myös olla jotenkin kylmän ja itseään täynnä olevan oloinen ja silloin se kauneus ei auta yhtään mihinkään.

Syitä voi olla monia.

Mä sanoisin, että jos on kaunis, mukavan ja leppoisan oloinen, luonnollinen, niin jonoa riittää :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28569990:
ja ehkä mun tarvis käydä muuallakin kuin punttiksella ja työporukan kanssa jokilaivassa?
Ehkä!

Punttiksella puntataan ja mitä oon huomannut niin ne bodarit aika pitkälti huomaavat vain itsensä sieltä peilistä:LOL:
 
Peyote
[QUOTE="vieras";28569857]jos ap itsestään puhuu niin et mielestäni ole mitenkään kaunis vaan pelkän "taviksen" näköinen[/QUOTE]

Hääh? Ei todellakaan mikään taviksen näköinen, vaan ihan älyttömän kaunis. Ja vielä jos on paljon mieskavereita ympärillä, niin sen lisäksi, että iskijä sais pakit, se vois myös nolata itsensä iskemällä jonkun toisen tyttöystävää.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja kepsis
Peyote
Ja et ole tiukkiksen näköinen minusta, vaan sen lisäksi että olet kaunis, olet tajuttoman söpö. Sen näköinen ettet voi mitenkään olla kenenkään yhtään normaalin miehen poikaystävä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
"laala"
Mä olen kaiketi ihan kaunis, mutta etenkin sinkkuaikoinani sain usein kuulla olevani pelottavan näköinen :D Silloin minulla olikin erittäin lihaksikas ja tiukka kroppa ja vitivalkoinen, geometrinen tukka sekä tatuointeja. Hymyilen kuitenkin tuttujen kanssa paljon ja olen tosi kiltti luonteeltani, se ei vaan niissä tilanteissa sieltä ulkonäön takaa "näkynyt". Oma miehenikään (joka on kylläkin ihan älyttömän hyvännäköinen) ei ollut kuulemma kiinnostunut lähestymään minua, koska näytin kuulemma kylmältä noita-akalta :) Kun lopulta päädyimme treffeille, paljasti loppuillasta että on tosi hämmästynyt, koska olen aivan erilainen kuin hän odotti ulkonäön pohjalta.

Nykyään olenkin pehmeämmän näköinen, vähemmän lihaksia ja tukka vähän vähemmän geometrinen eikä niin silmiinpistävän värikäs. En tiedä tulisiko iskuyrityksiä enemmän, koska baarit eivät ole jaksaneet kiinnostaa aikoihin.
 

Yhteistyössä