miksi miehet pelkää lähestyä kauniita naisia?

"vieraana"
Ja et ole tiukkiksen näköinen minusta, vaan sen lisäksi että olet kaunis, olet tajuttoman söpö. Sen näköinen ettet voi mitenkään olla kenenkään yhtään normaalin miehen poikaystävä.
Ei minustakaan tiukkiksen näköinen, vaan herttainen sen kauniin lisäksi.

Jos nyt olen oikeassa ihmisessä, sellainen tumma, nuori nainen, söpö nykerönenä?
 
"into"
Ensinnäkin monilla on huono itsetunto. Pakkien saaminen on on myös raskasta. Ja niitähän tulee paljon jo siksikin, että ainakin 90% kauniista naista on varattuja. Kolmas asia on, että rakastuminen saattaa pelottaa miestä ja suuret tunteet muutenkin. Miehen tiedossa on myös, että kauniilla naisilla riittää aina ottajia jonoksi asti - siitä seuraa menettämisen pelkoa ja mustasukkaisuutta.
 
"Nyt harmaana"
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28569859:
No niihän se valitettavasti menee.. Mä en tosiaankaan ole mikään kaunis, ihan susiruma vosu ja mies parka ei meinannut sillon alussa millään uskoa että mä olen kiinnostunut siitä, se raukka luuli että mä vedätän sitä huvikseni :snotty:
Missäs välissä sinusta on ruma tullu. :D
 
"vieras"
No mulle moni mies sanoi, ettei uskoisi että olen sinkku - jotkut kai ajattelee automaattisesti, että kauniit ei pysy vapaana kovin pitkään vaan ovat poikkeuksetta varattuja. Ja jotkut ajattelee, etteivät ole "samaa tasoa". Mikset itse lähesty kiinnostavan oloisia miehiä? :)
 
M32
En tiedä. Olen aika tavallisen näköinen kaveri, mutta olen aina lähestynyt kauniita naisia, kun olen halunnut tutustua heihin. Jos kanssani ei haluta jutella, se johtuu todennäköisesti tilanteesta enemmän kuin minusta itsestäni. Esimerkiksi baarissa on ihan tavallista, että naiset haluavat olla keskenään eivätkä kaipaa uusia juttukavereita. (En minkäkään yleensä kaipaa.) Tärkeintä on olla ystävällinen ja aidosti kiinnostunut tutustumisesta. Jos tutustuminen johtaa myöhemmin vaikkapa treffien sopimiseen, hieno juttu, mutta eihän näin aina käy. Monta kaveria olen kyllä tällä tavalla saanut, enkä pidä sitäkään pahana juttuja. Itse asiassa tutustuin vaimoonikin erään festareilla tapaamani naisen kautta. Kävi ilmi, että kauniilla naisilla on usein myös kauniita ystäviä. :)
 
[QUOTE="tiina";28573808]Ehkä se johtuu siitä että olet yh?on kauniita lapsettomiakin naisia tarjolla niin miksi mies yh.n huolisi?[/QUOTE]

edelleenkään en ole yh. ilmeisesti moni ei ymmärrä, mitä yh tarkoittaa :D
 
"tiina"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28573811:
edelleenkään en ole yh. ilmeisesti moni ei ymmärrä, mitä yh tarkoittaa :D
No yhteishuoltajuus sitten mutta onhan sulla pari lasta varmasti miehet ottaa mielummin nuoren kauniin ja lapsettoman naisen kun naisen jolla on jo lapsia.
 
hdfhdfhd
Mä olen miettinyt tällaista asiaa myös. Mä en varmaan olen perinteisen kaunis, ennemminkin söpö ja kiltinnäköinen. Olen pitkä nainen (ja usein koroilla), mulla on näyttävä, liehuva blondi tukka, isot rinnat jne. Olen tehnyt mallinhommiakin, joten en varmaan ihan susiruma ole. Jotenkin luulisi, että ympärilläni pyörisi miehiä kuin hyttysiä.

Mua lähestyy lähinnä vanhemmat miehet (50+). Mun oma rakas puolisoni on sitä mieltä, että mä olen niin pitkä ja näyttävän näköinen, että nuoret miehet säikähtää eikä uskalla kun "ei oo mitään mahista". Jotkut ei tykkää pitkistä naisista. Vanhemmille miehille taas ei ole mitään väliä, kun on jo kertynyt elämänkokemusta. :D
 
"vieras"
Mä olen miettinyt tällaista asiaa myös. Mä en varmaan olen perinteisen kaunis, ennemminkin söpö ja kiltinnäköinen. Olen pitkä nainen (ja usein koroilla), mulla on näyttävä, liehuva blondi tukka, isot rinnat jne. Olen tehnyt mallinhommiakin, joten en varmaan ihan susiruma ole. Jotenkin luulisi, että ympärilläni pyörisi miehiä kuin hyttysiä.

Mua lähestyy lähinnä vanhemmat miehet (50+). Mun oma rakas puolisoni on sitä mieltä, että mä olen niin pitkä ja näyttävän näköinen, että nuoret miehet säikähtää eikä uskalla kun "ei oo mitään mahista". Jotkut ei tykkää pitkistä naisista. Vanhemmille miehille taas ei ole mitään väliä, kun on jo kertynyt elämänkokemusta. :D
Ei ei ei.. Vanhemmille miehille (joillekin, ei voi tietenkään yleistää tässäkään) on kertynyt sopivaa itsevarmuutta ja rentoutta ja ymmärrys siitä, että vaikka joskus pakit tuleekin, ei maailma siihen kaadu.

Ihan yksinkertaista matematiikkaa se on. Yrität sataa naista, saat toki pakkeja, mutta onnistumisprosentti on taatusti isompi kuin sillä joka arpoo koko illan "onko mahista" ja mitäs jos saankin pakit. Vain veikkaamalla voi voittaa.
 
"jokunen"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28573931:
Olet kyllä kaunis! Mä olen ihan varma, että miehet vaan luulee, että suhun ei oo mitään mahiksia. :) Vaikutat myös itsevarmalta naiselta.

Ne saattaa myös ajatella, että oot turhamainen eikä siksi viitsi lähestyä. Eihän se mihinkään perustu, mutta ennakkoluulot kauniista naisista vaan pysyvät.
 
"samma här"
Mä olen miettinyt tällaista asiaa myös. Mä en varmaan olen perinteisen kaunis, ennemminkin söpö ja kiltinnäköinen. Olen pitkä nainen (ja usein koroilla), mulla on näyttävä, liehuva blondi tukka, isot rinnat jne. Olen tehnyt mallinhommiakin, joten en varmaan ihan susiruma ole. Jotenkin luulisi, että ympärilläni pyörisi miehiä kuin hyttysiä.

Mua lähestyy lähinnä vanhemmat miehet (50+). Mun oma rakas puolisoni on sitä mieltä, että mä olen niin pitkä ja näyttävän näköinen, että nuoret miehet säikähtää eikä uskalla kun "ei oo mitään mahista". Jotkut ei tykkää pitkistä naisista. Vanhemmille miehille taas ei ole mitään väliä, kun on jo kertynyt elämänkokemusta. :D
Siis ihan samaa olen miettinyt! Itse olen tumma, melko paljon jassåån näköä ja kokoa. Tuijottelua ja vilkuilua kyllä on, varsinkin jos menen tanssimaan, mutta juttelemaan ei todellakaan tule kuin joko ne vanhemmat miehet tai sitten joku niin jurrissa oleva ettei sanaa enää suustaan saa! :O

Olen joidenkin mielestä ihan hauska, heitän stand up -keikkaa silloin tällöin ja luonnostani iloinen ja rempseä. Ehkä se ei sitten jostain syystä välity tosiaan?
 

Yhteistyössä