miksi miehet pelkää lähestyä kauniita naisia?

Tosta vois olla pieni (hyvin) apu:D

Tosi asia on vaan se että kauniit naiset on vaikeasti lähestyttäviä. Sen verta tota pippeliporukkaa (poikakaverit) pyörii ympärillä että tämä on tullu harvinaisen selväks.
kenen tahansa muun kohdalla tekis mieli heittää että onko perusteita tolle että pidät ittees hyvännäkösenä muijana mutta sun kohalla annan mennä läpi ilman venkoiluja
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis ja Lispetti
"vieras"
Jotakin muuta on pakko olla, koska kaikkien vastaavalla tavalla söpön kauniiden tuttavien perässä miehet juoksevat kieli pitkällä. Ovat yleensä herttaisia muutenkin, jolloin miehillä ei ole pelkoa vaikka saisivatki pakit, koska tietävät että nekin saa "hellällä" tavalla eli kannattaa edes yrittää.
 
"mies"
[QUOTE="vieras";28569741]Miehet kyllä lähestyy kauniita naisia mutta miehet ei lähesty nyrpeän näköisiä naisia. Monesti nainen kuvittelee olevansa iloinen ja helposti lähestettyvän oloinen mutta todellisuudessa miehen silmissä nainen näyttää ylpeältä ja nipolta.[/QUOTE]

Erinomaista. Kyse on hengestä, se tulee sisältä, ei tempuin.
 
[QUOTE="vieras";28569857]jos ap itsestään puhuu niin et mielestäni ole mitenkään kaunis vaan pelkän "taviksen" näköinen[/QUOTE]

Mielipiteitä on monia mutta jos joku äänestys pistettäis pystyyn mistä kaikki kateelliset kurpat poistettais niin tulos olis k-a-u-n-i-s!
 
[QUOTE="vieras";28569853]No sori nyt vaan, mutta kun on nuoresta ihmisestä kyse, niin tosi monella on toive, ettei tulevalla kumppanilla ole lapsia.[/QUOTE]

Tosi moni voi tarkoittaa mitä vaan. Se ei oikeasti sano yhtään mitään. Tosi moni on oikein hyvä keino pönkittää omaa väitöstä ilman että väittää "suurimman osan" tai "enemmistön" ajattelevan niin ja silti vaikuttaa, että on kyse merkittävästä määrästä.
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia
"vieras"
[QUOTE="vieras";28569893]Jotakin muuta on pakko olla, koska kaikkien vastaavalla tavalla söpön kauniiden tuttavien perässä miehet juoksevat kieli pitkällä. Ovat yleensä herttaisia muutenkin, jolloin miehillä ei ole pelkoa vaikka saisivatki pakit, koska tietävät että nekin saa "hellällä" tavalla eli kannattaa edes yrittää.[/QUOTE]
Veikkaan, että tällaisia kehunkalasteluketjuja eivät aloittaisi, koska sehän vesittää sen olen seksikäs, mutten tiedä sitä -viehätyksen ja on muutenkin aika plääh.
 
"vieras"
kauneushan on katsojan silmissä enkä itse näe kyseissä ihmisessä mitään erikoista.. Näitähän tähän maahan mahtuu.. en siis kehu ja ylistä kauniiksi kun ei sitä mielestäni oo, normi tavis
 
jplk
Ei ne pelkää. Paitsi jos sulla on ympärilläsi se kaverimieskööri. Mulle aikanaan sanottiin (joo, joskus olen ollut kaunis, en enää) puolivitsillä, ettei mua juuri tuon köörin takia uskallettu lähestyä, kun pelkäsivät, että tulee vielä nyrkistä otsaan. :D Mä lähdin välillä tuon köörin kanssa liikenteeseen nimenomaan siitä syystä, että silloin sai takuuvarmasti olla rauhassa.
 

Yhteistyössä