miksi miehet pelkää lähestyä kauniita naisia?

"isipappa"
Olen tämän vissiin ennenkin kertonut, mutta kerrotaan toistamiseen.

Aikanaan saatoin bussipysäkille tytön, josta hurjasti tykkäsin. En puoleen tuntiin saanut suustani sanoja, jotka olisi pitänyt sanoa. Ihan vaikkapa vaan semmoisia, että tykkään sinusta. Mutta sitten bussi tuli ja vei hänet elämästäni pois ikuisiksi ajoiksi.

Hän on vielä kolmekymmentä vuotta myöhemminkin aina vaan hurjan kaunis, mutta kauneutensa ei ollut asia joka jumitti sanat suustani. Se oli oma ujouteni.

Ja silloin päätin, että enää koskaan ei tule käymään näin, eli että minua kiinnostava nainen karkaisi käsistäni sen vuoksi, että minä en uskalla lähestyä.

Tuo rumuus ja kauneus on aina katsojan silmässä. Yksi on kiinnostava, sata ei.
 
Ulkonäkömakuja on montaa sorttia. Henkilö voi olla kaunis tahi komea, mutta ei silti oikeaa tyyppiä. Eikä toisaalta yksin ulkonäkö riitä lähestymiseen kaikilla. En tunne aapeeta, mutta kerroit, että olet usein miesporukan kanssa yhdessä liikkeellä. Se jo antaa mielikuvan luonteesta, joskin mielikuva voi olls väärä, mutta joka tapauksessa sellainen herkästi muodostuu. Jos mielikuva ei vastaa ihannekumppania, siirrytään seuraavaan kohteeseen, eikö?

Voi siis olla monen tekijän summa.
 
"Vieras"
Hassua, näin aikuisen naisen iässä on käynyt usein tilanteita että mies 'jäätyy', ei saa sanaa suustaan ja toljottaa vaan tai saa täydellisen paniikin ja sitten taas koettaa lähestyä seuraavan kerran. Ei nuorena näitä niin usein käynyt:)

Jos kauniiksi itsensä kokevaa naista ei koskaan lähestytä, en usko että kyse on ainakaan liiasta kauneudesta vaan ylpeästä asenteesta tai muuten vähän kylmästä olemuksesta. Nuorilla naisilla tai poikkeukselisen hyvännäköisillä naisilla monesti kauneus jotenkin 'kaatuu' tähän. Vaikka on hyvin kaunis ulkokuori, viileä asenne tai liika tietoisuus omasta ulkonäöstä on luotaantyöntävää ja itsekeskeistä. Nainen saattaa silloin ajatella olevansa liian kaunis, mikä jo ehkä osaltaan kertoo jotain.

Lämmin, kiva ja kaunis nainen saa aina lähestymisyrityksiä, ihan varmasti! Tietämättä miten ap:n kohdalla on niin omalla käytöksellä voi vaikuttaa parhaiten, ihan siitä sanatomasta vuorovaikutuksesta alkaen. Ehkä sekin on hieman outo asetelma, että odottaa lähestymisiä vähän kuin jalustalla :)
 
Mulla on ollut enemman menestysta kauniitten naistan kans , jos nyt voi edes puhua mun menestyksesta naisten kan alkuunkaan.
Tuskinpa miehet pelkaa naisia ,vaan syy vois olla ehka se , etta miehet eivat halua kyseisen naisen olevan tietoisia siita , etta ovat ehka hyvan nakoisia.
 
mä rupesin vaan tosissaan miettimään, että olen aina ollut liikkeellä n.6 henkisen jätkäporukan kanssa- mun mielestä se on luonnollista kun suurin osa kavereista on miespuolisia, aina ollut. Ehkä ne muut miehet luulee, että joku noista on mun miesystävä.

Katotaan huomenna, kun lähden duuniporukan kanssa baariin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28574330:
mä rupesin vaan tosissaan miettimään, että olen aina ollut liikkeellä n.6 henkisen jätkäporukan kanssa- mun mielestä se on luonnollista kun suurin osa kavereista on miespuolisia, aina ollut. Ehkä ne muut miehet luulee, että joku noista on mun miesystävä.

Katotaan huomenna, kun lähden duuniporukan kanssa baariin :D
Heti sitten tänne kertomaan miten kävi!!!!
en ees oo utelias paisti aina jo kokoajan
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28574341:
:D joo jännää! katotaan kuin käy, baarissa olen käynyt joskus vuosi sitten :O
Kerran vuodessa on ihan hyvä, ei tartte selitellä miks tanssii vähissä vaatteissa pöydällä:D
 

Yhteistyössä