,.,.,.,
Jaa, kyllä mua lähestytään ihan samalla tavalla riippumatta siitä onko seurana naisia vai miehiä. Mistähän tuo johtuu? Ehken mä sitten ole niitä aloituksessa tarkoitettuja kauniita naisia.
No niin, voisitko ap nyt vihdoin uskoa? Miehet saattaa pitää sua kauniina mutta samalla tiukkapiposena. Sille ei voi mitään. Samaa palautetta saanut itsekin joskus ja miehet hämmästelleet sitten että olenkin ihan hauska tyyppi. Ei toisten tulkinnoille voi mitään muuta kun rohkeasti lähestyä itse ja todistaa olevansa kaikkea muuta kun nyrpeäeipä liiotella enempi kuin on tarpeen
sähän olet todella kaunis mutta samalla (ainakin kuvissa) tosi tiukkiksen näköinen
Olen huomannut juu, välillä saa lukea viestin viiteen kertaan ja joka kerta viesti antaa ymmärtää eritavallakepu, lipsutin on oikessa siinä että yleensä mulla on joku ketunhäntä kainalossa
Pöh, sehän on selvä kun niin on. Ei tarvitse etsiä rautakangen kanssa kivien alta.kepu, lipsutin on oikessa siinä että yleensä mulla on joku ketunhäntä kainalossa
Jos se jätkien kanssa oleilu on saanut ulkoisen ilmeen sellaiseksi että hankala miehien lähestyä.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28569990:ja ehkä mun tarvis käydä muuallakin kuin punttiksella ja työporukan kanssa jokilaivassa?
Ehkä!Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28569990:ja ehkä mun tarvis käydä muuallakin kuin punttiksella ja työporukan kanssa jokilaivassa?
no ehkäpäAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;28569990:ja ehkä mun tarvis käydä muuallakin kuin punttiksella ja työporukan kanssa jokilaivassa?
no ei kai mä olen vaan lapsesta asti tottunu "leikkimään" jätkien kanssano ehkäpä
ei sieltä miessakin keskeltä sua kukaan tule iskemään
joo, tämän mäkin olen pannu merkilleEhkä!
Punttiksella puntataan ja mitä oon huomannut niin ne bodarit aika pitkälti huomaavat vain itsensä sieltä peilistä
Täysin samaa mieltä!Ja et ole tiukkiksen näköinen minusta, vaan sen lisäksi että olet kaunis, olet tajuttoman söpö. Sen näköinen ettet voi mitenkään olla kenenkään yhtään normaalin miehen poikaystävä.
Ei kai se nyt voi kenenkään miehen poikaystävä olla toi jassåå?Sen näköinen ettet voi mitenkään olla kenenkään yhtään normaalin miehen poikaystävä.
Mitäpä sitä nainen ei tekis hyvän miehen eteenEi kai se nyt voi kenenkään miehen poikaystävä olla toi jassåå?
Vaihtaisi sukupuolta?Mitäpä sitä nainen ei tekis hyvän miehen eteen