Hakutulokset

  1. P

    Ideoita hääpäivän viettoon/ Miten te olette viettäneet hääpäivää?

    Meillä toka hääpäivä tulossa kuukauden päästä ja nyt pohdin mitä silloin keksisi. Se osuu maanantaille, ja niihin aikoihin on niin paljon puuhaa ettei mihinkään reissuun päästä. Viime vuonna ei hääpäivää ehditty viettämään, kun asunnossamme oli silloin ensiesittely joten päivä meni aika...
  2. P

    Mitä vastaat kun ovisummeri soi?

    Jos et odota ketään kylään? (tähän ei tarvii vastata jos teillä ei ole ovisummeria )
  3. P

    Oulu-Rovaniemi! Minkälainen sää?

    Autossa istun ja luurilla surffaan joten ei pääse mitää kelikameroita tms katsomaan. Mutta ajankohtaista tietoa alueen Oulu-Rovaniemi pakkasista ja kelistä otan ilomielin vastaan!
  4. P

    Onko rovaniemeläisiä paikalla?

    Antakaa mulle neuvoja, mitä voisi tehdä Rovaniemellä? Sinne matka käy lähiaikoina, ja viitisen päivää olisi aikaa. Mies on osan ajasta töissä, joten minä + lapset kaipaa tekemistä.
  5. P

    Koirallisia äiti-ihmisiä Espoon suunnalta?

    Löytyisikö seuraa esim koirapuistoon ja miksi ei kahvitteluun ja ehkä jopa myös leikkiseuraa lapsille? Kyseleepi 28-vuotias, kaden tytön (2v ja 6v ) naimisissa oleva äiti. Meillä on kissa ja koira. Koira on nuori labbis uros, joka on virtaa täynnä ja jonka kanssa tulee vietettyä aikaa...
  6. P

    Oho, maksu tullut tuplana :O (tosi turha )

    Meidän kauppakassi saa tänään uuden kodin, ja ostaja on jo maksanut summan tilille. Mutta se on tullut tuplana! Mä jo näen kivoja haavekuvia mielessäni mitä kaikkea tolla summalla voisi tehdä, mut kai se on vaan pakko kiltisti maksaa takaisin :laugh: (ja ei, en mä oikeesti hetkeäkään edes...
  7. P

    Päätökset lasten päivohoitopaikoista tuli, prkl!!!

    Olen siis laittanut päivähoitohakemukset vetämään elokuussa, ja päivähoidon tarve alkaa tammikuussa. Esikoinen on jo eskarissa, mutta tammikuusta lähtien tarvitsemme siis molemmilla lapsille kokopäiväpaikat. Olen jo aiemmin kironnut, kun mun työpaikka muutti justiinsa, ja mun työmatka tulee...
  8. P

    Toimiiko muilla FarmVille ja CaféWorld?

    Siis Facebookissa?
  9. P

    Hyi oksetus ja iso itku!

    Sunnuntaina koiramme pääätti yksin ollessaan syödä mun lapsuudesta säästetyn vanhan unikaverin, jolla ikää oli jo ruhtinaalliset 28v. Lelu oli kärsinyt ja kulunut, mutta mulle rakas muisto. Jäljelle jäi vain lelun täyte, se oli ripoteltu huolella ympäri asuntoa. Ette arvaa kuinka paljon...
  10. P

    Ketjun tallennus epäonnistui

    ARGH! Taasko tämä palsta kohta kaatuu?? Kovasti yritin vastata siihen "Vääntöä koirarodusta"-ketjuun mut eihän se onnistu taaskaan :headwall: :headwall:
  11. P

    Toimiiko muilla CanalDigitalin sateliittikanavat?

    Meillä tökkäs kesken katselun päivällä eikä vaan ota toimiakseen :snotty: Lasku on maksettu :D (joku kysyy kuitenkin ) Mikropää voi tietty olla sijoiltaan tms sateen ja kovan tuulen jälkeen, mutta pidän sitä melko epätodennäköisenä.
  12. P

    Pakko minunkin avautua kaveristani :(

    Yksi kaveri vuosien takaa on niin outo.. En ihan tiedä miten häneen pitäisi suhtautua, joten olen ollut ottamatta häneen yhteyttä jne. Ennen kaikki oli hyvin, nähtiin, soiteltiin, käytiin leikkipihalla yhdessä, käytiin juhlimassa tms. Meillä oli kivaa yhdessä ja meidän lapset oli samassa...
  13. P

    Voisitko olla kaveri ihmisen kanssa, johon et voi luottaa?

    Mä alan nimittäin kallistumaan siihen, että en voi. Tilanne on kuitenkin hankala, kun kyseinen ihminen on yhteisten kavereiden kautta väkisinkin jossain määrin osa mun elämää.
  14. P

    Kaupassa nähtyä (ja kuultua sekä haisteltua :X )

    Pariskunta riiteli tänään kaupassa. Näin ne samat tyypit moneen otteeseen, ja jatkuvasti heillä oli kinaa. Yhdessä hyllyvälikössä törmäsin niihin taas..Nainen oli surullisen näköinen ja mies sitä mulkaisi vihaisesti ja meni ihan lähelle seisomaan ja sanoi "siinä sulle" ja PIERAS! Siis ei mikään...
  15. P

    Mitä mieltä tästä talosta?

    Siinäpä se tulikin :D http://www.oikotie.fi/apartment_popup_pics_new?exit=scrollable_pop_up_pics&id=1800139&type=apartment
  16. P

    Lapset asuntoesittelyssä..

    Valvotteko te kun olette asuntoja katsomassa, että teidän kullanmuruset ei leiki ja sotke asunnossa? Mua jotenkin kysrii aivan järjettömän paljon, kun me olimme kaksi viikkoa reissussa, ja täällä meidän asunnossa on ollut esittelyjä ja helvata eka asia mitä jouduin tekemään kun tänään...
  17. P

    Asunto-apuja kaipaan!!

    Elikkäs, meillä on asunto myynnissä ja halutaan tästä omakotitaloon. Meillä on nyt kaksi vaihtoehtoa: 1 ) ostaa tontti ja rakennuttaa talo. Tontti on alle 1000 neliötä ja suht. vilkkaasti liikennöidyn kadun varressa. Alue on mun lapsuuden kotinurkat ja koulut ja kaikki kaupat on lähellä...
  18. P

    Kaikesta sitä selviääkin hengissä!

    http://www.iltalehti.fi/nettitv/?6962735 Toivottavasti on kiitollinen ettei kuollutkaan!
  19. P

    Pelaako kukaan muu FarmTownia Facebookissa?

    Onko kukaan yhtä koukussa siihen kun minä? :ashamed:
  20. P

    Autolla Italiaan lasten kanssa

    Onko kellään antaa neuvoja , esim hyviä pysähdyspaikkoja ja reittejä? Saksaan tahdomme ehdottomasti, muuten reitillä ei niin väliä kunhan Italiaan pääsemme.

Yhteistyössä