Hyi oksetus ja iso itku!

Sunnuntaina koiramme pääätti yksin ollessaan syödä mun lapsuudesta säästetyn vanhan unikaverin, jolla ikää oli jo ruhtinaalliset 28v. Lelu oli kärsinyt ja kulunut, mutta mulle rakas muisto.
Jäljelle jäi vain lelun täyte, se oli ripoteltu huolella ympäri asuntoa.

Ette arvaa kuinka paljon harmitti?!

Noooh, äsken koira oksensi sitten sen mun unikaverin raadon tohon makkarin lattialle :x Mulla kun muutenkin on oksennuskammo, niin teki todella tiukkaa siivota oksut lattialta, mutta varsinkin kun mun ah, niin rakkaan päällikangas oli melkein ehjänä siinä köntässä :'(


Niisk, nyt harmittaa melkein sunnuntaitakin ennemmän :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja N:
Voi että, kylläpä harmittaa tuollainen. :(
Sinänsä pikkujuttuhan se on, yks vanha lelu vaan... Mutta kun olin jo aikoja sitten päättänyt säästää sen, koska se kulki lapsena aina mun mukana joka paikkaan ja vanhemmat antoivat sen mulle heti synnärillä silloin.

Ja sit pirulainen söi sen ja kehtas viel heittää sen takaisin mun naaman eteen sen jälkeen :(
 
N
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja N:
Voi että, kylläpä harmittaa tuollainen. :(
Sinänsä pikkujuttuhan se on, yks vanha lelu vaan... Mutta kun olin jo aikoja sitten päättänyt säästää sen, koska se kulki lapsena aina mun mukana joka paikkaan ja vanhemmat antoivat sen mulle heti synnärillä silloin.

Ja sit pirulainen söi sen ja kehtas viel heittää sen takaisin mun naaman eteen sen jälkeen :(
Minusta ei ole pikkujuttu lainkaan. Ihan tärkeimpiä on nuo tuollaiset tavarat. Noita muistoesineitä kun ei mikään korvaa. Uskon, että olisin itse myös todella harmissani.

 
v
meidän koira söi aikanaan pojan unirätin joka oli ollut pojalla 5 vuotta, oltiin laittamassa pesuun ja säilöön kun se päivän aikana katos ja koira pasko sen pihalle muutaman päivän päästä. Nurkan solmu jäi jälelle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Jos sä pesisit sen päälikankaan ja.. Ai, ei hyvä idea? :whistle: :ashamed:
Mies ehdotti ihan samaa!

Oli lähinnä iloinen kun soitin että koira oksensi mun lelun. Sanoi vaan, että jos se on vähänkin ehjä niin iske pesukoneeseen :x
Hetkittäin se jopa tuntuu hyvältä ajatukselta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
meidän koira söi aikanaan pojan unirätin joka oli ollut pojalla 5 vuotta, oltiin laittamassa pesuun ja säilöön kun se päivän aikana katos ja koira pasko sen pihalle muutaman päivän päästä. Nurkan solmu jäi jälelle.

Voi ei :(

Miten noi koirat osaakin aina tuhota ne kaikista tärkeimmät esineet??

Ei toi meidän koiruus ole oikein muuta syönytkään, kun tärkeitä ja rakkaita asioita. Pöh.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Jos sä pesisit sen päälikankaan ja.. Ai, ei hyvä idea? :whistle: :ashamed:
Mies ehdotti ihan samaa!

Oli lähinnä iloinen kun soitin että koira oksensi mun lelun. Sanoi vaan, että jos se on vähänkin ehjä niin iske pesukoneeseen :x
Hetkittäin se jopa tuntuu hyvältä ajatukselta..
Mä myönnän, että pesisin..
 
Hanna
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mies ehdotti ihan samaa!

Oli lähinnä iloinen kun soitin että koira oksensi mun lelun. Sanoi vaan, että jos se on vähänkin ehjä niin iske pesukoneeseen :x
Hetkittäin se jopa tuntuu hyvältä ajatukselta..
Kokeile, ei se siitä ainakaan huonommaksi voi mennä.

Eikä tuo mikään pikkujuttu ole. Jos mun lapsuuden unilelulle kävisi jotain vastaavaa, niin kyllä siinä ihan oikea suru tulisi. Niillä on kuitenkin valtava tunnearvo.

 

Yhteistyössä