Mitä mieltä tästä talosta?

en menisi edes katsomaan
Ulkoota ruma kuin synti, karmeasta omakoti/erillistalokylästä, sisältä ei riittävästi kuvia mutta keittiö on kyllä kivan iso. Noi hirveet laminaatit pitäisi välittömästi vaihtaa ennen kuin tuonne kehtaisi sisään muuttaa. Keittiön kaapit näyttävät aika halpiksilta, ei minun makuuni.

Pohja on ihan kiva teini-ikäisten lasten perheelle, saa teinit oman kerroksen ja vanhemmat omansa.
 
Itse asiassa tossa ei oo suoraa näköyhteyttä naapuriin mihinkään suuntaan. Ja piha on metsän puolelle, mihin ei asuintaloja kuulemma koskaan tulla rakentamaan.
Alue on aivan uusi, ja kadun ja tän talon väliin tulee istutuksia / puita joten vaan yksi naapuri on lähellä
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Älvari on, ja se taitaa olla ainoa syy että jää meiltä ostamatta :/ Muuten olisi aika kiva ja sopiva meille, mutta vissiin liikaa ennakkoluuloja kyseistä talofirmaa kohtaan.
Damn :(
Mä oon käyny juuri kylässä älvärissä jossa oli melkeen samanlainen pohja. Se oli niin ahdas vaikka neliöitä olikin... Ja ratkaisut oli kuin suoraan 80-luvulta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Itse asiassa tossa ei oo suoraa näköyhteyttä naapuriin mihinkään suuntaan. Ja piha on metsän puolelle, mihin ei asuintaloja kuulemma koskaan tulla rakentamaan.
Alue on aivan uusi, ja kadun ja tän talon väliin tulee istutuksia / puita joten vaan yksi naapuri on lähellä
No tää kuva antaa sitten väärän käsityksen

 

Yhteistyössä