Hakutulokset

  1. S

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Olivia, Sannuli, Viua ja Aamuyö: Onnea paljon ultrauutisista, aina helpotuksen kivi vierähtää sydämeltä kun yksi stressi vähemmän =) Keltakaneli: onko minkälaiset olotilat ? Tässä siis meidän synnytys: Laskettu aika oli siis 17.11 ja edellisenä päivänä oltiin koko kontrollissa jossa...
  2. S

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Moikka kaikille! Onnea ja tervetuloa kaikille uusille tulokkaille :flower:, ihanaa ku teitä on näin paljon! :heart: Oli tullut paljon juttuja, sori en ehdi tälläkertaa kommentoida vaan tulee uutisia: 18.11 meille syntyi ihana pieni poika :heart::heart::heart: Tosin ei niinkään pieni...
  3. S

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Heippa kaikille! Me oltiin tänään taas kokokontrollissa kun toi masun sf-mitta on ihan yläkäyrien yläpuolella. Mutta masussa oli ihan normaalikokoinen vauva, oli tosin kääntynyt kasvot napaan päin :eek: toivotaan että vielä kääntyy takas. Lääkäri meinasi että voi olla että vasta synnytyksessä...
  4. S

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Keltakaneli: Toivotaan että siitä vyöhyketerpiasta ois ollu apua kääntyilyn suhteen. Hyvä et sulla on huomenna kontrolliultra niin siel selviää enemmän. Mäkin pääsen viel tällä alkavalla viikolla kontrolliultraan kun masun koko on niin iso, mulla kasvaa tää maha jännästi eteenpäin, takaa ei ees...
  5. S

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Moi, täytyy ihan ekaks pyytää anteeksi, en oo käynyt täällä piiiiiitkään aikaan. :ashamed: Vauvakuumepuolella tuli kirjoiteltua tosi ahkerastikkin, ainakin Danulin kanssa oltiin siellä samoihin aikoihin. En tiedä mihin tää aika on hujahtanut, muistan niin elävästi kun alussa kirjoittelin tänne...
  6. S

    *Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

    Voi Piip: Onneksi olkoon terveestä poikavauvasta :heart: Sulla oli aivan mieletön synnytys..kiitos kun jaoit sen meidän kanssa. Luin sitä aivan liikuttuneena. Ihanaa että lopultakin kaikki meni hyvin! Nyt vaan nautitte vauvantuoksuisesta arjesta :) Omena: Tsemppiä kaikkeen, kyllä kaikki...
  7. S

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

    Amelie: Onneksi olkoon :flower: :flower: :flower: Mulla oli kans ihan samat oireet ennekun plussasin..oli kurkku vähän kipee ja lämpöö ihan selkeesti..olin saikullakin :) Nyt vaan tonne toiselle puolelle ja kaikki muutkin heti perässä!! =)
  8. S

    *Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

    Paljon onnea Päpsylle!!!!! :flower: :flower: :flower: Toivottavasti ette enää joudu sairaalaan ja saatte aloittaa elämän kotona :heart: Paljon onnea!!
  9. S

    *Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

    Hyvää Pääsiäistä kaikille! Ihanaa luekea teidän kaikkien juttuja..niin monella on kyllä jännät hetket käsillä ja mukava kuulla teistäkin keillä on pienokaiset jo vierellä :heart: Itse oon yrittänyt pitää tässä muutaman päivän matalaa profiilia ja miettiä muita juttuja että saisi ajan...
  10. S

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

    Moikka kaikille! Tulin taas tänne lueskelemaan teidän kuulumisia..en osaa pysyä täältä pois. Toivottavasti ei ketään haittaa. Paljon haleja tädin yllättämille :hug: :hug: :hug: Saisi kyllä nyt pysyä tästä pinosta poissa se himputin täti. Vadelmaunelma: Paljon haleja ja tsemmpiä...
  11. S

    *Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

    Ritu: Ihanaa oon niin onnellinen sun puolesta ja pienestä möykystä :heart: Mä joudun meneen yksityiselle varhaisultraan, eli tulee aika kalliiksi, täällä jotain 80 eur mutta en kyllä todellakaan jaksa odottaa tonne viikolle 12. Mulla on eka neuvola parin viikon päästä eli mun laskujen mukaan...
  12. S

    *Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

    Hapsiainen! Voi kun sulla on sulonen pieni prinsessa :heart: Onneksi olkoon =) Unico: joo mä kans vähän luulen että huoli vaan siirtyy aiheesta toiseen :laugh: Ajattelin sillon ennenkun olin plussannut että kunhan nyt vaan tulis se plussa niin sit voi rentoutua...ja blah nyt oon...
  13. S

    *Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

    Onnea Päpsy!!!! Mekkala: Joo tanssiminen on ihanaa pitänee panostaa siihen enemmään. Onneksi nykyään on kaikkea yksilötanssiakin..body jamit ja zumbat..ne on kuitenkin sopivan kevyitä. Oon ollu joskus kans siinä afro power dancessa. Pilates ja body balance on kans hyviä, mut sellaisia tosi...
  14. S

    *Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

    Danuli: Oi ihanaa onneksi olkoon että kaikki oli hyvin :heart: :heart: Mä odotan kun kuuta nousevaa tota varhaisultraa..tuntuu että aika matelee aivan tajuttoman hitaasti. Ekaksikin mulla oli luultavasti tosi pitkä kierto..jotain 40 päivää..eli siis mä tein positiivisen testin vasta 6 viikkoa...
  15. S

    *Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

    Kiitos mekkala vinkistä..pitääpä sitten itsekin jättää noi suorat pois. Oon viimeaikoina käyny sellasessa Les Mills:n body attackissa joka on huippuhyvä, mut myös rankka..on suoraan niinku ois futitreeneissä ja siinä tulee aika uitettu koira olo..eli sykket on siinäkin varmaan aika korkeella...
  16. S

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

    Lioness, Manu ja Iitu: Te ootte kaikki niin tiedättekyllä mitä..nyt jänskättää teidän puolesta ja lujaa :D :D Hlemmur: Toivotaan että se ovis on tuloillaan Plussatuulia oikein kovasti tänne puhaltelee :whistle: :whistle: :whistle:
  17. S

    *Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

    Hei, mä löysin huippuhyvä linkin urheiluun raskausaikana sekä vatsalihasten tekemiseen ' http://www.tuuli.net/tuuli/fitness_n_fun/tiistai26.11.02.htm Eli vaikuttais siltä että ekan kolmanneksen aikan voi tehdä mitä vaan vatsoja ja sen jälkeen syviä ja lantionpohjalihaksia. Nyt kun on kevät...
  18. S

    *Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

    Päpsy: Wow teillä on sielllä jännät paikat!! Paljon onnea ja kaikki menee varmasti hyvin :heart: Hapsiainen: Oli ihana lukea sun synnytyskertomus!! Kiitos siitä :heart: Ja paljon onnea :flower: :flower: Unico: Joo niin mäkin luulisin että voisi kunnes tulkee fyysiset esteet :D...
  19. S

    *Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

    Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista =) =) On teillä monella jo jännät paikat edessä :heart: Itsellä tuntuu kyllä vielä niin epätodelliselta. Ehkä sit kun pääsee sinne ekaan ultraan koko homma konkretisoituu. Mulla ei oo hirveesti muita oireita kun rinnat on paisunut ja tosi kipeet. Ja...
  20. S

    *Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

    Moikka kaikille!!! Mä oon kirjoitellut aiemmin tonne alle 3-kymppiset ekakertalaiset odotuspuolelle..ja plussasin siis viimeperjantaina. Tuntuu vieläkin aivan epätodelliselta ja uskomattomalta ja maailman ihanimmalta asialta :) Mut saisi siis päivittää tänne listalle. Tämänhetkinen laskettua...

Yhteistyössä