*Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

Kääks, tajusin, että oon listan kärkipäässä heti kakkos sijalla synnyttämään menijöissä. Mihin ihmeeseen tää aika on mennyt? Alussa tuntui, että aika ei millään kulu ja nyt sit kaikki on valmista, papu vaan sais tulla ulos. Ja sit ruvennut miettii, että oonko nyt sit valmis äidiksi ja kuinka me osataan vauvaa hoitaa ja ym. ym. ym. Kaipa tääkin olotila tähän raskauteen kuuluu. Papulle on vaatteita ainakin ihan riittävästi, luulis nyt alkuun pärjäävän. Mistä ihmeestä niitä noin on siunaantunutkin :LOL:

päpsy ja papu 36+5
 
päpsy voin luvata, että kuuluu varmasti. :) Tai ainakin täällä oli aivan samanlaisia ajatuksia. Kyllä kaikki sitten menee omalla painollaan. Turhaa itse ainakin murehdin. :)

Voimia kaikille!

:heart: lla Delfis ja Vili
 
päpsy niinpä niin :D ja oikeesti taidat olla seuraavana kun hallama ei oo hetkeen kirjoitellut ;) josko jotain tulis kertomaan kuitenkin jossain välissä :)

delfis
, hyvä tietää et murehtiminen menee turhaksi ;)
 
Heh, minä sain tänään miehen säikähtämään! Sanoin taikasanat: "Laskettuun aikaan 8 viikkoa."
Eka kysymys oli, et kenellä? Sitte, eihän meillä ole vielä sänkyäkään eikä sitä eikä tätä xD

Odessa80 32+0
 
Odessa Heh, hauskaa että miehetkin saa sätkyjä kun la lähestyy... Meillä panikointi ja touhottaminen on lähinnä mun heiniä.

Päpsy Tosiaan menee omalla painollaan, ei kannata murehtia etukäteen. Jotenkin enää ei edes muista kahdesta ensimmäisestä kuukaudesta juuri mitään, tais mennä melkolailla sumussa ja päivä kerrallaan se alku. Joskus kahden kuukauden tienoilla muistaakseni alko meillä se "vauva-arki", ja päiviin tuli pientä rytmiä.

Omaa napaa: liikkeet on jotenkin vaimentuneet ja maha noussut ylöspäin. Voihan se olla että masussa on nyt paremmin tilaa, eikä siksi tunnu niin selvästi kakkosen touhuaminen. Silti hieman mietityttää, että onko siellä kaikki kunnossa. Ja esikko on ruvennut heräilemään aikaisen sijaista tolkuttoman aikaisin. Tänäänkin huudeltiin jo 6.25! Eihän siinä nyt arkiaamuina mitään, kun hetikohta pitäis kuitenkin nousta, mutta tässä on enää kaksi aamua talvilomaan ja sitten alkaa 2 pv/ vko hoitovapaa, jolloin voisi mielellään nukkua ainakin kasiin. Pikkasen eri kun silloin ennen tytön syntymää... En todellakaan päässyt vapaapäivinä ainakaan ennen ysiä ylös, ja melkein vuoteen asti tyttökin nukkui aina ysiin. Eipä nuku enää... :/ Millä ihmeellä noi yöunet sais pidemmäksi..?

Vetku, esikko ja toukka 15+5
 
odessa :) aika hyvin, ei muuten oo enää mikään pitkä aika vaikka vois tuntuakkin.

vetku, hui teillä heräillään sitten aikasin vapaallakin ;) saatko nukkua päikkäreitä?

Täällä paistaa aurinko :D Tää ajattelin ottaa itteään niskasta ja lähteä kaupunkiin siis ihan ilman asiaa mennä katteleen ihmisiä ;) tullu taas möllötettyä sen aikaa kotona et voishan sitä jos käydäkkin ;) ja jos hakis sit suklaata pääsiäistä varten (tosin sen saa tehdä monta kertaa kun ne aina katoaa johonkin :whistle: )

Unico ja Toukka 34+3
 
HPM
Moi, mä voisin ehdottaa jotain tohon etusivun listaan... :) Jos meidät jakautuneet jakais vuosien alle (eli 2008, 2009, 2010 jne). Ja ihan vaan sillä, että itselle aikanaan tähän ryhmään liittymisen innoitus oli pieni ryhmä (toisin kuin nuo kuukausittaiset) ja nyt tuo etusivu näyttää siltä että me kaikki kirjoitellaan täällä :) Tulis myös vähän selvämmäksi lukea tuo lista. Oisko mitään järkeä??
 
Kiitän kaikkia onnitteluista. Täällä on nyt tytön kanssa kotiuduttu. :heart:
Äiti ja tyttö voi erittäin hyvin. Tytöllä on ainakin ruokahalut kohdallaan, hyvä että tissistä saa irti kun aina hamuaa uudelleen kimppuun. Tänään on varsinaisesti maito noussut rintoihin, tai nousee kun kipu on sen mukaista.

Yritän lyhyesti naputella synnytyskertomusta...

Viime torstai oli kun kaikki muutkin päivät, touhusin, lepäilin ja en ajatellut vielä edes koko synnytystä. Suunnittelin perjantain ohjelmaa ihan normaalisti. Mies tuli töistä iltakahdeksalta, ajateltiin käydä saunassa ja olla rennosti kotona. No puoli kymmenen kuuluu alamahasta "pamaus", säikähdin sitä ja kiljahdin miehelle että mikäs se oli. No sen kun ehdin kysyä niin alkoi tuntua jotain märkää jalkovälissä, tajusin heti että vedethän ne siinä meni...
Ei muuta kun hetken päästä soittoa laitokselle, käskivät tosiaan tulla aamulla seiskan jälkeen kerta ei supistuksia.
No sain luvan saunoa ja saunassa käytiinkin, sitten söin iltapalan ja suuntasin nukkumaan. No sänkyyn kun pääsin klo 23 alkoi samantien supistukset ja suht säännöllisinä samantien. Väli noin 5 minuuttia. Pari tuntia kuitenkin siinä laskeskelin väliä kunnes kivut yltyi sietämättömiksi ja ei kun kohti sairaalaa, klo oli siis 01 kun lähdettiin. Kymmenen minuutin matka sairaalaan tuntui iäisyydeltä, sen voin sanoa etten tosiaankaan etukäteen tiennyt mitä ovat kipeät supistukset, nyt tiedän. :D

Sairaalassa olin vielä ihan sekaisin, otin jonotusnumeron päivystyksessä ja kärvistelin siinä sen aikaa kun mies vei auton parkkihalliin. :LOL: Vähän se hoitaja nauroi kun olin kiltisti odottanut vuoroani, vaikka olisin voinut siirtyä suoraan synnytysvastaanotolle. :D
No synnytysvastaanotolla sama nainen otti meidät vastaan joka oli kehoittanut odottaa aamuun. Siinä mentiin suoraan käyrille, otin peräruiskeen ja yritin käydä pesulla. Voin sanoa että teki tuskaa kun supistuksia tuli 2-4 minuutin välein. Pari tuntia kuitenkin piti olla siinä valmistelussa, olin muuten silloin auki 4 senttiä kun sinne mentiin.

Kolmelta siirrettiin saliin. Silloin olinkin 6 senttiä auki. Pyysin saada epiduraalin, sen olen papereitten mukaan saanut neljältä, jolloin olen ollut 8 senttiä auki. Sen jälkeen kivut helpottivat, mutta tuli armoton ponnistamisen tarve. Kätilö katsoi paikat ja olinkin täysin auki ja ei muuta kun touhuun. Tyttö oli maailmassa 5.10.

Synnytyksen kestoksi on laitettu 5.50, ponnistusvaihe 20 minuuttia ja jälkeisvaihe 6 minuuttia. Voi siis sanoa että ensisynnyttjälle melko nopea suoritus. :D

Kätilö oli aivan äärettömän ihana ja kannustava, koko touhusta jäi ihana mieli. :)

Nyt taidan mennä tytön viereen unille ja pistän isän kauppaan. Onnen kyyneleitä olen vuodattanut joka päivä, ei vaan voi mitään sille kuinka onnellinen olen. :heart:

- Hapsiainen ja Neiti Herne 3 vrk

Tuun lukemaan ja kirjoittamaan lisää sitten kun tilanne täällä rauhoittuu :)

 
Nyt menee omaan napaan tämä!

Tulin juuri neuvolasta kotiin, enkä suinkaan tällä kertaa tyhjin käsin :headwall:
Mukaan lähti tommonen mikälie sokerinmittausvehjehärdelli PIIKKEINEEN!
Mitä ne nyt tuommosen antoi mukaan PIIKKIkammoiselle ihmiselle, luuleeko ne että mä alan pistelemään itteeni vai?! :eek: NO WAY!
No eipä voi mitään ajateltava vauvan parasta nyt.

Totaali herkuttelu kielto tuli myös, mä en kestä kesä ja jäätelö :eek:
Eikä tossa mitään jos kerran, mut 5 kertaa päivässä näin aluksi! :'(
Eikä siinäkään vielä mitään jos joku muu pistäis ettei itte tartte, mutta mies on suurimman osan päivästä pois.
Oh tuntuipa hyvältä purkaa pelkoaan... heh :kieh:

Tässäpä näitä kuulumisia sitten

vk (25+1 ) 28+0
paino (76,9) 81,9 +1,75 |O
rr (117/67) 118/72
prot (+1 ) +2
gluk (- ) +2
kohd.kork. (25 ) 29,5
tarjonta (PT) RT
syke (150) 150
liikkeet + ++

Että näillä mennään. Aikalailla yläkäyrillä :whistle:

Kipujakin on joka paikassa eniten jaloissa...

Listatkaas tuotteita joissa ei ole sokeria?!
Mä oon ihan hukassa, että mitää mää nyt laitan suuhuni sitten...
Hitto en halua insuliinille... :headwall:

Mä menen tuijottelemaan tota vehjettä jos se mystisesti katoais :LOL:
Pahoitteluni purkautumisestani!

Jane ja veijokeiju 28+0 :heart:
 
kevätesikko, sinähän valkkasit hyvän päivän ja hyvän hevosen, niin ei tullut mitään turhia innostuksia :D Mutta kiva et pääsit tallilla käymään!!

vetku, minäkin oon täs hiljalleen maininnut asioita viikkojen myötä, mut vasta nyt isäntäkin tajus, kuin lähellä ollaan!! Vielä 2 viikkoa sitte se oli silleen, et ei mitään kiirettä, et vielä 2½ kk laskettuun aikaan :LOL:

Unico, se on muuten merkillinen asia, mihin ne suklaat katoaa :whistle:

Hyvä tuo HPM:n ehdotus tuosta listaamisesta!!

Hapsiaisen jonotusnumero-spesiaalille sai kyllä nauraa :LOL: Ei sitä varmasti siinä vaiheessa niin sanotusti käy ihan täysillä :D Meidän sairaalassa on onneks parkkipaikka heti päivystysoven lähellä, niin ei tarvi miestä lähettää auton kans zombaileen mihinkään kauemmas :p
Kiitos kertomuksesta, nopeaa on ollut toiminta B)

Jane, ymmärrän tuskan :eek: En minäkään tohtis itteeni piikittää!! Saati et joutus ilman herkkuja olemaan :( Toivottavasti selviät piikeistä ja herkkujen puutteesta :hug:

Täällä oltiin töissä pitkästä aikaa taas. Ei tykänny masuasukki, kovasti riehu. Kai sekin halus takas kotia :D Kädet ei tykänny myöskään. Eikä muut paikat istumisesta. No, kattoo ny pari päivää, tuskin kuitenkaan tätä viikkoa pidempään jaksan olla...

Huippuhyvä tuuri, meidän äiti (asuu reilun 100 km:n päässä meistä) oli bongannut paikallisen neuvolan seinältä ilmoituksen hoitopöydästä, oli soittanut ja menee huomenna katsomaan sitä =)
Ja vaunut, joita tuttu kaupitteli, ovat nyt fiksun hintaiset, joten taidan hakea ne =)
Sitten enää amme, pari tuttia, varmaan se tuttipullokin varalta.. Mitä vielä?!?! Imetysliivit pitäs hommata.
Ja vois kai sen häkkisängynkin jo hakea tuonne odotteleen! Sitteri ja turvakaukalokin odottelevat hakemista :)
Itkuhälyttimiä onneks näytti olevan huutonetti pullollaan, joten se ei liene ongelma :D


Odessa80 32+1
 
Noo, miltä toi etusivu nyt näyttää?

hapsiainen
, suloista :) ja kiitos kertomuksesta. Mistä sen muute olis tiennyt ettei sitä numeroa tarvi vaan voi mennä suoraan? jos ei missään lue

jane, tsemppiä itsesi pistelyyn! kyllä sä siihen pystyt (kannustaa). Vaikka piikki oikeaan kohtaan ja silmät kiinni ja pistäminen tai jotain mikä sopii sulle itelles

odessa, sitä se pariviikkoa teettää tulee hirmuine kiire (mukamas) siellähän on jo hyvällä mallilla kamppeitten hommaamiset sitten ;) odottavat vain noutajaa ;)

hmm... tää kävi sitten kaupungilla ja löysi lisää suklaamunia :LOL: jos noi nyt pitäs pilossa ja riittäs pääsiäiseen. Ostin hello kitty munia muutaman ja niissä oli kyllä söpöjä sisuksia :D No eipä sillä oli kyllä tuskaista puuhaa olla siellä kaupungilla viimeset kävelyt niin mahaan koski ihan hirveästi ettei meinannut eteenpäin päästä huoh, no oli ainakin mieltä virkistävää käppäillä auringossa ja katella ihmisiä. Löysin itelleni alushousujakin sit synnytyksen jälkeiselle ajalle, täytyy toivoa et ne ei lörtsähdä heti ja on hyvän oloiset jalassakin ;) Mut taitaa mun kaupunki reissut itekseen olla hirstoriaa vähäksi aikaa kun niin koski. ja huvittavintahan tässä on et mun pitäs olla vielä töissä, juu ei tällä ololla mikä tulee liikkumisesta. Noo sit vaan pötköttään kun kotiin pääsi ja vettä napaan niin alko olo helpottamaan niin jakso tulla tännekkin ;) ja oikeesti mä olin liikkeellä sen tunnin plus bussimatkat.

Unico ja Toukka 34+3
 
Hapsiainen: muakin nauratti tuo jonotusnumero -juttu :D Mutta kiva että on asiat lähteneet rullaamaan hyvin!

Odessa: niin se aika kuluu.. =) Minkä merkkiset vaunut ootte hankkimassa tutulta? Mä en edes tiedä minkä merkkiset meiän vaunut on, ne on varmaan noin 10 vuotta vanhat. Ostin ne halvalla kaverilta. Vielä olis turvakaukalo ostettava (ehkä brion) ja sit ostetaan kyllä uudet rattaat myöhemmin.

Jane:Höh, kurjaa. kyllä se pistely ja mittailu alkaa varmaankin pian sujumaan. :) Varmaankin on hyvä laittaa itse ruokaa sopivia määriä ja välttää tuotteita joissa on valkosia jauhoja. Nimimerkillä: karkkia menee kyllä joka viikko ja siitä on huono omatunto :|

Ihanaa kun huomenna on viimeinen työpäivä. Pääsee kunnolla orientoitumaan vauvan tuloon ja hankkimaan viimesiä tarvikkeita. :)

Omena ja möykkyliini 34+3
 
Unico Päikkärit on ihan must vapaapäivinä ja silti noutaja tulee iltaisin ihan viimeistään yheltätöistä... Kohta taas pakko kömpiä peiton alle.

Hapsiainen Kylläpäs sulla oli tyylipuhdas suoritus, ei voi kuin ihastella. Ja kerrankos sitä nyt jonottelee turhaan. Mieti, jos et olis ottanu lappua ja sit sulle olis sanottu että jonotappas uudelleen lapun kanssa... Jaksuja tyttösen kanssa!

Omena Vähänkö oon kade! Meillä on töissä ihan kamalasti säpinää, saas nähdä kuinka pahasti sitä stressaa kun on jatkossa vaan kolme päivää viikosta töissä.
 
Nyt lyhyesti omaa napaa, anteeksi siitä..

Oltiin aamulla rakenneultrassa ja siellä oli kaikki niin kuin pitääkin. Pikkuinen vastasi kooltaan viikkoja 20+5 ja pyöriskeli kovasti. Kätilö sanoi ettei tytöstä voi antaa sata varmaa luausta, mutta aika varmasti siellä meille nyrkkiä heristeli ihana pieni tyttö.

Varasin meille 4D:n ensi viikon keskiviikoksi. Päästään sitten katselemaan pientä vielä tarkemmin. Oli pakko ottaa aika näin pian, kun miehellä tulossa työmatka ja tuosta ultrasta ei saa KELA-korvausta enää vkon 24 jälkeen.

Sipsunen & (tyttö ) Nalle 20+2 :heart:
 
sipsunen, onnea ultra kuulumisista :) ja tyttölupauksesta ;) sieltä sit ainakin tulee tyttöjä lisää pinoon ;)

omena onnea viimeiseen työpäivään;) hyvin sä oot sinnitellyt siellä ;) huomenna sit alkaa se äippäloma :)

vetku, niinhän se menee unta tarvii mukamas paljon.

täällä mietitään mitä tekis et sais jotain järkevää aikaa ja silti ei tulis kipeäksi :) eikä menis koko päivä harakoille. Noo jos koneen sais pyörimään mut nää on niitä mitkä pitäs jaksaa tehä kuitenkin mut näitä ylimääräisiä jonossa olevia hommia. Huomenna on pakko imuroida ja muuta kun to tulee vieraita niin on vähän siistimpää :)

Unico ja Toukka 34+4
 
HPM
Hyvä on Unico :)

Janelle vielä kun silmiin sattui. Jos ja kun sulla nyt sokerirasituksen kautta tuli insuliinit niin VÄLTÄ HIILIHYDRAATTEJA. Älä pelkkää sokeria tuijota vaan hiilareita yleisesti. Ei täysin hiilariton, mutta vähähiilihydraattinen ruokavalio. Toisin sanoen: vältä pastaa, riisiä, perunaa, viljoja, sokeria. Tai toisin päin: syö lihaa, kalaa, kasviksia, munia, maitotuotteista esim. raejuustoa, rahkaa (ei valmisjugurtteja -> ihan tajuttomasti sokeria!!), jos leipää tykkäät syödä niin tee itse vähähiilarisia (ohjeita karppaus.info -foorumilla, siellä on tosi helppoja ja nopeita reseptejä, jotka koostuu lähinnä munasta, juustoraasteesta, mantelijauhosta ja erilaisista siemenistä). Hedelmistä neuvolat tuntuu olevan sitä mieltä että anna mennä vaan, mutta hedelmissä on paljon hedelmäsokeria joka nostaa ihan samanlailla verensokeria kuin tavallinenkin. Jättäisin kokonaan pois, vaikka tää nykypäivän ruokasuositus niistä vaahtoaakin. Meillä ainakaan ei terveydenhoitaja tiennyt hölkäsen pölähtämää koko vhh-ruokavaliosta. Ekassa lauseessa sano, että syö hedelmä jälkiruuaksi jotta ei nosta verensokeria ja seuraavassa lauseessa että syö hedelmät yksinään vaikka välipalaksi... Onneks oli itsellä tietoa jo etukäteen ;)

Vhh + insut = poika 2,8kg... Ei tullut sokerivauva ei :D

 
Täällä käyty kolmannen kerran synnytystapa-arviossa, tällä kertaa synnytyssairaalassa. Sieltä tuli semmoinen uutinen, että tällä viikkoa käynnistetään. Siis nyt ihan hermona täällä, itkee ja nauraa yhtä aikaa. Ei oltu ihan ajateltu, että papua jo tällä viikkoa koitettais ulos. Kotikin ihan mullin mallin ja ens viikolla piti töissäkin vielä käydä. Ihan alateitse yritetään. Nyt sit ihan pihalla tästä käynnistämisoperaatiosta ja netti kovassa käytössä,
että mitä tulemaan pitää. Mies meni ihan solmuun, lupas illaks konjakkia hakea itselleen, että jännitys pysyis jossain kuosissa :LOL:

37+1 päpsy ja neljän kilon papu
 
Moikka kaikille!!!
Mä oon kirjoitellut aiemmin tonne alle 3-kymppiset ekakertalaiset odotuspuolelle..ja plussasin siis viimeperjantaina. Tuntuu vieläkin aivan epätodelliselta ja uskomattomalta ja maailman ihanimmalta asialta :) Mut saisi siis päivittää tänne listalle. Tämänhetkinen laskettua aika 15.11.2010 ja VKS mutta toi pvm voi vielä muuttua viikolla tai parilla eteenpäin tms. kunhan pääsen sinne ultraan. Mulla oli luultavasti aika pitkä kierto..neuvolantäti laski sen kuitenkin perinteisesti menkkojen alusta.

Danuli: iik ihanaa mäkin oon sitten tällä puolella..ihan uskomatonta. Mulla on ihan samat fiilikset kun sulla, jännittää ja tuntuu pitkältä ajalta että pääse ultraan. Mulla on ihan ensimmäinen neuvola vasta 15.4 ...ja sit se ultrahan on vasta sen jälkeen. Mutta ystävien suosituksesta meinataan mennä yksityiselle varhaisultraan..sinne pääsee jo 8 viikolla..eli mulla ois aika samoihin aikoihin kun toi neuvola, en oo kyl vielä varannut aikaa. Mutta siellä saisi ainakain varmuuden että pikkuinen on kyydissä ja oikeassa paikassa.

Siiris 4 +4
(heh katsotaan sitten ultran jälkeen kuinka mönkään oon laskuissa mennyt, mulla saattoi meinaan olla 40 päivän kierto..ja tää mun oma lasku on siis sen mukaan eli voin olla pidemmälläkin :D
 
Siiris tervetuloa! Onnea vielä rakas ystäväni tätäkin kautta! :heart: :flower: En oo vielä täältä malttanu kokonaan poistua. :D

päpsylläkin jo noin paljon viikkoja! Hui! :D Tuntuu, että teillä kaikilla on menny niin hurjaa vauhtia raskausaika.

Tsemppejä ja jaksuja teille kaikille ihanaisille naisille! :hug: :flower: :heart:

Delfis ja Vili 3kk :heart:
 
No se on Päpsy sitten menoa! Onnea! :D

Onnea Siiris plussasta ja tervetuloa!

Mulla on tänään lukupäivä, aivan mahtava ilma olis ulkona ja mietinkin, josko siitä tulis yhtään mitään että menisin tohon pihalle lukemaan. Luulen vaan että ei taida onnistua, joten sisällä kökitään. Iltapäivällä sitten ehtii vielä pikkuneidin kanssa ulkoilla kyllä. Neiti muuten nukkui viime yönä kellon ympäri (19-07) keskeytyksettä, ah ihanuutta! Ja mies vei äsken päiväkotiin, joten mä saan olla vieläkin pyjamassa :)

Onko teillä muilla finnejä? Mulla on nyt alkanut naama kukkimaan, selässäkin on kunnon mollukoita ja nyt tuli yksi takareiteenkin... Ei kiva! Mulla on aina ollut hyvä iho ja nyt en tiedä mitä näille paiseille naamassa pitää tehdä? Kai nää jotain hormonijuttuja on, viimeksi ei ollut tällästä. Siinä keskenmenneessä raskaudessa kyllä muistaakseni tuli jotain näppyjä, mutta ei nyt ihan tälläsiä... Ihan ruma olo!

Mutta, nyt ennen kun mä tuhraan kaiken energiani tänne (aamusella mulla sitä usein riittää!) niin menen äkkiä lukemaan kirjaa "Opinnäyte luovasti" ja teen itselleni kunnon työntekosuunnitelman! Jospa mä tän ikuisuusprojektin saisin nyt oikeasti kunnolla käyntiin!

Mukavaa aurinkoista päivää kaikille!
:heart: Kvartti ja Mini 13+1
 
Onnea Siirikselle! Muistan kuinka se plussa tuntui niin epätodelliselta ja tunteet heitti ihan kärrynpyörää.

Mulla on alkanut maha pullistua ulospäin. Oma peilikuva tuntuu ihan hassulta :D Aamuisin alkaa olla housuongelmia eikä töissä jaksa olla, jos vyötärö painaa mahaa. Vielä mennään aukinaisilla napeilla ja pitkillä paidoilla.

15+0
 
Huimasti onnea Päpsylle ja Siiirikselle! Toinen ihan alkupäässä ja toinen loppupäässä.

Kvartti, mulla ainakin on ollut noin 6. viikolta alkaen naama täynnä paiseita, yläselkä ja rinnassa myös. Ja ei ole ollut aknea ennen ja todella hyvä iho verrattuna muihin. Sain lääkäriltä reseptillä skinoren-voidetta, se on ainoa aknevoide jota raskaana saa käyttää, aurinkosuoja samassa, olen nyt laittanut sitä ensin naamaan aamuin ja illoin ja kuukaudessa pitäisi tuloksia näkyä. Ensin saattaa kyllä tuoda kaiken pintaan eli näyttää pahemmalta, mutta sitten parantua. Katsotaan.

Mitäs tänne muuta, huomenna poksutaan 23+0. Eilen nukkumaan mennessä poika potki niin, että tuntui ulkopuolelle asti. Aamuisin on vähän huonoa oloa, saattaa johtua ehkä alhaisesta vereenpaineesta? Ja Iltapäivällä oon lähtenyt töistä aikaisemmin, kun alkaa vihloa sanonko minne...

Muuten ihan ookoo, kun taas jaksaisi alkaa katsoa mitä sinne suuhunsa taas pistää. On jo niin valaskalaolo.

Mekkala ja Poikanen 22+6

 
Piti vielä tulla kiittämään hapsiaista synnytyskertomuksesta! On teillä ollut vauhdikas synnytys. :D Hienoa, jos kaikki on sujunut hyvin! :heart:
piipin omaa odottelen. Hyvä, että silläkin on kaikki hyvin!

Nauttikaa molemmat ihanasta vauvantuoksuisesta arjesta! :heart: :flower:

Vili kasvaa kovaa vauhtia. On jo iso poika. Nyt on oppinut kääntymään masulta selälle ja on itsekin niin ihmeissään uudesta taidosta, että meinaa yöunia vähän häiritä. :D Laitan tähän pienen kuvan meidän kuolamaakarista. :heart:

 
Omena, Brion yhdistelmät tulee! Itseasiassa tänään pitäis saada ne =)
Hei ja menee mullaki karkkia, ei voi sanoa ees et joka viikko, melkeen ennemmin joka päivä, tai sinnepäin :D
Onnea vimpasta työpäivästä!!

Onnea Sipsuselle tyttölupauksesta :heart:

Ohhoh, Päpsy pääsee kohta tositoimiin! Varmaan tuntuu, et kiire tulee ja kaikki on vielä kesken ja miten se jo nyt :D

Tervetuloa Siiris80 :flower:

Onpas Delfiksen Vili jo iso poika =)

Kävin tänään siinä sokerirasitustestissä. Paasto ei ollutkaan niin paha kuin pelkäsin, eikä se juotava litku! Odottaminenkin meni hyvin, kun oli Harry Potter-kirja mukana B)
Samalla odotellessa kysyin, onko siellä yhtään lääkäriaikoja, pääsin heti labran jälkeen sinne! Käsien takia sitten vimpat päivän nyt saikulla :)
Nyt saa sitten keskittyä niihin vauvanvaatteiden pesemiseen :whistle:
Äiti kävi eilen katsoon hoitopöytää ja osti sen, oli ollut tosi hyvä =)
Kaupassa käydessä ostin liivinsuojuksia, tuttipakkauksen ja siteitä, nyt ollaan taas vähän lähempänä valmistautunutta :D


Odessa80 32+3
 

Yhteistyössä