*Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

Saadaanko seuraavaksi jännittää, tuleeko Hapsiaisen Herneestä oikeasti Herne ;)

Unico, täällä kans yleensä saunassa ollaan hissukseen mahassa, viimeksi oli jotain pientä liikehdintää!

Omena ja Siiri, mä selvisin sentään vain kahdella raskaustestillä :D
Eka oli aika selkeä, mut oli pakko vielä loppuviikolla tehdä uus, et onks se vai eiks se oo :whistle:

delfis ja muut, kiva se on, että te täällä edelleen viihdytte :) Kuullaanpa ainakin vauvaperheen arjesta tositarinoita!!

Tervetuloa Ritu =)

Me haettiin eilen hoitopöytä, jonka äiti löysi. Se olikin tosi hieno B) Ja lauantaina haettiin lainaan häkkisänky ja turvakaukalo. Isäntä meinas, et nyt on niin kämppä täynnä tavaraa, et kohta ei sekaan mahduta :D Nyt kun ehtis vielä siivota kunnolla, sit pestä kaikkia juttuja ja ja ja :whistle:

Tänään tuli otettua kahdet päiväunet, pitäis jo kovaa kyytiä lähteä tallille.. Onneks on näin valoisaa, hepatkin tykkää olla ulkona, kun näkee jotain =)

Tänään oli neuvola, sokerirasitustestit oli ok, painoa oli nyt tullu enkat, jotain +700 g/vko :ashamed: Hemoglobiini oli taas vähän laskenut, mutta turvotuskin sen kuulemma voi tehdä.
Mittoja ei meinattu saada, kun vauvalla oli tanssiharjoitukset ;) Mutta vähän reipas 2000 g siellä ollaan =)

Odessa80 33+1
 
Kiva kun saa liittyä joukkoon! =) Ihanaa lukea teidän raskauskokemuksia ja vauvajuttuja!

Tuntuu että kaikki on jo melki valmiina poksahtamaan! Hui, itestä tuntuu, ettei ois ees oikeesti raskaana, kunhan vaan leikin tai näyttelen raskaana olevaa... :eek: Josta ei siis kukaan vielä ees tiedä, niin kahestaan miehen kaa vaan leikitään... :LOL:

Mä selvisin kans kahdella raskaustestillä, vaikka ihan selkee ekakin testi jo oli. Mut halusin kuitenkin tehä vielä toisen, kun se oli niin kutkuttavaa nähdä viivan muodostuminen testiin. B)

Siiris Joo onhan se hyvä jonnekin purkaa tuntoja, mä ainakin mietin ihan koko ajan näitä juttuja, turha yrittääkään muuta miettiä! Ootko menossa varhaisultraan julkiselle vai yksityiselle puolelle? Mä itse asiassa kävin jo varhaisultrassa about viikko sitten, julkisella puolella. Kun soitin heti plussaamisen jälkeen neuvolaan, niin passittivat ultraan rv 6+6, kun mulla epäsäännöllinen kierto. Taisin tietty hiukan liioitella tuota epäsäännöllisyyttä.... :whistle: Siellä kyytiläinen näkyi oikeessa paikassa ja sydän läpätti hurjana... :heart: toukan pituus oli 6,7 mm ja sain 4 kuvaa mukaan! jossa näkyi pieni möykky :LOL: Ihan mahan päältä ultrasi ja sai näkyviin hyvin. Oli kyllä rakko tosi täynnä, 5 h pissaamatta, niin saattoi edesauttaa asiaa... =)

Ritu 8+2
 
Hapsiainen, aivan ihana Herne sulla siellä :heart: Voi että noi pienet vauvat on niin ihania ryttynaamoja, ei sitä oikein muistakaan että vuosi sitten toi meidän kävelevä ja kyykistelevä pälpättäjäkin oli noin pieni! Puolen vuoden päästä sitten toivottavasti taas saa pientä ihastella päivittäin :)

Mä tein tässä raskaudessa 3 testiä, eka apteekin oman johon tuli aika haalea, kuitenkin ihan selkeä testiviiva. Sitten muutaman päivän päästä sen digitaalisen viikkotestin ja koska sen mukana tuli tavallinen digitesti kaupan päälle niin pitihän se siihenkin pissiä ;) Sit oli uskottava, ekan testin nähtyäni nimittäin ihan sananmukaisesti olin lentää perseelleni, sen verran yllättävää se kahden viivan näkeminen oli!

Mä luulen että oon tuntenut muutaman kerran jotain mylläystä masusta, voi tosin olla joku pierukin, en menisi takuuseen. Oon kyllä usein "kuulostellut" josko kohta jotain tuntuisi, mutta ihan varmaksi ei kyllä pysty sanomaan.

Maha ei oo juurikaan kasvanut. Muutama viikko sitten tuntui että pullahti esiin, mutta nyt tänään oikein tarkastelin ja aika litteä se kyllä on, mitä nyt noi vanhat venyneet nahat lepattaa päällä...

Saunassa mä en viimeksi kärsinyt olla yhtään, alusta saakka tuli aina huono olo ja ällökuuma jos vähänkään ylemmäs menin. Nyt oikein toivon että mies ei haluaisi saunavuorolla saunaan tai joku tulisi tyttöä katsomaan siksi aikaa että saisin olla koko tunnin siellä! Aivan ihanalta tuntuu nyt se lämpö ja löylytkin. Kummaa miten sitä voikin olla erilaisia olotiloja.

Nyt mies ei jaksa enää nukuttaa tyttöä, mun vuoro siis.
:heart: KÖ 13+6
 
Ritu: Ihanaa oon niin onnellinen sun puolesta ja pienestä möykystä :heart: Mä joudun meneen yksityiselle varhaisultraan, eli tulee aika kalliiksi, täällä jotain 80 eur mutta en kyllä todellakaan jaksa odottaa tonne viikolle 12. Mulla on eka neuvola parin viikon päästä eli mun laskujen mukaan tulis vko 8 sillon just täyteen..voi tietty olla enemmänkin kun mullakin oli vasta kp. 40 haalea plussa. Varailen varman varhaisultran samalle viikolle ennen sitä neuvolaa. Jotenkin on niin epätodellinen olo vielä et varmasti sit varhaisultran jälkeen tulee paljon todellisemmaksi. Ei oo kyllä ikinä madellut aika näin hitaasti.
 
Siiris, neuvolassa on hyötyä jos oot käynyt varhaisultrassa ennen sitä. Saavat lasketun ajan lähemmäs kohdilleen jos sulla on ollut tosiaan pitkä kierto. Toisaalta, jos laittavat sut menkkojen mukaan niskaturvotusultraan ja siellä todetaan että sikiö on vielä liian pieni mitattavaksi, käy kuten mun miehen siskolle kun pääsivät sitten parin viikon päästä uudelleen kattelemaan pientä :D Tossa alussa muuten aika tosiaan matelee NIIIIIIN hitaasti! Mutta kohta se jo juoksee, ite ihmettelen että miten voi olla jo 14+0 kun just plussasin!
 
hapsiainen, ihana kuvaus herneestä :) onnea neuvolaan! Tottahan sä herneestä herneen teet ;)

siiris, eipä sitä siinä vaiheessa kun jännää ja odottaa plussaa osaa ajatella et sit tulee uudet huolet :) jaksuja ajan kulumiseen!

odessa, hieno homma et löyty hyviä kamppeita

Ritu ,kyllä se jossain välissä alkaa tuntua et on raskaana ;) Ihana kun pääsit ultraan kurkkaamaan

Kvartti et niin se olotila sitten vaihtelee. Onko teillä Helmi ollu vielä saunassa? Ja taakse päin tuntuu et aika menny hirveän nopeaan mut sit kun miettii eteen päin niin hirmuisen pitkä aika vielä laskettuun ;)

Täällä ei kummempaa samat säryt ja väsyt jyllää. Toukkis vetelee välillä mahan molemmilla puolilla et tiiä häntä mitä puuhastelee siellä :D hauska tunnustella. Ihanaa kun kohta on huhtikuu :) Mahaan koski taas siihen malliin et piti pysähtyä huilaamaan kun kaupalta tulin, onneksi meni ohi. Eilen kun silitin (istualleen) ja leikkasin sen liinakankaan puoliksi niin voi jummi sen jälkeen sit tarvinnutkaan tehdä enää mitään kun sattu selkään ja mahaanniin paljon huoh, et hidasta on tää mun puuhastelu.

Unico ja Toukka 35+4
 
Mä sain viimein lajiteltua vauvanvaatteet ja rupesin peseen pyykkiä =)
Niitä on tosi paljon kyl kertynyt :D Mutta suurin osa kirppikseltä, uusia oon ite ostanu yhden bodyn ja äiti kolme bodya + kahdet housut ;)
Kyllä otti selkään ja käsiin käännellä nurinpäin niitä.

Joko muuten Unico ja Omena on pakannu sairaalakassinsa?!
Entä kevätesikko?
Pitäis varmaan ruveta hiljalleen miettiin sitäkin :eek:

Hapsiainen, ei täälläkään mitään tekonimeä ole, vähän hävettää, kun kaikilla muilla tuntuu olevan :ashamed: Paitsi teillä sentään tuo Herne edes!!

Odessa80 33+2
 
Tänään sitten selvisi että sektioon olisin menossa ja aika 21.4 jos ei ennen sitä tapahdu jotain. :| Toisalta jännittää ja vähän pelottaa mutta toisaalta on rauhallinen olo. Ei möykkyliini sitten suostunut kääntymään tänään. Tuntui inhottavalta ja otti kipeää melkein heti eikä lääkäri sitte´n ees juuri yrittänyt. Möykky vaan tunki päätänsä yhä ylemmäs ja ei yhtään lähtenyt käännösyritykseen mukaan. lapsivettäkin on kuulemma vähän. Onneksi on kaveri joka on leikattu juuri saman syyn takia. Saa läheltä vertaistukea :) Oon vain lähinnä miettinyt että ehkä paranen nopeasti siitä sektiosta enkä uskalla enempää ajatellakaan.

Odessa: olen jotain vaatteita vauvalle jo pakannut. Pitäs varmaan tän viikon aikana pakata lisää jos tuleekin äkkilähtö kun vissiin on kiireempi sairaalaan kun on perätila.

Ritu: voi kun sulosen pieni toinen on ollut ultrassa. =) Aika on mennyt kyllä niin nopeasti. Muistan vielä niin hyvin kun ite olin ekassa ultrassa viikolla 12. ja möykky oli silloin 7cm pitkä! :D Nyt on varmaan jotain 40cm.

Siiris: joo mullakin tuli aina vähän tummempi toinen viiva testiin. 3. kerralla oikeastaan vasta uskoin että nyt sitä ollaan oikeasti raskaana.

Melkein tuntuu haikealta kun tietää että kuitenkin kohta tää raskausaika on ohi. Vaikka toisaalta odottaa että saispa jo nähdä pienen.

Omena ja möykkyliini 35+4
 
Siiris Kyl tosiaan voi aika madella hitaasti! Tietty itellä ei enää niin pahasti ajan kulku ahdista, kun varhaisultrassa jo käyty. Ei tuo 80 e liian paha kuitenkaan oo, oisin varmaan itekin maksanu. :) Tsemiä odotteluun! :) Itellä eka neuvola huomenna ja saas nähä, mikä laskettu aika sit virallisesti on, kun ultrassa meinasi, että oon 3-4 päivää jäljessä aikatulusta menkkoihin nähen.

Unico On viimeset viikot varmasti täynnä oireita ja varmaan melko tuskasiakin hetkiä... Hui, ei osaa kuvitella että itekin ison mahan kans taapertais! :D

Odessa Anteeksi tyhmä kysymys, mut miksi laitetaan äitiyspakkauksen laatikko sängyksi pinnasängyn sisälle? Onko se oikee sänky liian ison tuntuinen vai miten? :eek:
 
Odessa, niin mitä siitä kassista kai sen ehtii kun lähtö tulee ;) no okei on siellä hammasharja ja tahna ja hiusharja pikkarit ja akku, kameraa tarvii vielä muutenkin :D Tuokoot mies loput mitä ei oo. Vois kuvitella et se on maku asia onko siellä laatikon alla patjaa vai ei ;) jos ei oo säädettävää pohjaa niin nostaa se hiukan sitä laatikkoa ylöspäin. Ja ei se vauvan patja niin upottava oo et keikuttais. (juu meillä ei tuu laatikkoa kun tarviin sen patjan muualle ja sitä piti hiukan leikellä ja ommella)

Omena, hurjaa sää tiiät jo möykkyliinin viimeistään tulevan synttäripäivän :) et sen yli ei mennä. Tsemppiä odotteluun.

Ritu, ei mua toi maha niinkään häiritse vaan kipu ;) Onnea neuvolaan! otatko miehes mukaan? alkuun voi vaikuttaa e iso sänky ja pikkuinen vauva ja kai se vauva tuntee olonsa pienemmässä turvallisemmaksi. Onhan niitä pinniksiin vauvan pesiä mitkä pienentää sen sitten. (Ite ajattelin tarpeen vaatiessa laittaa kapaloon niin ei oo liikaa ilmaa ympärillä ;) kun kuitenkin tarviin sen patjan muualle )

täällä saatu tehtyä vaikka mitä (siis verrattuna siihen mitä yleensä saa aikaan) et ihan hiurjaa puuhastelua :) ja vielä ajattelin yrittää jotain väsätä. Siis sain käytyä verikokeissa ja kaupungilla ja uudestaa muutamissa kaupoissa ja maustettua kalan :LOL: jopa täytettyä tiskikoneen ;)
 
Meidän Hernis-neito kävi tänään neuvolassa ja hienosti on ylitetty jo syntymäpaino. :) Muutenkin oli varsin onnistunut neuvolakäynti, sai melkein 1½ tuntia rupatella rauhassa terkkarin kanssa kaikesta mahdollisesta. :)

Tuosta äippäpakkauksen laatikosta pinnasänkyyn, mun piti muuten laittaa kanssa se laatikko sinne sänkyyn, mutta olen unohtanut. :LOL: Hyvin näyttää uni maistuvan sängyssä ilman laatikkoakin joten eipä tuota taida enää viitsiä laittaa. :D

Sairaalakassista
, mä olin pakannut yli puolet ihan turhaa sinne kassiin. Ainoa mitä tarvitsin oli puhelimen laturi ja hygieniatarvikkeet ja okei, ne namuset oli ihan kiva lisä. ;) Mies toi sitten kotiuttamisvaatteet mulle. Ja mä kerkesin kyllä ihan hyvin vielä pakkaileen sitä laukkua siinä vaiheessa kun vedet lähti menemään. Lisäilin siis siinä vaiheessa vielä rompetta ties kuinka paljon sinne kassiin, jotka sitten kannoin takas käyttämättöminä. :D

Omena Hauskaa kun tiedät tuon syntymäpäivän jos ei aiemmin tule lähtöä. :)

Ai niin, muuten "hassua". Mullahan oli hemoglobiini koko raskauden ajan tosi hyvä 130-140 luokkaa. No synnytyksen jälkeen se laski 97 ja sen takia mua huimas laitoksella melkolailla. Tänään sitten mitattiin taas ja nyt se oli 141. Eli aikalailla tuo voi heitellä lyhyessä ajassa. :eek: Mutta hyvä näin, selvisin vielä ilman mitään raudan syöntiä. :)

Äh, kai mun ois taas maltettava lähteä nukkumaan. Ihme juttu että päivät ole ihan yliväsynyt ja sitten kun tulee ilta niin en osaa mennä nukkumaan. Sitten mä nuokunkin puolille päivin sängyssä kun en pääse ylös. :ashamed: Meillä on rytmi VÄHÄN outo. :D

- Hapsiainen ja Hernis 11 vrk
 
Kivakiva, tänne on tullu reissussa olon aikana uusia, tervetuloa! Kohta on talvilomailtu jo viikon verran, ja vähänkö päivät menee nopsaan. Sunnuntaina käytiin kaveripariskunnan kanssa päiväreissulla Tallinnassa. Oli kyllä mukava olla ihan vaan aikuisseurassa. Tyttökin oli tykänny kovasti kun sai olla koko päivän isovanhempien hemmoteltavana. Kohta raaskitaan varmaan jo jättää tuttuun paikkaan yökyläänkin. Ah, sitten saa kerrankin nukkua pitkään...

Masuasukki on taas pitkän monen viikon hiljaiselon jälkeen intoutunut riehumaan. Ehdin kyllä jo huolestua, mutta onneksi ehkä kerran päivässä tuntui silloinkin pieni töytäisy, jonka saatoin hyvällä mielikuvituksella kuvitella potkuksi. Nyt ei kyllä ole epäselvää mikä siellä mahassa pyörii. :heart:

Onnea Kvartille liiketuntemuksista! Kiva että sulla on masu vielä pysynyt kohtuullisena. Itsellä tuntuu että parin viikon sisällä tämä jotenkin römpsähti ulos, ja on nyt ihan valtaisa. Ihan turha enää yrittää piilottaa likinäköiseltä mummoltakaan.

Hapsiaiselle vielä kerran onnittelut suloisesta tyttölapsesta! Jokohan Päpsy kohta kerkiää kertoilemaan kuulumisia...

Vetku ja pikku-toukka 16+6
 
hapsiainen, hieno homma et oli hyvä neuvola :)

vetku, kiva kun pääsitte reissuun :) ja meni kaikki hyvin pienelläkin :)

Täällä paistaa aurinko, josko sais taas jotain aikaiseksi :D toivossa on hyvä elää, vaikka kolottaakin. Veikkaan että olis alkanut tuntua liitoskipuja jos ne nyt niitä on kun tohon häpyluun päälle vihloo ikävästi.

Hei huomenna on jo huhtikuu :D hienoa homma :D mää jännään et ken alkaa päivittämään :)

Unico ja Toukka 35+5
 
Onneksi olkoon hapsiaiselle!! :flower:

Tervetuloa, Ritu ja Siiris, ja onnea vielä plussista! :flower:

Täältä nyt pikakuulumiset vaan. Neuvolalääkärissä saatiin sydänäänet kuulumaan! :heart: Olipa vaan iso helpotus, kun välillä aina pyörii mielessä, että onkohan siellä ketään elossa. Nyt kun vaan ultrassa ois vielä kaikki hyvin, niin vois ehkä vähäksi aikaa taas huokasta! Nyt siis vaan odotellaan ultraa ja jännäillään...

Mukavaa pääsiäistä! :)

Valeska 12+1
 
Heipparallaa mammat!
Jaksoinpas tulla tännekkin kertomaan kuulumisia.

Piikittely on yhtä helvettiä!!
Haluaisko joku tulla piikittelemään mun puolesta? Anyone? :LOL:
Aina koko päivän paha olo, kun tietää että pitää piikittää ja ruokaa ei tekis mieli syödä ollenkaan. Mutta jos vitkuttelen ruuan kanssa niin tulee heikko olo.

En jaksa tarkistaa että olinko kertonut että veijo oli kääntynyt perätilasta pois nyt ollaan raivotarjonnassa jipii...
Tosin potkut tuntuu edelleen suurimmaksi osaksi vasemmalla alhaalla :whistle:
Toivottavasti se ei oo kääntyny takas perätilaan...

Hehkutetaas nyt sitä viimestä ultraakin joka on ens tiistaina sitten edessä!
Toivottavasti se sukupuoli nyt vihdoin selviäis.
On ollu yhtä helvettiä käydä kirppareilla ja kaupoissa hiplaamassa ihkuja vaatteita, kun ei sitten raaski ostaa niitä kun ei tiedä kumpi tulossa.
No eipä se vielä vauvana valita minkä värisissä vaatteissa joutuu kulkemaan :LOL:

Ollaan taas lähdössä maalle pääsiäiseksi lataamaan akkuja, toivotaan että kelit on hyvät!
Saa nähä kuinka siellä viihtyy, kun tietää että keittiöremppa on JO edennyt siihen pisteeseen että huomenna tulee keittiönkaappien rungot JIPII!

Onnea synnyttäneille kääröistään!
Nyt se meikäläisenkin lähtö vaan lähenee kun hapsiainenkin on jo käärönsä saanut...
Ajattelin alkaa panikoinnin sitten kun unico on synnyttänyt heh :LOL:
Ei vaineskaan, sitten se alkaa kun oma nimi on listan kärjessä kääk!

Tervetuloa uusille pallomahoille!

Jospa sitä lähtis ulkoilemaan, hyvää pääsiäisen odotusta kaikille!

Jane ja veijokeiju 29+3
 
Ritu tervetuloa munkin puolesta tällä puolelle! :) Ihanaa että oot saanu ultrasta hyviä uutisia! Jaksaa sitten paremmin ootella seuraavaa ultraa. Tosin mä oon niin hätähousu, et aika tuntu kauheen pitkältä ootella, mutta kyllä se sieltä lopulta tuli :whistle:

Hapsiainen sulonen herne sulla :heart: Äläkä pelkää ei se herneeks jää ;) Mun sisko kun sai vauvan, joka oli tyttö, ja sen tekonimi oli ollut poika, niin meni kyllä jonkun aikaa ristiäisten jälkeenkin että häntä tekonimellä kutsu ja tuntu ettei oikeeta nimee opi ikinä, mutta kyllä sen sit oppi, ja nyt tuntuu ettei hän muu ikinä ole ollutkaan.

Omena aika kiva että tiedät sun vauvan syntymäpäivän, tai siis että sillon viimestään. Toivotaan että kaikki menee hyvin!

Valeskalle Onnittelut sydänäänten kuulemisesta, se on ihana ääni :heart: Onnea ultraan! Nyt on varmaan helpompi sitäkin ootella, kun on kuullut sydänäänet!

Mä tulin äsken just ekasta ultrasta. Kaikki oli onneks hyvin! Pikkunen oli sopusuhtanen, eikä mitään poikkeavaa havaittu. Söpön näköstä oli kun se liikku ja venytteli :heart: Sydän löi vimmatusti. Pituutta pää-perämittana oli 4,5cm ja nt oli 0,7mm. Nyt vaan ootellaan verikoeseulan tuloksia. Harmittaa vaan kun mies ei päässyt tulemaan mukaan :( hän sai eilen ylennyksen töissä, ja aamulla heillä oli tiedotustilaisuus siitä muille työntekijöille. Tietty olen ilonen asiasta, hän saa enemmän vastuuta ja samalla enemmän palkkaa, mikä on varsinkin tässä tilanteessa ihan positiivinen asia. Tuntu vaan että olin ainut jolla ei ollut ketään mukana. Onneks ens kerralla mies on vannottanut tulevansa mukaan.

Pitäs kai lähtee lenkille, mut ei huvittas mennä tonne harmaaseen keliin...

Danuli + pikkutoveri 11+5
 
Tulin kyselemään vielä apuja pinniksen sisustukseen!
Mistä ihmeestä löydän kohtuu hintaan pinnasänkyyn liinavaatteita?!
Kävin katsomassa lastentarvikeliikkeitten sivuilla niin hups heijaa niitä hintoja.
Olen kierrellyt netti markkinoita selailemassa, mutta ei tahdo kauheasti löytyä.
Huuto.net ihan jees mutta ei oikeen innosta huudella, kun ei siltikään ole varmaa että tuotteen saa.
Laittakaas vinkit ja linkit jakoon!
 
Valeska, onnea sydänäänistä!

Jane, jaksuja piikkien keralla :hug: (vaatteista meillä on sekä pinkkiä että vaaleansinistä toki vähän kumpaakin mutta molempia käytetään tuli sitten kumpi vaan :D) Mulla on tälläisiä patentti ratkaisuja pinnikseenkin ;) Tosin on vanhoja laten sänky kokoisia lakanoita joista pussiversiot ajattelin pienentää pitkällä tikillä, saa sitten purettua kun tarvitaan isompaa. Ja aluslakanoita meillä pon normi kokoisia paljon et jos loppuu noi pienemmät niin niillä isoilla ajattelin pärjäillä ja laittaa vaan tasaisesti patjan alle. Ja jos osaat hiukankin ommella niin jotain lakana kangasta ja siitä sitten ei mee kauaa. Ja ei tarvi ostaa kun leveys, pinnison sen verran pikkunen että mahtuu poikittain tai meillä se patjan pituus on sen 110.


danuli,
onnea ultrasta! Meillä ei mies päässy rakenne ultraan ja mua harmitti kovasti.

Täällä ei kummempaa, jotain saanut tehtyä ja paikkoja kuntoon laitettua, nyt pitäs vielä pasha mennä väsäämään, hiukan jännittää kun en oo koskaan tehnyt et kuin käy :D noo sen näkee sitten ;) mut aineet on ainakin hyviä. Se vaan kun ohjeessa oli et valuttaa se 1-2 päivää niin pitää väsätä jo et on perjantaina valmista tulee sitten se puoltoista päivää valutusta :D
toukkis on myörinyt ihan urakalla taas hauska katsella tota mahaa. Ja välillä kyllä vihloo ikävästi keksinyt jotain hyviä paikkoja mihin osuu niin tuntuu kyllä.


oottekos muuten miettineet aprilli piloja? Täällä ei sysytä ollenkaan, muutenkin ihan pysäkillä ja asiat unohtuu.

 
Mä tuun vaan toteamaan, et tilasin muuten netistä viime viikolla imetysliivit :D
Bravadon Silk Seamless jotain! Netissä oli kehuja niin paljon, et totesin, et kokeillaan! Ainakin tuntui ihan ok ja kokokin meni kohdalleen - ja helposti mahtuu viel NE turpoamaankin :whistle:


Odessa80 33+3
 
Heh, Odessa :) Mä katoin että ihanaa joku on tutkinut imetysliivejä, että menenkin heti katsomaan minkälaiset noi on niin voin myöhemmin tilata myös kun mulla on yhdet hyvät ja yhdet huonot ja ne hyvät on tietenkin jo aika kauheessa kunnossa kun pidin niitä käytännössä joka päivä vuoden ajan. No, noi mitkä sä tilasit on samat kun ne mun hyvät! :D Eli kai mä sit vaan haen toiset samanlaiset ensi kertaa varten.

Aprillipäivän unohdin tyystin, vielä ei oo kyllä kukaan koittanut uunottaa.

Lähdetään huomenna maalle, kivaa! Vaikka siellä on kyllä varmaan aika mutaista..

Vetku, meillä Helmi oli kuukausi sitten yökylässä mummilassa, oli mennyt tosi hyvin, nukkunut ja syönyt hyvin eikä ollut itkenyt yhtään. Oli aivan ihanaa olla kaksin miehen kanssa melkein vuorokausi ja mennä nukkumaan tietäen että ei tarvitse kertaakaan herätä! Suosittelen!

:heart: Kvartti ja Mini 14+2
 
Täytyy pitää noi imetysliivit mielessä ja kattoa mihin nää turpoaa vai kutistuuko :) mulla on parit mut varmaan paremmat tarvii kun näkee mihin tää tästä menee. odessa, mistä tilasit? vai saako niitä kaupasta?

kvartti, pidä hauskaa maalla ja lepää ja rentoudu :)

Täällä kipeytynyt olkapää hmm.. olikohan 5 senttiä kutomista liikaa, no tarvii odotella jos helpottais (tai on se parempi kun illalla) tänään olis sit kaiken huipuksi siivouspäivä huoh, noo mies tekeen sen mitä ite ei kykene.

Unico ja Toukka 35+6
 
Mä tilasin nuo imetysliivit Vauvauvasta, netin kautta.
Ens yritin yhdestä toisesta paikasta, mut siellä oli vain etukäteismaksu, eikä mulla mitään luottokorttia ole ja nettipankitkaan ei sisältänyt omaa pankkia!

Yhdet tavis-imetysliivit tuliki tänään, mitkä huusin huutonetistä. Hetken mietin, et mitenhän tuo kuppikoko, mut ainaki nyt ne oli tosi hyvän kokoiset! Ja ihan käyttämättömät! Hih, ekat valkoiset rintsikat sitten teini-iän :D *eikä maksanu ku alle kympin!*
Yks työkaveri oli aikoinaan hakenut Halpa-Hallista jotku halvat, kaarituettomat, sellaiset vois kans ite käydä kattelemassa.

Tällä hetkellä koneessa pyörii taas vauvanvaatteita! Nyt tais sentään olla viimeiset, sitten on enää nuo muut jäljellä, peitot ja sen sellaiset.

HAUSKAA PÄÄSIÄISTÄ :flower:


Odessa80 33+4
 
Käännynpä täällä POKSAHTAMASSA 24+0!

Ei mitään muuta maailmaa mullistavaa täällä... Raijasin tänään kaupasta tulppaaneja, sinihelmililjoja, narsisseja, vehnää ja pääsiäiskranssin kotiin. Nyt ollaan sitten koti kauniina ja niin.

Muuten noista imetysliiveistä, mullakin on kahdet Bravado silk seamlessit, musta ja valkoinen. Aivan mahtava liivi, sillä voi käyttää vaikka rinnat vielä kasvaa ja sitten imettäessäkin kätevät. Ostin ne englantilaisesta nettikaupasta, vain 30? kappale, kun Suomessa niistä saa maksaa 50?. Ja lähetyskulutkin olivat ilmaiset!

Hauskaa pääsiäistä!

Mekkala ja Poikanen 24+0/24+4
 

Yhteistyössä