Hakutulokset

  1. M

    Rakastunut siskon entiseen aviomieheen.

    Samaa mieltä.
  2. M

    Olen lyhyt, ylipainoinen ja 30v ja juhannuslookini koostuu...

    Wow! Anna palaa nainen. =)
  3. M

    Kuka sanoo Happy Meal -ateriaa häppäriateriaksi? :o

    Aika paha... :laugh: :laugh: :laugh: En oo kuullut, vaikka turhankin usein Mäkkärissä käydään.....
  4. M

    Oujee 8)

    Missä maassa olet? Tuo Boston drive vai mikä nyt olikaan ei sanonu mulle mitään... :ashamed:
  5. M

    Mitä 10-v tyttö haluaa syntymäpäivälahjaksi?

    Bratz jutut, meikkejä, vaatetta, korua... ? =)
  6. M

    Mitä suunnitelmissa Juhannuksena?

    Missä maassa elelette?
  7. M

    Mitä suht edullista, mutta tyylikästä ja vähän jokaiseen makuun sopivaa hankin häälahjaksi??

    Kyllä pikkupyyhkeillekin käyttöä löytyy! =)
  8. M

    Mitä suht edullista, mutta tyylikästä ja vähän jokaiseen makuun sopivaa hankin häälahjaksi??

    Jos ite saisin Luhdan, Marimekon yms. 2 kylpypyyhettä, olisin ihan tyytyväinen, mut 20-30e rahakuoresta tyrmistynyt. Ja kyllä mulle Mariskoolikin kelpais.
  9. M

    Mitä suht edullista, mutta tyylikästä ja vähän jokaiseen makuun sopivaa hankin häälahjaksi??

    No, kukakin taablaa tyylillään mutta en kehtais antaa häälahjaks 20-30e rahaa.
  10. M

    Mitä suht edullista, mutta tyylikästä ja vähän jokaiseen makuun sopivaa hankin häälahjaksi??

    Eikös Cittareissa ollut plussakortilla Luhdan pyyhkeet "alessa" ? =)
  11. M

    Mitä suht edullista, mutta tyylikästä ja vähän jokaiseen makuun sopivaa hankin häälahjaksi??

    No, miten olis 2 lyhtyä? Niitä on kaikenlaisia, tosi kauniita ja tosi edullisesti saa Robbarista, Tarjoustaloista yms. Sellaset näyttävään pakettiin. ( ? )
  12. M

    Mitä suht edullista, mutta tyylikästä ja vähän jokaiseen makuun sopivaa hankin häälahjaksi??

    Onkos sulla Iittalan tehtaanmyymälää lähellä? Niissä on isoja Mariskooleja 20e kipale, sellainen kauniiseen lahjakääreeseen esim. ( ? ) =)
  13. M

    Rakastan toista miestä

    Onko sulla suhde tähän toiseen mieheen?
  14. M

    kuinka paljon raskauskiloja ja paljonko jäi laitokselle?

    Raskaus aikana tuli komiat 22 kiloo... :ashamed: :ashamed: :ashamed: Laitokselle jäi n. 8 kiloa. Ja 2 viikkoa synnytyksestä oli lähtenyt yht. 18 kiloa. =) Ei onneksi jäänyt kuin nelisen kiloa tiristettävää.
  15. M

    Mikä paikka kiihottaa sinua eniten miehessäsi? =)

    Rinta ja vatsa, siis lihaksikas ja kiinteä vartaloinen. :p
  16. M

    Kiva, mies on käynyt lukemassa facebookista ym. mun viestit!

    Ikävästi tehty ukoltas, mutta tilaisuus tekee varkaan... :whistle:
  17. M

    hiv-testistä

    Ja aika sika äijä, kehtaa vaarantaa sunkin terveyden! :o MONOA perseelle!
  18. M

    hiv-testistä

    Mulla on sellainen muistikuva että puoli vuotta voi kestää ennen kuin näkyy verikokeissa ja se "varmistus"uusinta 3kk päästä. Hepatiitti jutuissa muistaakseni sama aikataulu ( siis -B ja -C ).
  19. M

    Millon lapsen se aika loppuu, ettei tarvi koko aikaa vahtia?

    Niinhän se taitaa olla... ja vähä vielä sen muuton jälkeenkin. ;)

Yhteistyössä