Mitä suht edullista, mutta tyylikästä ja vähän jokaiseen makuun sopivaa hankin häälahjaksi??

  • Viestiketjun aloittaja iiks, häät
  • Ensimmäinen viesti
iiks, häät
Hääparilla on lahjalista, mutta lupa on myös ostaa lahja sen ulkopuolelta. Onneksi, sillä lahjalistan tavarat ovat aika arvokkaita (min40?). Kyseessä on pariskunta, josta nainen on ollut luokkakaverini. Emme pariin vuoteen ole olleet kovinkaan tiiviisti tekemisissä, emme ole juuri nähneetkään, mutta kutsu häihin tuli. Naisella on vaativa ja kallis maku, tai siis tietää mitä haluaa. tuntuu siis hankalalta ostaa lahjaa. Koska kyseessä ei ole kovin läheinen ihminen ja koska olen köyhä opiskelija, en haluaisi tuhlata lahjaan hirveitä summia. Max 20?. Saako sillä rahalla mitään "vähän jokaiseen makuun sopivaa"???
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja iiks:
Hääparilla on lahjalista, mutta lupa on myös ostaa lahja sen ulkopuolelta. Onneksi, sillä lahjalistan tavarat ovat aika arvokkaita (min40?). Kyseessä on pariskunta, josta nainen on ollut luokkakaverini. Emme pariin vuoteen ole olleet kovinkaan tiiviisti tekemisissä, emme ole juuri nähneetkään, mutta kutsu häihin tuli. Naisella on vaativa ja kallis maku, tai siis tietää mitä haluaa. tuntuu siis hankalalta ostaa lahjaa. Koska kyseessä ei ole kovin läheinen ihminen ja koska olen köyhä opiskelija, en haluaisi tuhlata lahjaan hirveitä summia. Max 20?. Saako sillä rahalla mitään "vähän jokaiseen makuun sopivaa"???
Anna lahja rahana, eli se 20 euroa, jos et lahjalistaa noudata. Ei kukaan todellisuudessa halua mitään lahjalistan ulkopuolelta, mikäli sellaisen on laatinut...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja iiks:
Hääparilla on lahjalista, mutta lupa on myös ostaa lahja sen ulkopuolelta. Onneksi, sillä lahjalistan tavarat ovat aika arvokkaita (min40?). Kyseessä on pariskunta, josta nainen on ollut luokkakaverini. Emme pariin vuoteen ole olleet kovinkaan tiiviisti tekemisissä, emme ole juuri nähneetkään, mutta kutsu häihin tuli. Naisella on vaativa ja kallis maku, tai siis tietää mitä haluaa. tuntuu siis hankalalta ostaa lahjaa. Koska kyseessä ei ole kovin läheinen ihminen ja koska olen köyhä opiskelija, en haluaisi tuhlata lahjaan hirveitä summia. Max 20?. Saako sillä rahalla mitään "vähän jokaiseen makuun sopivaa"???
Anna lahja rahana, eli se 20 euroa, jos et lahjalistaa noudata. Ei kukaan todellisuudessa halua mitään lahjalistan ulkopuolelta, mikäli sellaisen on laatinut...
20? tuntuu rahana jotenkin ihan naurettavalta summalta... :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
käy ostamassa Marimekon tai Aarikan heijastimia tai jääkaappimagneetteja tai avaimenperiä.
Ärsyttävää krääsää. Anna rahana, niin voivat itse käyttää sen niin kuten haluavat.
vai on heijastin krääsää? etkä käytä avaimenperiäkään? ihme asenne. jos on noin pieni budjetti ja tahtoo ostaa tyylikästä, niin anna vaihtoehtoja eläkä arvostele siellä. rahana tuon summan antaminen ON naurettavaa.
 
Venytä budjettia 30 euroon, ja osta kaksi isoa kotimaista hyvälaatuista pyyhettä (hyvät saa noin 15e/kpl). Ne nätisti sellofaaniin käärittynä sitten lahjaksi. Ovat tarpeellisia, ja luulisi että tulee käytetyksi, vaikkei nyt ihan juuri siihen lahjansaajan makuun osuisikaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Venytä budjettia 30 euroon, ja osta kaksi isoa kotimaista hyvälaatuista pyyhettä (hyvät saa noin 15e/kpl). Ne nätisti sellofaaniin käärittynä sitten lahjaksi. Ovat tarpeellisia, ja luulisi että tulee käytetyksi, vaikkei nyt ihan juuri siihen lahjansaajan makuun osuisikaan!
Mä kannatan näitä. Muuten kyllä syvästi inhoan kaikkia eriparisia viinilaseja/snapsilaseja/tyynyliinoja/whatever. Mutta nuo pyyhkeet toimis.
 
kkk
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Venytä budjettia 30 euroon, ja osta kaksi isoa kotimaista hyvälaatuista pyyhettä (hyvät saa noin 15e/kpl). Ne nätisti sellofaaniin käärittynä sitten lahjaksi. Ovat tarpeellisia, ja luulisi että tulee käytetyksi, vaikkei nyt ihan juuri siihen lahjansaajan makuun osuisikaan!
Nää pyyhejutut on kans hyviä lahjaideoita. En tiedä mitä maksaa mut ostais marimekkoo,vaikka pienempiä pyyhkeitä ja laittas kivaan pakettiin. kelepais mulle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kkk:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Venytä budjettia 30 euroon, ja osta kaksi isoa kotimaista hyvälaatuista pyyhettä (hyvät saa noin 15e/kpl). Ne nätisti sellofaaniin käärittynä sitten lahjaksi. Ovat tarpeellisia, ja luulisi että tulee käytetyksi, vaikkei nyt ihan juuri siihen lahjansaajan makuun osuisikaan!
Nää pyyhejutut on kans hyviä lahjaideoita. En tiedä mitä maksaa mut ostais marimekkoo,vaikka pienempiä pyyhkeitä ja laittas kivaan pakettiin. kelepais mulle.
Joo ja itse suosin nykyään Risto Matti Ratian pyyhkeitä, kylpypyyhkeet esim Prismassa 14,90e kpl, ja ihania värejä ja hyvälaatusia. Ottasin mielelläni jos joku lahjaks tois!
 
kkk
pussilakanasetti?

tästähän sai myös itelle hyviä ideoita kesän hääparille lahjaksi.. taidan kallistuu itse pussilakanoihin, rakkausteemalla tietty :) pitää laittaa etsintään!
 
Ap:lle
Usko nyt noita edellisia fiksuja ja anna se 20 - 30 euroa rahalahjana. Kukaan ei halua, mitään heijastimia, marsikoolia, paria pyyhettä, etc. Henkilökohtaisesti inhoan juuri saada paria kuppia, maljakkoa, pyyhettä, yms., koska minulla on tarkka maku ja haluan tavaroiden olevan samaa sarjaa. Raha on PALJON parempi lahja mitä ylläolevat lahjaehdotukset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:lle:
Usko nyt noita edellisia fiksuja ja anna se 20 - 30 euroa rahalahjana. Kukaan ei halua, mitään heijastimia, marsikoolia, paria pyyhettä, etc. Henkilökohtaisesti inhoan juuri saada paria kuppia, maljakkoa, pyyhettä, yms., koska minulla on tarkka maku ja haluan tavaroiden olevan samaa sarjaa. Raha on PALJON parempi lahja mitä ylläolevat lahjaehdotukset.
No, kukakin taablaa tyylillään mutta en kehtais antaa häälahjaks 20-30e rahaa.
 
kkk
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:lle:
Usko nyt noita edellisia fiksuja ja anna se 20 - 30 euroa rahalahjana. Kukaan ei halua, mitään heijastimia, marsikoolia, paria pyyhettä, etc. Henkilökohtaisesti inhoan juuri saada paria kuppia, maljakkoa, pyyhettä, yms., koska minulla on tarkka maku ja haluan tavaroiden olevan samaa sarjaa. Raha on PALJON parempi lahja mitä ylläolevat lahjaehdotukset.
no mä en vaan yksinkertasesti kehtais antaa rahaa, ja jos antaisin niin min. 50e.. eli raha ei tulis omalla kohdalla kuuloonkaa..
 
Ap:lle
Alkuperäinen kirjoittaja Miltsu05:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:lle:
Usko nyt noita edellisia fiksuja ja anna se 20 - 30 euroa rahalahjana. Kukaan ei halua, mitään heijastimia, marsikoolia, paria pyyhettä, etc. Henkilökohtaisesti inhoan juuri saada paria kuppia, maljakkoa, pyyhettä, yms., koska minulla on tarkka maku ja haluan tavaroiden olevan samaa sarjaa. Raha on PALJON parempi lahja mitä ylläolevat lahjaehdotukset.
No, kukakin taablaa tyylillään mutta en kehtais antaa häälahjaks 20-30e rahaa.
Mutta noita sarjaan sopimattomia pyyhkeitä, pussilakanoita, kuppeja, etc. sitten kehtaisit antaa...??
 

Yhteistyössä