Mitä suht edullista, mutta tyylikästä ja vähän jokaiseen makuun sopivaa hankin häälahjaksi??

  • Viestiketjun aloittaja iiks, häät
  • Ensimmäinen viesti
vieras
käyppä katsomassa kultaliikkeessä mitä sellaiset tinakehykset, jossa myös valokuva-albumi maksaa. Muistelisin että ne eivät oo järin kalliita, mutta kuitenkin juuri sopivia kaikkiin lahjoihin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:lle:
Alkuperäinen kirjoittaja Miltsu05:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:lle:
Usko nyt noita edellisia fiksuja ja anna se 20 - 30 euroa rahalahjana. Kukaan ei halua, mitään heijastimia, marsikoolia, paria pyyhettä, etc. Henkilökohtaisesti inhoan juuri saada paria kuppia, maljakkoa, pyyhettä, yms., koska minulla on tarkka maku ja haluan tavaroiden olevan samaa sarjaa. Raha on PALJON parempi lahja mitä ylläolevat lahjaehdotukset.
No, kukakin taablaa tyylillään mutta en kehtais antaa häälahjaks 20-30e rahaa.
Mutta noita sarjaan sopimattomia pyyhkeitä, pussilakanoita, kuppeja, etc. sitten kehtaisit antaa...??
Jos ite saisin Luhdan, Marimekon yms. 2 kylpypyyhettä, olisin ihan tyytyväinen, mut 20-30e rahakuoresta tyrmistynyt.
Ja kyllä mulle Mariskoolikin kelpais.
 
vieras
Mulla aika tarkka maku, ja ollaan aikaste askeettisia sisustuksen ja muunkin tavaramäärän suhteen ja toivottiin omissa häissä ettei lahjoja tuotais ollenkaan. No, toki niitä silti tuli, en edes muista mitä kaikkea, mut oikeestaan ainoa joka on todella kovassa käytössä on kaksi kylpypyyhettä, laadukkaita ja ei ole samalla lailla tarkkaa kun joidenkin astioiden tai muiden "sarjojen" kanssa. Joten niitä pyyhkeitä minäkin suosittelisin! Lakanoissa on se ongelma ettet voi tietää käyttääkö pari tavallisen levyisiä vaiko tuplalakanoita...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
käyppä katsomassa kultaliikkeessä mitä sellaiset tinakehykset, jossa myös valokuva-albumi maksaa. Muistelisin että ne eivät oo järin kalliita, mutta kuitenkin juuri sopivia kaikkiin lahjoihin..
Tällainen krääsä ei todellakaan ole vaativaan makuun sopivaa. Meillä ainakin lähtisi kirpparille tai hautautuisi johonkin laatikon perukoihin pölyttymään. Laadukkaat pyyhkeet on ihan oiva idea, tartu vaikka siihen!
 
kkk
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
käyppä katsomassa kultaliikkeessä mitä sellaiset tinakehykset, jossa myös valokuva-albumi maksaa. Muistelisin että ne eivät oo järin kalliita, mutta kuitenkin juuri sopivia kaikkiin lahjoihin..
Tällainen krääsä ei todellakaan ole vaativaan makuun sopivaa. Meillä ainakin lähtisi kirpparille tai hautautuisi johonkin laatikon perukoihin pölyttymään. Laadukkaat pyyhkeet on ihan oiva idea, tartu vaikka siihen!
mulla ei vaativa maku mut en tykkäis ollenkaan mistää tinakrääsästä...
 
Huom
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
käyppä katsomassa kultaliikkeessä mitä sellaiset tinakehykset, jossa myös valokuva-albumi maksaa. Muistelisin että ne eivät oo järin kalliita, mutta kuitenkin juuri sopivia kaikkiin lahjoihin..
Voi hyvä ihme -tällainen on kamalin lahja ikinä. Kukaan ei halua sellaista kirjahyllyynsä saati että sinne muovitaskuisin laittaisi kuvia. Poika sai tällaisen ristiäislahjaksi ja ihan käyttämättä jäi.

Jos morsiamella on tarkka ja tyylitietoinen (kallis) maku, niin 100 % varmuudella ei tällainen tinakehysalbumi ole hyvä ostos.

Minä kannatan esim. niitä Luhdan yksivärisiä (olisikohan Aalto) pyykeitä lahjaksi, taisi tosiaan olla Cittarissa edullisesti. Kun on joku neutraali väri, niin sopivat vaativaankin makuun ja kaikkiin kylppäreihin. Käytännöllinen ja laadukas lahja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja iiks:
Hääparilla on lahjalista, mutta lupa on myös ostaa lahja sen ulkopuolelta. Onneksi, sillä lahjalistan tavarat ovat aika arvokkaita (min40?). Kyseessä on pariskunta, josta nainen on ollut luokkakaverini. Emme pariin vuoteen ole olleet kovinkaan tiiviisti tekemisissä, emme ole juuri nähneetkään, mutta kutsu häihin tuli. Naisella on vaativa ja kallis maku, tai siis tietää mitä haluaa. tuntuu siis hankalalta ostaa lahjaa. Koska kyseessä ei ole kovin läheinen ihminen ja koska olen köyhä opiskelija, en haluaisi tuhlata lahjaan hirveitä summia. Max 20?. Saako sillä rahalla mitään "vähän jokaiseen makuun sopivaa"???
Anna lahja rahana, eli se 20 euroa, jos et lahjalistaa noudata. Ei kukaan todellisuudessa halua mitään lahjalistan ulkopuolelta, mikäli sellaisen on laatinut...

Nä mä ainakin mielelläni otan lahjalistan ulkopuolelta, vaikka listankin teemme. Itse asiassa lista tehdään vain ihmisten avuksi ja sitä ei 'mainosteta'. Kutsussa ei mitään mainintaa lahjoista. Kun ihmiset soittavat ilmoittautumisensa häihin, listasta voi heille kertoa JOS kysyvät onko listaa olemassa. Mutta heille tulee myös mainita, että se on tehty vain, jos sellaista haluaa käyttää. Muuten saa tuoda mitä haluaa tai olla tuomatta.. Lahjan idea kun on meille se, että se on paitsi vapaaehtoinen, myös täysin antajan päätettävissä.

Meilläkin on siis tarkka maku, mutta ehkä myös juuri tarpeeksi boheemi, että löydämme kyllä käyttöä suurimmalle osalle lahjoista joka tapauksessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miltsu05:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
lahjalistassa oli marimekon kylpytakit... entäs jos ostan samaan sarjaan niitä pikkupyyhkeitä?
Mut toihan on hyvä idea!
vaikka eivät siis niitä pikkupyyhkeitä toivoneetkaan... mutta luulis, että sarja miellyttää...
Kyllä pikkupyyhkeillekin käyttöä löytyy! =)
aivan varmasti. ja varmaan tykkäävät kun on samaa sarjaa kun toivomansa kylpytakitkin.

missä ap sillä morsiusparilla on se lahjalista?

 

Yhteistyössä