Olen lyhyt, ylipainoinen ja 30v ja juhannuslookini koostuu...

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
... mustista korollisista nilkkaremmikorkokengistä...
... mustista nilkkapituisista PVC legginsseistä...
... tosi tosi tummasta ja tosi tosi lyhyestä (puoleen reiteen) farkkuhameesta...
... mustasta halterneck-topista...
... mustasta vyötärömittaisesta PVC-takista...
... mustasta laukusta...

Kivittäkää... olen vain niiiiin kyllästynyt verkkareihin ja maripaitoihin ja huomenna aion polttaa ne kokossa ja alan olla oma itseni enkä enää verhoutua säkkehin vain säästääkseni muita rumalta vartaloltani :kieh: :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Hienoa! Kadehdin rohkeuttasi. Mikäli viihdyt etkä kiemeurtele vaatteissasi ja kisko niitä koko ajan, tulet näyttämään hyvältä.
En, en kiemurtele... enemmän kiemurtelen niissä verkkareissa, jotka eivät ole minun tyylisiäni... Olen ollut kotiäitinä 10vuotta ja lasten tultua rupsahdin ja repsahdin ja laittautuminen yms. jäi, kun ajatukseni oli "ettei äiti millään VOI tuollaista ja tuollaista vaatetta käyttää" tai meikata tai edes yrittää näyttää ihmiseltä :/ .

Nyt olen pikkuhiljaa tajunnut, että vaikka olenkin äiti ja vaimo ja rakastaja ja kokki ja siivooja ja pyykkäri ja autonkuljettaja, niin voin siinä samalla olla myös MINÄ! Ja tämä MINÄ ei osaa olla verkkareissa eikä järkevissä tasapohjaisissa kengissä muualla kuin niille kuuluvissa paikoissa/tilaisuuksissa. Tämä MINÄ käytti ennen juuri mekkoja ja hameita ja farkkuja ja korkokenkiä jne aivan sujuvasti ja käsilaukussa oli meikkipussi ja kyllä sinne käsilaukkuun vaipan ja tuttipullon väliin se meikkipussi edelleenkin mahtuu, tarvii vain ostaa isompi kassi jos ei mahdu :D.

Ja se, että mieheen ei vaikuttanut yhtään, mies laittaa itseään edelleen samaan tapaan kuin ennenkin, vain minä rupsahdin ja minä tapaan kävellä metrin tai kaks mieheni perässä kun hävettää itseni...

Ja mitäs sitten vaikka olenkin lihava...??? 8-10 kiloa sinne tai tänne, tuossahan ne on ja olkoot, kun ei ne suostu mihinkään lähtemäänkään :LOL:
 
WildRose
no nyt tuli ikävä miun pvc-pökiä :( räväkkää miussa enää vain tatska, tukkakin haalistui musta-punaisesta tylsän ruskeaksi.. koti-jussi asuna toimii lila pitkä vakosametti hamonen ja pitkä valkea toppi jossa avatun korsetin kuva, ilman rintsikoita ... mitä suotta laittautua kun kotona kykkii :?! eylineriä vedän silmiin vain tottumuksesta.. mutta ap kuullostaa hottikselta ellei sitten ollut provo :) anna palaa beibi !
 
WildRose
Alkuperäinen kirjoittaja WildRose:
no nyt tuli ikävä miun pvc-pökiä :( räväkkää miussa enää vain tatska, tukkakin haalistui musta-punaisesta tylsän ruskeaksi.. koti-jussi asuna toimii lila pitkä vakosametti hamonen ja pitkä valkea toppi jossa avatun korsetin kuva, ilman rintsikoita ... mitä suotta laittautua kun kotona kykkii :?! eylineriä vedän silmiin vain tottumuksesta.. mutta ap kuullostaa hottikselta ellei sitten ollut provo :) anna palaa beibi !
tietysti JOS viihteelle pääsisi vetäisin punaisen samettimini hamosen ja läpinäkyvät mustat pitsilegginsit :D mustan hihattoman pitsitopin ja korkkarit.. vaan mihinkä sitä vanha ja väsynyt koti-äiti :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja WildRose:
no nyt tuli ikävä miun pvc-pökiä :( räväkkää miussa enää vain tatska, tukkakin haalistui musta-punaisesta tylsän ruskeaksi.. koti-jussi asuna toimii lila pitkä vakosametti hamonen ja pitkä valkea toppi jossa avatun korsetin kuva, ilman rintsikoita ... mitä suotta laittautua kun kotona kykkii :?! eylineriä vedän silmiin vain tottumuksesta.. mutta ap kuullostaa hottikselta ellei sitten ollut provo :) anna palaa beibi !
Höh, miksi mä nyt alkaisin provoilemaan...
 
karviainen
Alkuperäinen kirjoittaja WildRose:
Alkuperäinen kirjoittaja WildRose:
no nyt tuli ikävä miun pvc-pökiä :( räväkkää miussa enää vain tatska, tukkakin haalistui musta-punaisesta tylsän ruskeaksi.. koti-jussi asuna toimii lila pitkä vakosametti hamonen ja pitkä valkea toppi jossa avatun korsetin kuva, ilman rintsikoita ... mitä suotta laittautua kun kotona kykkii :?! eylineriä vedän silmiin vain tottumuksesta.. mutta ap kuullostaa hottikselta ellei sitten ollut provo :) anna palaa beibi !
tietysti JOS viihteelle pääsisi vetäisin punaisen samettimini hamosen ja läpinäkyvät mustat pitsilegginsit :D mustan hihattoman pitsitopin ja korkkarit.. vaan mihinkä sitä vanha ja väsynyt koti-äiti :D
no huh ! kun sulla oisi toi asu ja ap:llä pvc trikoonsa ja yhdessä menisitte johonkin niin kyllä ois äijillä omasta takaa liput salossa !!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jee:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin ylipainoinen:
laita vaatteista kuva.
http://www.aijaa.com/v.php?i=4383290.jpg

Siinä se :kieh: :D
näytät hyvältä! :) ehdottomasti parempi kuin väljä kukkamekko tai verkkarit.
Mut tuossa ei kyllä ole ne PVC-leggarit kun ehdinkin päätyä noihin jo :LOL: jos kuitenkin tulee lämpöisempää kuin nyt... huimat +8 näyttää mittari :kieh:
 

Yhteistyössä