Olen lyhyt, ylipainoinen ja 30v ja juhannuslookini koostuu...

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
WildRose
katsoin sen kuvan ja kuullosti roisimmalta kuin on ! :) mie jos vetäisin sen punasen roiskeläpän, ne läpinäkyvät mustat pitsileggarit ja sen hihattoman pitsipaidan pelkät rintsikat alla niin kyllä tarvitsisi henkivartijaa :D :D tai raiskausvahtia.. ja varmaan tulisi kivoja epäilyjä ammatista..
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja WildRose:
katsoin sen kuvan ja kuullosti roisimmalta kuin on ! :) mie jos vetäisin sen punasen roiskeläpän, ne läpinäkyvät mustat pitsileggarit ja sen hihattoman pitsipaidan pelkät rintsikat alla niin kyllä tarvitsisi henkivartijaa :D :D tai raiskausvahtia.. ja varmaan tulisi kivoja epäilyjä ammatista..
laitappa sinäkin kuva niin me arvostellaan onko liian..hmm..halpa ;)
 
kerkesin jo järkyttyy
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kerkesin jo järkyttyy:
Toi kuulosti niin paljon pahemmalta kuin näytti. Mikä ylipaino?
:LOL: se 10kiloa :kieh:
No joo ei sun kropassa taida pahemmin näkyy, koska sulle noi vaatteet sopii. Mä ajattelin siis oikeesti todella jotain ylipainoista...
 
WildRose
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja WildRose:
katsoin sen kuvan ja kuullosti roisimmalta kuin on ! :) mie jos vetäisin sen punasen roiskeläpän, ne läpinäkyvät mustat pitsileggarit ja sen hihattoman pitsipaidan pelkät rintsikat alla niin kyllä tarvitsisi henkivartijaa :D :D tai raiskausvahtia.. ja varmaan tulisi kivoja epäilyjä ammatista..
laitappa sinäkin kuva niin me arvostellaan onko liian..hmm..halpa ;)
kun täällä edelleen itketään sen digikameran perään.. kai uuden lähettää jos korjaus ei onnistu siis perk.. :(
 
Turkilmas
Mä en valitettavasti pysty avaamaan kuvaa kun on niin hidas liittymä. Mutta hyvä hyvä :). Mulla on ylipainoa 20 kg enemmän kuin sulla ja silti uskaltauduin viikko sitten laittamaan naisellista päälle ristiäisiin. Vähän hirvitti, mutta ihan hyvin meni. Näin hetki sitten kuvia ristiäisistä, enkä näyttänyt lainkaan niin pahalta kuin kuvittelin :).

Mäkin ajattelin että kyllä sitä saa lihavanakin pukeutua nätisti ja turha niitä läskejä on sen enempää peitellä kun ne näkyy kuitenkin :D
 
Näytät tosi hyvälle!! Kuulosti tosiaan roisimmalta kuin onkaan.. Napakymppi! :flower: Eikä tosiaan sussa kilot näy! Pitäähän naisen naiselta näyttää.

Mua harmittaa ihan vietävästi, kun omat liikakilot on mahassa, ja näin ollen mikään hame ei istu päälle, eikä sen paremmin housutkaan.. Joten lökärit on varma valinta mulle, tai lantiofarkut ja piiiiitkä helmainen paita. :ashamed: :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
Kuulosti seksikkäämmältä kuin näytti... enkä tarkoita vartalon vuoksi... Minusta vain kaikki vaatteet näyttävät anteeksi nyt vaan Tarjoustalosta ostetuilta...
Niin ne melkein onkin :D.

Kengät 24,90? Tarjoustalosta :LOL:
leggarit 14,95? Prisma
Hame 10? Lindex aletanko
H&M:n toppi 2? kirpputori
Takki n. 49? Ameriikan ihmemaasta
Laukku 75? samasta kuin edellinenkin...

:D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja :
Kuulosti seksikkäämmältä kuin näytti... enkä tarkoita vartalon vuoksi... Minusta vain kaikki vaatteet näyttävät anteeksi nyt vaan Tarjoustalosta ostetuilta...
Mä muuten pukeudun mielestäni ihan fiksusti ja ostan paljonkin vaatteita Tarjoustalosta ja kirppariltakin vielä :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eihän tuossa edes paljasta pintaa näy muuta kuin nilkat. Ihan siveelliset vetimet.
Peesi.
Höh, pointti ei ollutkaan se paljas pinta, vaan ne leggarit, lyhyt hame ja melkein vyötärömittainen takki ryhävalaan yllä :kieh: , paljon parjatut vaatteet ja ihrat :D
 

Yhteistyössä