Mitä 10-v tyttö haluaa syntymäpäivälahjaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
sellaisen olen antanut omalle kummityötlle jo 3vuotta, sovimme aina sopivan päivän ja ostan hieman vaatteita jne. tytölle+ ruoan. Mukavia päiviä on ollut!
Eeeei onnistu. Emme tosiaan ole tekemisissä juurikaan, eli en hirviäis moista ehdottaakaan - tuntuu, ettemme oikeasti "tunne" toisiamme käytännössä lainkaan.

Ja toinen mikä, niin kyllä tuo budjettikin on selkeästi pienempi :)
 
moi
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja moi:
sellaisen olen antanut omalle kummityötlle jo 3vuotta, sovimme aina sopivan päivän ja ostan hieman vaatteita jne. tytölle+ ruoan. Mukavia päiviä on ollut!
Eeeei onnistu. Emme tosiaan ole tekemisissä juurikaan, eli en hirviäis moista ehdottaakaan - tuntuu, ettemme oikeasti "tunne" toisiamme käytännössä lainkaan.

Ja toinen mikä, niin kyllä tuo budjettikin on selkeästi pienempi :)
Sitten, joku pieni meikkilaukku jossa huulirasva ja kynsilakka? Seppälästä saa aika kivoja alle 10e yhteensä..?
 
Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja moi:
sellaisen olen antanut omalle kummityötlle jo 3vuotta, sovimme aina sopivan päivän ja ostan hieman vaatteita jne. tytölle+ ruoan. Mukavia päiviä on ollut!
Eeeei onnistu. Emme tosiaan ole tekemisissä juurikaan, eli en hirviäis moista ehdottaakaan - tuntuu, ettemme oikeasti "tunne" toisiamme käytännössä lainkaan.

Ja toinen mikä, niin kyllä tuo budjettikin on selkeästi pienempi :)
Sitten, joku pieni meikkilaukku jossa huulirasva ja kynsilakka? Seppälästä saa aika kivoja alle 10e yhteensä..?
Seppälää ei kyllä ole mailla eikä halmeilla, mutta ehkäpä tuosta paikallisesta pikkuputiikista jotain vastaavaa löytyisi. Luulisin, että olisi mieleinenkin, sen vähän mitä tunnen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lahjakortti elokuviin on meillä ollut tuon ikäisten keskuudessa suosittu lahja.
Muuten tosi hyvä idea, mutta lähimpään leffateatteriin 50km - eli en ole varma, että tuleeko käytettyä. Muutenkaan ei oikein ole mitään paikkoja, mihin voisi lahjakortteja ostaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Ehdottomasti lahjakortti vaateliikkeeseen tms.Ei ole olemassakaan muuta vaihtoehtoa paitsi raha.
Täällä on vaateliikkeitä niin kurja valikoima, että en usko lapsen sieltä tahtovan mitään ;) Eikä kyllä mitään käsitystä, että mistä liikkeistä tuolta kauempaa suuresta maalimasta hän ostelis sitten.. plus että en ehdi lähteä hakemaan edes :ashamed:

No jos sitten ihan rahaa antaisi, niin mikä summa olis järkevä?
 
anskuss
Niin eli olin tossa viikonloppuna ostelemassa kummitytölleni (13v) Ostin hänelle Burberryn huivin, laukun, ja korkokengät + käytiin vielä syömässä yhessä ravintolassa.
 
"mou"
hei maailmassa on ainaki yli 100 kivaa lahjaa yksi niistä voi olla mailman paras sun kaverilles taikka kenelle sä annat sen lahjan no niin mä tarjoon........hajuvedet,huulirasva,pehmolelu,pieni lompakko,ranta-laukku,jonkun jutun jonka teit ite,peli,kirja,nukke,littlest pet shop,furby,laukku,söpö tyyny,jonkun pienen taikka ison vihkon,vaatteita..... noin monta vaihtoehtoa mulla on.
 

Yhteistyössä