Kiva, mies on käynyt lukemassa facebookista ym. mun viestit!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ei niissä mitään salattavaa ole mun puolelta (ystävien viestejä, joissa kertovat henkilökohtaisia asioitaan), ei sen puoleen, mutta yöllä näköjään käyny lukemassa kaikki :( ainoastaan facebookissa mulla on kaverina ex, jonka kanssa muutama viesti vaihdettu (sisältää ihan vaan nykypäivän kuulumiset!,ei mitään salaisuuksia sielläkään), ilmankos mies on vaa sängyssä ollu tyhjä katse kasvoillaan tän aamun..
 
vieras
Tää kirjautuu automaattisesti mun profiiliin, kun facebookin sivun aukaisee. olen siis tallentanut salasanat koneelle. Ei se silti tarkoita sitä, että se tosta vaan vois mennä avaamaan mun saapuneet-kansion?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja björn:
Mistä sä sen tiedät?
Oli kirjannut mut ulos, eli kun avasin selaimen ja menin facebookkiin, en ollutkaan kirjautuneena enää. Ja tuosta sen käytöksestä nyt kyllä huomaa, että on lukenut kun ei puhu mitään.

Ja siitä exän kanssa "juttelemisesta" mököttää kai, en muutakaan syytä keksi. Mulla ei saisi olla miespuolisia ystäviä, parhaan kaverinkin olen "jättänyt" kun on miespuolinen.. Eli mustasukkainen on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää kirjautuu automaattisesti mun profiiliin, kun facebookin sivun aukaisee. olen siis tallentanut salasanat koneelle. Ei se silti tarkoita sitä, että se tosta vaan vois mennä avaamaan mun saapuneet-kansion?
Totta! Mä olen kirjannu miehen naamakirjaan, eli tiedän sen salasanat jne. ja välillä käyn sen sivulla kattomassa onko sille tullu viestejä, patistaakseni sen lukemaan ne. Mutta en kyllä avaisi niitä, vaikka tiedän, että asiat mitä niissä on on sellasia, että ne kyllä mulle kerrotaan (ja mä kirjotan mahdolliset vastaukset). Sehänm sekoittaa senkin, mitkä on uusia ja vielä lukemattomia viestejä itselle, jos toinen menee välillä ne avaamaan |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää kirjautuu automaattisesti mun profiiliin, kun facebookin sivun aukaisee. olen siis tallentanut salasanat koneelle. Ei se silti tarkoita sitä, että se tosta vaan vois mennä avaamaan mun saapuneet-kansion?
Ei kannata pitää automaattikirjautumista päällä... varsinkaan jos ei halua että muut lukee jotain viestejä...
Ei tietenkään mies olis saanu lukea niitä siltikään, mutta joskus uteliaisuus vie voiton..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mama:
sanoiko itse että kävi lukemassa? ei kyllä ole mitään oikeutta mennä lukemaan toisen viestejä luvatta!
No ei sanonu, mutta kyllä mä tiedän tosta sen käytöksestä nyt että on lukenut. Ja kun jotain kumminkin facebookissa on tehnyt mun sivuilla, koska minut kirjattu ulos sieltä, ja miehellä ei siellä omaa profiilia ole. On lueskellut ennenkin mun kännykkäviestejä lähetetyt-kansiosta, joissa ystävälleni olin viestittänyt meidän vaikeina aikoina haluavani erota ym. ja sama ilme kasvoilla oli sillonkin. Tuttu katse..
 
kiva,mun EX mies teki samoin ja sen jälkeen se ei riittänytkään ja kävi mun puhelimet ja postit läpi.... en antais toisen päästä noin vähällä urkkimisesta,kyllä sulla on oikeus yksityisyyteen ja toi on sama juttu ku jos joku kävis lukemassa toisen päiväkirjaa. mun mies on ex sen takii ku se ei osannu enää lopettaa kyttäämistä ja mulla tuli nurkkaan ahdistettu olo...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää kirjautuu automaattisesti mun profiiliin, kun facebookin sivun aukaisee. olen siis tallentanut salasanat koneelle. Ei se silti tarkoita sitä, että se tosta vaan vois mennä avaamaan mun saapuneet-kansion?
Ei kannata pitää automaattikirjautumista päällä... varsinkaan jos ei halua että muut lukee jotain viestejä...
Ei tietenkään mies olis saanu lukea niitä siltikään, mutta joskus uteliaisuus vie voiton..
No en ajatellut että se kävis niitä lukemassa, tämä kun on mun tietokone ja sisältää vain mun juttuja. Katsoin koneen tietoja, on yöllä kahden aikaan koneella ollut, hakenut tämän vielä makuuhuoneesta johon sen illalla jätin, akku oli lähes loppu, nyt oli akku täysi kun avasin koneen, eli yrittänyt vielä peitellä jälkiään, koska oli kone tuotuna samaan paikkaan mihin sen illalla jätin -ilman virtapiuhaa.
 
Jos sä tiedät miehes olevan mustasukkainen ja ettivän tietoa sun touhuista ni minkä ihmeen takia sä teet sen sille niin helpoksi että se pääsee koneen aukasemalla sun sivuille ja talletat lähetetyt viestit? Ei sillä ole mitään oikeutta koskea ilman lupaa sun omaan, mutta näköjään se sitä tekee ni älä tarjoa sitä tarjottimella sille!

Jos se on kerta sun kone ni laita salasana vielä koneen käyttämiseenki ni loppuu se kyttääminen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mama:
sanoiko itse että kävi lukemassa? ei kyllä ole mitään oikeutta mennä lukemaan toisen viestejä luvatta!
No ei sanonu, mutta kyllä mä tiedän tosta sen käytöksestä nyt että on lukenut. Ja kun jotain kumminkin facebookissa on tehnyt mun sivuilla, koska minut kirjattu ulos sieltä, ja miehellä ei siellä omaa profiilia ole. On lueskellut ennenkin mun kännykkäviestejä lähetetyt-kansiosta, joissa ystävälleni olin viestittänyt meidän vaikeina aikoina haluavani erota ym. ja sama ilme kasvoilla oli sillonkin. Tuttu katse..
mua suuttuttaa,mun exä oli samanlainen...ei kaikkeen tarvii alistuu...oikeus on sullakin YKSITYISYYTEEN |O
 
mama
mulla kans mustasukkanen mies, joka mököttää mieä pienimmistäkin syistä ja aina kovin kiinnostunut kuka soittaa tai viestittää mulle, ei kuulemma kuitenkaan ole lukenut mun viestejä puhelimesta...vaik sanonkin et senkus katot jos huvittaa. Ärsyttää tollanen vahtaus, ihme juttu kun en oo mitään tehnyt et olis syy epäillä...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:
Jos sä tiedät miehes olevan mustasukkainen ja ettivän tietoa sun touhuista ni minkä ihmeen takia sä teet sen sille niin helpoksi että se pääsee koneen aukasemalla sun sivuille ja talletat lähetetyt viestit? Ei sillä ole mitään oikeutta koskea ilman lupaa sun omaan, mutta näköjään se sitä tekee ni älä tarjoa sitä tarjottimella sille!

Jos se on kerta sun kone ni laita salasana vielä koneen käyttämiseenki ni loppuu se kyttääminen..
No sehän se vasta epäilyksiä aiheuttais, jos mulla olis salasanat joka vatun paikassa :eek: Vaikka se oliskin uteliasta sorttia, niin olen silti pettynyt, että meni lukemaan. Haluaisin luottaa ja uskoa, ei se asiaa auta, jos mä suojaan kaikki mun tietoni siltä. Miehen pitäisi tajuta, onko se sopivaa vai ei.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm...:
facebook kirjautuu kyllä itsekseenkin ulos joskus.
Jännä juttu, että se olis tapahtunut just silloin, kun kerrankin mies on koneella, ja seuraavana aamuna mies ei puhu sanaakaan ja möllöttää vaan sängyllä? Mahdollista se tietysti on, mutten nyt usko siihen. Odotan, sanooko mies mitään, en ala kysellä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:
Jos sä tiedät miehes olevan mustasukkainen ja ettivän tietoa sun touhuista ni minkä ihmeen takia sä teet sen sille niin helpoksi että se pääsee koneen aukasemalla sun sivuille ja talletat lähetetyt viestit? Ei sillä ole mitään oikeutta koskea ilman lupaa sun omaan, mutta näköjään se sitä tekee ni älä tarjoa sitä tarjottimella sille!

Jos se on kerta sun kone ni laita salasana vielä koneen käyttämiseenki ni loppuu se kyttääminen..
No sehän se vasta epäilyksiä aiheuttais, jos mulla olis salasanat joka vatun paikassa :eek: Vaikka se oliskin uteliasta sorttia, niin olen silti pettynyt, että meni lukemaan. Haluaisin luottaa ja uskoa, ei se asiaa auta, jos mä suojaan kaikki mun tietoni siltä. Miehen pitäisi tajuta, onko se sopivaa vai ei.
Niinhän sen pitäis tajuta, mutta ei näytä tajuavan. Mitä siitä sitten valittaan, ukko vaihtoon tai salasanat käyttöön. Kyllä suhteessa täytyy olla luottamus osapuolten välillä. Mä en kyllä vois olla suhteessa jos ukko epäilis koko ajan jostain ja salaa seurailis mun tekemisiä. Kysyköön jos on jotain kysyttävää.
 
hmm..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm...:
facebook kirjautuu kyllä itsekseenkin ulos joskus.
Jännä juttu, että se olis tapahtunut just silloin, kun kerrankin mies on koneella, ja seuraavana aamuna mies ei puhu sanaakaan ja möllöttää vaan sängyllä? Mahdollista se tietysti on, mutten nyt usko siihen. Odotan, sanooko mies mitään, en ala kysellä..
Syytön kunnes toisin todistetaan ;)
 

Yhteistyössä