Hakutulokset

  1. M

    35+ Lapsettomat

    Moi! Palaan nyt pitkän ajan jälkeen kertomaan kuulumisia. Kirjoittelin tänne viime vuoden alussa, kun olimme hoidoissa. Meille tehtiin monta monituista IVF-hoitoa, yhteensä 6. Yhden kerran raskauduin ja se oli kohduulkoinen. Hoitojen alusta alkaen on epäilty, että munasoluissani olisi jotain...
  2. M

    35+ Lapsettomat

    Chloe :hug: Pahoitteluni negasta. Yritä silti nauttia kesästä ja lomasta. Syksyllä sitten uusin voimin hoitoihin. Anja Kyllä on uskomatonta touhua. Minä kannatan myös yksityiselle menoa, jos suinkin on varaa. Tuo julkisten meininki on niin hidasta touhua että ja saati vielä väärät lupaukset...
  3. M

    35+ Lapsettomat

    Vilkas Aivan mahtava juttu! Paljon onnea! :flower: Ikäneito Voi surku :hug: . Kerätään kesä nyt voimia ja syksyllä sitten paremmalla onnella. Anja Yritä jaksaa. Hyvä, jos pääsette elokuussa inssiin. Minä olen myös välillä toivonut, että jotain vikaa löytyisi, niin olisi ehkä helpompi...
  4. M

    35+ Lapsettomat

    Soulmama, voi ei. Onpa surullista kuulla :hug: . Kunhan selviätte pettymyksestä, niin toivon teille tsemppiä ja voimia seuraavaan hoitoon. Chloe Pidän peukkuja, että inssi tuottaa plussan :)! Kyllä teillä on niin monta hoitoa takana, että olisitte nyytin ansainneet. Hienoa, että miehesi...
  5. M

    35+ Lapsettomat

    Liisa Ihana kuulla! Paljon onnea :flower: ! Tosi hyvä juttu, että myös PASeilla tulee onnistumisia. Ninnatar Minäkin kuulisin mielelläni, että millä vitamiini-cocktaililla luomuplussa tuli :). Mulla on multitabsin raskaus-monivitamiinit käytössä, mutta eipä muuta. Aurinkoista...
  6. M

    35+ Lapsettomat

    Miisamari :hug: Kuinka surullista. Tiedän tunteen, kun pakastealkiot eivät selviä sulatuksesta :(. Meille kävi ekassa IVF:ssä niin, että kaikki neljä alkiota eivät selvinneet. Samoin kävi neljännessä IVF:ssä, jossa kuusi alkiota eivät selvinneet. Kahdessa muussa IVF:ssä ei sentään ollut noin...
  7. M

    35+ Lapsettomat

    Kiitos teille kaikille tuesta ja kannustuksesta! Olette aivan ihania! Heti tuli paljon parempi mieli, kun luin viestejänne. Tää palsta on korvaamaton. Vaikka ystävät kuuntelevat ja kannustavat, niin he eivät voi tietää mistä tässä lapsettomuudessa on kyse, kun eivät ole itse kokeneet samaa. Mikä...
  8. M

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Nega :(. Nyt on tosi surullinen olo, mutta pitää jossain vaiheessa suunnitella miten jatketaan.. Parempaa onnea teille muille! Tsemppiä hoitoihin ja hoitojen odotteluun! terkuin, MariAnne
  9. M

    35+ Lapsettomat

    Nega. :( Kiitos teille kaikille tsempityksistä. Mä oon näköjään niin toivoton tapaus, että mitkään tsempit ei auta. StellaR Kiitos kannustuksesta ja että muistutit, että periksi ei anneta :). Kyllä me aiomme vielä yrittää. Onhan vielä olemassa lahjasoluhoidot. Anteeksi, kun en nyt...
  10. M

    35+ Lapsettomat

    Vilkas Kysyit, että mihin kortisonia käytetään. Kortisonia käytetään auttamaan alkion kiinnittymisessä, jos vasta-ainearvot ovat koholla. Minulle lääkäri selitti, että vaikka vasta-ainearvoni olivat normaalin rajoissa, kuitenkin pientä kohoamista oli havaittavissa. Jos vasta-aineita siis olisi...
  11. M

    35+ Lapsettomat

    Kiitos tervetulotoivotuksista! On tosi kiva "jutella" ja jakaa kokemuksia. Anja :hug: Toivottavasti olosi on edes vähän helpottanut. Tunne, että kaikki muut ympärillä raskautuu ja saa vauvoja, on todella raskas lapsettomuuden tuskan kanssa kamppaileville. Meillä ei ystäväpiiriin ole kovin...
  12. M

    35+ Lapsettomat

    Hei, pääsenkö mukaan palstailemaan? Olemme mieheni (minä 40 v. ja mieheni 37 v.) kanssa yrittäneet lasta jo lähes kolme vuotta. Meillä ei ole vielä lapsia ja esikoista on siis pitkään toivottu. Hoidoissa olemme olleet melkein kaksi vuotta. Varsinaista syytä lapsettomuuteen ei ole löytynyt...
  13. M

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Onpa ihana kuulla, että Tytillä on sittenkin kaikki hyvin! Onnea Tytille ja tsemppiä odotukseen! Risupesä Kiitos lohdutuksesta. Kyllä se masensi, kun pakastealkiot eivät selvinneet. On sellainen fiilis, että nyt on ihan pakko onnistua tuoresiirrosta, koska pakastealkiot ei varmaankaan...
  14. M

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Moi pitkästä aikaa! Tervetuloa uusille! Olen pitänyt taukoa palstailussa, koska meillä ei moneen kuukauteen tapahtunut hoitojen suhteen mitään ja halusin välillä yrittää unohtaa tämän lapsettomuuden. Vaikka eipä se tietenkään mihinkään unohdu, mutta ehkä välillä olo vähän helpotti, kun ei...
  15. M

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Risupesä Oon tosi pahoillani puolestasi :hug: . Jaksamista sulle. Mä kävin tänään viimeisen kerran labrassa HCG:n seurannassa. Nyt se oli onneksi alle 1. Seuraavaksi multa tarkistetaan TSH ennen kuin jatketaan hoitoja. Täällä on ollut keskustelua suurperheestä. Mäkin oon nuorempana...
  16. M

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Merisiili Voi ei! Kylläpä oli huonoa toimintaa lääkäriltä! Onneksi itse pidit huolen ja soittelit perään. Toivottavasti lisätty lääkitys ehtii auttaa tähän hoitoon. Miisamari Kilppariarvo 2 kuulostaa aika hyvältä. Nähtävästi parempi kuitenkin olis, että se on lähempänä yhtä kuin kahta. Mulla...
  17. M

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Risis Onpa hienoa kuulla, että saitte tosi hyvän saaliin punktiossa :). Kurjaa, että punktio oli noinkin kivulias. Voi sua. Onneksi se nyt on ohi. Toivottavasti olosi on jo parempi. Jaksamista ja parempaa vointia sulle! Täällä on peukut pystyssä, että munasolut hedelmöittyy ja saatte hyviä...
  18. M

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Risupesä Hieno homma, että sun mies pääsee huomenna mukaan. Mä oon huomannut samaa, että lääkettä jää usein vähän ampullin tai ruiskuun. Kyllä ne on huomioitu annoksissa. Onnea huomiseen punktioon! Kukka Onpa kiva kuulla, että pääset noin pian PASiin. Siellähän hommat tapahtuu hurjaa vauhtia...
  19. M

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Kukka Voi että, kuinka surullisia uutisia! Olen tosi pahoillani, että raskaus ei jatkunut. :hug: Voimia sinulle! Olkoon tämä vuosi onnellisempi teillekin. Teillähän on hyviä alkioita pakkasessa, joten pääsette pian taas uuteen yritykseen. SaaraX ja AnskuBansku Tervetuloa mukaan! AnskuBansku...
  20. M

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Sannuli Kuinka surullista kuulla. :hug: Onneksi teillä on jo tammikuussa seuraava pas ja pääsette yrittämään uudestaan. Cris ja fiia Tervetuloa mukaan joukkoon! Risupesä Onneksi sinäkin pääset vihdoinkin aloittamaan pistokset. Kyllä oot sitkee luonne, kun noin kauan olet jaksanut tätä...

Yhteistyössä