Hakutulokset

  1. M

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Tulin nopeasti käymään täällä ja mitä uutisia olikaan. Kukka Aivan ihanaa! Lämpimästi onnea! :heart: SannuliOnnea testaukseen! Pidetään peukkuja. Toivotan kaikille Rauhallista Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta! Toivotaan, että ensi vuonna mahdollisimman moni meistä raskautuu ja saa...
  2. M

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Kukka Teillähän on tosi hyvät alkiot matkassa! Onnea huurulaisille :) ja tsemppiä piinailuun! Kyllä kannattaakin odottaa ja nauttia tämän hetken "raskaudesta", koska noin hyvät yksilöt on kyydissä. Miimi, Merisiili ja muut Onkohan tässä meidän tapauksessa lääkkeiden korvaamisessa vaikuttanut...
  3. M

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Sannuli Onnea kyytiläisille ja tsemppiä piinailuun! Saitte kyllä tosi hyvät alkiot kyytiin :). Miisamari ja Eevi-antero Lohtuhalaus teille kummallekin :hug: . On tosi kurja kerta toisensa jälkeen pettyä. Jaksamista ja voimia teille jatkoon! Merisiili Meillä on menossa 4. IVF. Koko ajan...
  4. M

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Kiitos teille kaikille lämpimistä ajatuksista ja sanoistanne: Risupesä, Kukka, Eevi-antero, Miisamari.. Eevi-antero ja Miisamari: pp10 on kyllä aika aikainen testipäivä. Kannattaa ehdottomasti tehdä testi vielä pp14. Toivottavasti teille tulee vielä plussat! Pidän peukkuja. Risupesä Kiva...
  5. M

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Moi kaikille! Kukka, tervetuloa mukaan palstailemaan! Nyt vaan omaa napaa... Meillähän oli se tilanne, että plussatestin jälkeen HCG oli koholla, vaikka mulla alkoi kunnon vuoto. HCG:tä sitten seurattiin ja sehän nousi huimaa vauhtia. Viime perjantaina se oli yli 1800 ja maanantaina yli 3000...
  6. M

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Sebu Hurjan paljon onnea! :heart: :flower: Aivan mahtava juttu. :) Meillä on vasta joulukuussa aika lääkärille, jolloin selviää milloin pääsemme yrittämään PASia. Toivottavasti se onnistuu joulukuussa ja kaikki alkiot (6 kpl) ei kuukahda sulatuksessa. Välillä tulee tosi kärsimätön...
  7. M

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Dreamer Lämpimät onnittelut! =) :flower: :heart: Sebu Pidän peukkuja, että plussa tulee, vaikka nyt tuntuukin menkkaoireita. Eevi-antero ja Alina Tervetuloa mukaan! Eevi-anterolle tsemppiä punktioon. Toivotaan, että rakkulat ovat ottaneet kasvupyrähdyksen vielä loppumetereillä. Mulla...
  8. M

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Dream ja Sannuli mä oon tosi pahoillani teidän puolestanne :hug: . Kyllä nega toisensa jälkeen on tosi raskasta. Tsemppiä tytöt! Ei anneta periksi, vaikka tällä hetkellä rankkaa onkin. Dreamer, Risupesä, Dream ja kaikki muutkin. Kiitos kannustuksestanne! Kyllä tämä lyhyt ilo oli tässä. Kävin...
  9. M

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Kiitos peukutuksista. Siitä taisi olla apua :). Mutta.. täällä onnea kesti vain yhden yön :(. Tein eilen illalla testin, joka oli selvä plussa :heart: . Olisi kai ollut liian hyvää ollakseen totta. Sanoinkin miehelleni, että tää ei voi olla totta. Mullahan alkoi jo eilen tulla menkkavuotoa. Sen...
  10. M

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Dream ja Amelie onpa surullista kuulla, että olette testanneet negan. Toivotaan, että testit muuttuisivat vielä plussaksi! Täällä alkaa näyttää myös siltä, että taas tulee nega :(. En ole vielä testannut, mutta vuotoa alkaa tulla lugeista huolimatta. Kyllä tää on rankkaa. Aina sama juttu joka...
  11. M

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Sebu Tsemppiä sulle huomiseen punktioon! Mä toivon myös todella, että sulle ei tule hyperiä. Ja toivon, että pääset tuoresiirtoon. Mulla on ollut sama fiilis, että ei niillä pakastetuilla tule yhtä hyviä tuloksia kuin tuoresiirrolla. Pitää kuitenkin muistaa, että kyllä PASeistakin on moni vauva...
  12. M

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Dream Kiitos, kun pidät peukut pystyssä meidän puolesta. Minä lähetän täältä plussatuulia sinulle ja myös Sannulille! Kurja kuulla, että olet vielä niin kipeenä. Mulla oli ekassa hoidossa hyperi lähellä ja olin tosi turvoksissa. Onneksi se ajan myötä helpotti. Muistan kyllä, kuinka...
  13. M

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Moi kohtalotoverit, täällä ilmoittautuisi porukkaan vielä yksi, jos vaan mukaan mahtuu. Minäkin kuulun jo reippaasti kokeneempien kävijöiden jengiin, vaikka kukapa sitä haluaisi. Meidän hoitohistoria on sinällään lyhyt, vain reilu vuosi, mutta hoitoja on tehty monta. Minä olen 39-vuotias...

Yhteistyössä