Hakutulokset

  1. S

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    Hui! NeLalla siellä jännät paikat! Hurjasti tsemppiä tulevaan! :heart: :wave: vatsakasilmanvauvaa poksui siellä 34:n rikki, ja punaposket82 35:n rajan, mahtavaa!!! :hug: danalla ollu miehen kanssa oikein herkkuaamiaiset, nams! :p Omaan napaan ei kummallisempia... Viimeviikolla...
  2. S

    Heinäkuun Hurmaajat Toukokuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    Kiva, että ees joku muistaa mut vielä täällä! =) Liplatus: Wau, sulla on mielettömän hyvänkokoinen masu! :heart: ja monella muullakin on kunnolliset vauvamasut :heart: En mäkään oo sitä mieltä, että mulla kauhean iso masu on. Mutta kyllä nuo mitat kertovat, että edellisiin raskauksiin...
  3. S

    Heinäkuun Hurmaajat Toukokuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    En tiedä, että muistaako mua enää ketään, kun en ole pitkään, pitkään aikaan käynyt kirjoittelemassa. Mutta. Nyt olisi tarkoitus taas aktivoitua tännekin palstalle! =) Täällä kaksosraskaus siis menossa viikolla 34+2 ja kivan kokoinen massu tossa edessä pömpöttää. :D Sf mitta viime...
  4. S

    Tukkoisen nenän aukaisukeinoja 1veelle??

    Ootko kokeillu sitä keittosuola sumutetta? Vois toimii paremmin kuin tipat. Itellä ei vielä kokemusta siitä kyllä ole.
  5. S

    Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    Pai80 Raskaudenaikainen normaali turvotus voimistuu yleensä iltaa kohden esim. käsissä sormukset jumittuvat ja sukista jää nilkkoihin painautumat. Esikoista odottaessa kesäaikoihin olin todella turvonnut käsistä ja jaloista ja (ehkä naamasta myös) kyllä se painoa toi myös normaalia enemmän...
  6. S

    Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    Kerhon salasanan voi antaa toki kuka vaan, mutta sen kerhon perustajan on hyväksyttävä jäseneksi, ennenku pääsee sinne kattelemaan ja kirjoittelemaan! Tulkaa ihmeessä toki kaikki mukaan. Siellä on aika hiljaista ollu. Itse kävin laittamassa tuplamasukuvia sinne uuteen pinkkaan! ;)...
  7. S

    VAUNUJEN HANKINTA EDESSÄ!!!

    http://www.vaunuaitta.fi/tuotteet/lastenvaunut/brio/briokombi/ Meillä esikoisella (syntynyt -06) oli tuollaiset yhdistelmät. Tosin sitä värivaihtoehtoa ei ole enää saatavilla (tietenkään). Olin vaunuihin TODELLA tyytyväinen! En ole vieläkään raaskinut myydä niitä, mutta ehkä olis aika, kun ei...
  8. S

    Heinäkuun Hurmaajat 2010 Tammikuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Moikka kaikille pitkästä aikaa! Oon pyörinyt jonkun aikaa tuolla monikko sivujen puolella hakemassa tietoa ja vertaistukea ja kivasti kumpaakin olen löytänyt! Danalle hurjan paljon jaksamisia sairaalaan! Toivottavasti sinut saadaan pian kuntoon ja pääset takaisin kotiin! :hug...
  9. S

    G: Paikkakunta gallup!

    Pori :wave:
  10. S

    Heinäkuun Hurmaajat 2010 Tammikuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Onnellinen x5 Ihanaa kuulla sinusta ja onnellista odotusta!!! :heart: Vaunuista Meillä esikoisella oli brio kombi yhdistelmät (kovalla kantokopalla). Parhaina ominaisuuksina pidän vaunuissa isot ilmakuvirenkaat (pääsee eteenpäin maastossa kuin maastossa), nää briot on tosi kevyet...
  11. S

    Heinäkuun Hurmaajat 2010 Tammikuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    hipsu, hyvä et kaikki oli hyvin! Nyt vaan koitat sitten ottaa niin rennosti ja rauhallisesti kuin mitä ikinä vaan pystyt sen 2-vuotiaan uhmiksesi kanssa! :hug: Täälläkin pari uhmaikäistä ja kämppä kuin pyörremyrskyn jäljiltä, kun olen yrittänyt hermoparkojani lepuutella.. =)...
  12. S

    Heinäkuun Hurmaajat 2010 Tammikuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Rae, ihanaa, että miehesi oli mukana, ja loistavaa, että kaikki oli hyvin! :heart: Kardemummma: loistavaa että sait vastauksen sinua askarruttavaan asiaan. Kaikki hyvin. :hug: Liplatus: Mulla rakenneultra 23.2 ja kätilö sanoi, että sillon lääkäri päättää sitten jatkosta. Mä en...
  13. S

    Heinäkuun Hurmaajat 2010 Tammikuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Liplatus: uskoisin tuon suunkuivumisen johtuvan hormonaalisita syistä. Heh, kuten kaikki mahdolliset muutokset. Sitä kun ainakin täälläpäin toitotetaan, että jos ei oo hetkeen käynyt hammaslääkärissä, niin nyt tulisi viimeistään käydä. Koska jos hampaissa on alkavia reikiä tms. niin vaivat...
  14. S

    Heinäkuun Hurmaajat 2010 Tammikuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Mä en ainakaan tajua mitään noista kelan verotuksista. Siellä sivuillahan sanotaan, että vertotoimistosta menee Kelaan kaikki tiedot ja päinvastoin. Kela pidättää kaikista etuuksista vähintään 20% ja jos sulla on veroprosentti tuota enemmän, sitä korotetaan vielä kahdella prosenttiyksiköllä...
  15. S

    Miksi kotiäidit on usein lihavia?

    :laugh:
  16. S

    Miksi kotiäidit on usein lihavia?

    Tähän varmaan vaikuttaa jokaisen kohdalla eri asiat. Onhan töissä käyvistäkin ihmisistä osa läskejä ja osa laihoja, samoin koululaisista yms. Kaikki me ollaan erilaisia. Mä oon ollut kotiäitinä n. 4-vuotta ja mun "läskiajat" on ollut sillon, ku oon ollut raskaana. Puol vuotta synnytyksen...
  17. S

    Heinäkuun Hurmaajat 2010 Tammikuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Tasapuolinen Moikka kaikille mammakavereille! :wave: Sadee00 täällä myös toinen nopea synnyttäjä. Ensimmäinen syntyi rv 39+2. Synnytyksen kokonaiskesto 5h30min, josta ponnistusvaihe 15min. (mulla synnytksen hoisi pääasiassa harjoittelija, ja kauheet traumat jäi kivuista yms. Ei osannu vielä...
  18. S

    Heinäkuun Hurmaajat 2010 Tammikuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Sherine: vaikuttiko sun viimeraskaudessa vkolla 18 alkaneet supparit raskauden kestoon, vai etenikö raskaus normaalisti loppuun saakka? Täällä siis edelleen supistelee joskus vähemmän joskus enemmän. Koitan sinnitellä sinne ens viikon perjantaille, jolloin on neuvola. Vitamiineista tällä...
  19. S

    Kaksosten odottajia v.2009

    että alkaa supistelemaan 13-14 viikolla? Sain siis tietää odottavani kaksosia np-utrassa. Molemmat ovat ilmeisesti omissa pusseissaan ja omilla istukoilla. Ei aikaakaan ultran jälkeen, kun olen alkanut tuntemaan supistuksia. (kaksi raskautta siis takana, joten supistukset ovat siltä osin...
  20. S

    Heinäkuun Hurmaajat 2010 Tammikuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Kiitos marta uudesta pinosta! heidik86 Täällä esikoinen syntyi vk 39+3 ja kakkonen 38+1. Näin ollen meillä piti ainakin paikkansa tuo, että ensimmäinen syntyi ennen LA:ta ja niin teki myös toinen. Mun siskolla eka meni yli ja toka vielä enemmän yli mitä eka. Termiitille...

Yhteistyössä