Hakutulokset

1. L

miten tää nyt menee ?

Just just. Miksei vaan voi olla kohtaa "poista profiili"... :headwall:
  2. L

miten tää nyt menee ?

Eli lyhyesti, miten nimimerkin saa poistettua, jos haluan lopettaa palstailun ? Vai jääkö se vaan roikkumaan tänne... ? :headwall:
  3. L

UUSI RELAATIO ILMESTYNYT

Ja toinen yhtä helppo tuli vielä perään, siitä säkkipillistä. :whistle:
  4. L

UUSI RELAATIO ILMESTYNYT

Sain yhden sanan!!! Jeij! Nyt siivouspuuhiin.. Sekin oli varmaan jo kaikilla, siihen kilttiin liittyen. Ei varmaan helpompaa löydy, mutta multa tämänkin hoksaamiseen meni aikaa. :snotty:
  5. L

UUSI RELAATIO ILMESTYNYT

Yks sana on vielä sataava, sitten rupean siivoamaan!
  6. L

UUSI RELAATIO ILMESTYNYT

Joo löysin sen. Tai mies sen mulle kerto. Sekin vielä. En ole saanu siihen mitään, mä saisin varmaan kysyä joka ruudun yksitellen noin tarkkaan jos haluan tän joskus läpi... miks tyhmä ihminen nyt rupeaa tällästä pelaamaan ? :o
  7. L

UUSI RELAATIO ILMESTYNYT

No joo jotain lakritsi palleroitahan ne on, mutta en mä muuta tiedä. Arrrrgh! Meneekö taas hermot. Ihan jumissa. :kieh:
  8. L

Kuinka monelle/ Kuinka monen miehelle tulisi mieleen

No taas nuo sun luettelemat asiat ottais mua paljon enempi päähän kun rätin käyttäminen väärässä paikassa. Niin ja miehen ei tarvi täyttää konetta tai tyhjätä, koska se tekee sen kuitenkin MUN MIELESTÄ väärin. Onhan se joillekin ihan sama miten päin ne astiat siellä koneessa on, kunhan ovat...
  9. L

UUSI RELAATIO ILMESTYNYT

Mä olen, en yhtään tajua mikä siihen kuuluu. Alotin tän pelin aamulla n. 4 aikaan ja kävin nukkumassa äsken tunnin... Miehelle ehdin eilen pitää kovan komennon kuinka tänään siivotaan mutta kun muija istuu vaan koneella.... :whistle:
  10. L

Kuinka monelle/ Kuinka monen miehelle tulisi mieleen

Mun mieheni!! :wave: Mutta kun ei viittis sanoa sitten taas kovin usein tollasista "pikku" asioista, jotta se ei sitä vähäisintäkään jättäis tekemättä. Pyykin pesusta mies on jo vapautunut ihan kokonaan, tiskikoneen täytösä ja tyhjennyksestä, imuroinnista ja luutuamisesta. Niistä kaikista ihan...
  11. L

G : LAUANTAI AAMU FIILIKSIÄ !! ?

Nousin ylös siinä 4 aikoihin, laitoin myös takkaan ja leivinuuniin tulet. :) Yritän olla hipi hiljaa koneella herättämättä miestä... Koira vaatis kohta lenkkiä, mutta siellä on melkein kylmä! :ashamed: Mulla tuli aamulla joku pakonomainen tarve nousta ylös pesemään pyykkiä, kun tuli...
  12. L

Asiat, jotka tuovat sinulle joulun

Minun joulunani kuuluu: Saunoa, Syödä, Käydä hautuumailla, piipahtaa mummulassa ja olla vaan. :)
  13. L

Jäälyhtyjen teko!!!?

No ni, mä olen taas unohtanu. Mun lyhtyni on ollut nyt sitten n.36 tuntia. Umpijäässä taas taitaa olla... perhana. :kieh:
  14. L

kahvikakun "pelastaminen"?!?

Kyllä sä sen voit tasaseksi laittaa, jos lahjaksi annat. Kyllä mä ainakin laittaisin. Usein vaan ei tuu "säästettyä" paloja kun niitä voi napostella siinä muun leipomisen tai siivouksien ohessa.. :whistle:
  15. L

kahvikakun "pelastaminen"?!?

Kyllä mä joskus "sahaan" siitä pois tai jätän vuokaan sen verran tilaa että mahtuu kypsymään, mutta joskus se pursuaa ja ei voe mitään, hyvää se silti on... :)
  16. L

Täs on meidän perheen joulutanssi! :D

Hauska! :D
  17. L

peseeköhän meidän pesukone nyt pelkällä kylmällä vedellä?

Kyllä mulla ainakin on pyykit ihan kylmiä vaikka pesis ne missä asteessa, kun ottaa pois. :)
  18. L

Mites muilla isyyslomat?

Ku mies piti edellisviikolla jo talvilomansa kun ei vain jaksanut istua töissä, niillä on niin vähän nyt ennen joulua töitä että tylsäähän se on 8 tuntia peukaloitaan pyörittää. Ja nyt ketuttaa kun sen meni pitämään jo. :laugh: Kamalan vähän ihmisille annetaan lomia, saati aiheita pitää niitä. :D
  19. L

Mites muilla isyyslomat?

On ensimmäinen, joten ihan puulla lyöty olen. :) Mutta jos mies nyt kuitenkin ottais edes muutaman päivän kun kotiudutaan ja loput sitten sillon myöhemmin. Oiskohan se mahdollista. Vaikeeta on..... :D

Yhteistyössä