Hakutulokset

1. L

työvoimatoimiston työharjoittelusta muutama kysymys jos joku tietäisi

JOS on ammatillinen tutkinto suoritettuna tai on, onko se nyt 25-vuotta täyttänyt ? Muuten oot pennitön etkä kyllä muualta voi kinua kun sossusta.
  2. L

Ei työmarkkinatuesa tule iltalisiä tai muitakaan lisiä.
  3. L

Mä itse olen ollut ensin työharjoittelussa n.6kk, sain pelkän työmarkkinatuen. Sen jälkeen menin jostain syystä ammatinvalintapsykologille, josta pääsin työkokeiluun ja sain siis työmatkkinatuen + ylläpitokorvauksen, eli oli "työkokeilussa." Olin silloin 17-19 vuotta, ilman ammatillisia kouluja...
  4. L

Patti kitalaessa?

Voiskos se olla joku paiseen tapanen ? Sellainen kun esim. ikeneen voi tulla ?
  5. L

Eikös ylläpitokorvaus tule vain "työkokeilu" nimikkeen alla olevasta harjoittelusta ja siihen ainakin on päässyt vain hakemalla ensin ammatinvalintapsykologille ja sitä kautta sitten. Mun mielestä ei saa teettää vk:n loppuja, näin mä muistaisin.
  6. L

Miten hammas voi hajota rusinaa syömällä?

Ei mun mielestä siihen ollut mikään sen koommin kolahtanut.. se oli toiseks viimonen hammas takaa alhaalta. Hammaslääkäri siinä sitä ronkkiessaan ja kaivellessaan sanoi että "tästä on tuota juurtakin irronnut." Miehellä oli edellis viikolla loppunut juurihoito hampaasta kun se tosiaan irtos...
  7. L

Irtosi. Mulla irtosi niin että juurtakin oli kuulemma tullut mukana ja miehellä irtosi justiinsa juurihoidettu hammas. :(
  8. L

Ihan hyvin voi! Mieheltä irtos hammas viimeks nikotiini purkkaa syömällä ja multa hiivaleipää haukkaamalla... :ashamed:

Yhteistyössä