Hakutulokset

1. L

mitä ostitte miehellenne joululahjaksi?

Pari kirjaa vain. Ajattelin synnyttää sille jouluksi. :D
  2. L

Olipa sympaattinen puhelinmyyjä!

Kyllä niilläkin joskus hermot pettää.. mietippä kuinka tuskaa on kuunnella jotain v.mäistä akkaa aikansa ja et sais muka lopettaa keskustelua, kuunnella vaan. Kyllä mullekin on puhelin myyjä joskus lyönyt luurin korvaa, ihan aiheesta... :ashamed:
  3. L

Mitä ruokaa??

No mä ajattelin tänään tehdä spaghetti vuokaa.
  4. L

1 vuotias putosi kolmannen kerroksen ikkunasta.

:o Mäkin tiedän tapauksen ihan täällä Suomen maassa, sattuu vielä olemaan tuttuni perhe jossa 2-vuotias tyttö tippui 3 kerroksen keittiön isosta ikkunasta. Siitä on aikaa nyt 20 vuotta, tyttö selvisi kyllä hengissä, mutta pyörätuolissa on koko ikänsä ollut. :( Kamalaa tälle äidille, joka oli...
  5. L

Eräänä jouluna en saanut muita lahjoja kuin suklaalevyn äidiltäni..

Mulla oli parikymppisenä myös muutama sellainen joulu kun en saanut mitään, mutta ostin itse itselleni hyvän kirjan ja viinipullon. Yhden jouluista olin ihan yksin pienessä yksiössäni makailin ammeessa ja luin sen hyvän kirjan ja join viinin ja toisena jouluna menin jo äitini uuden perheen luo...
  6. L

petivaatteet pihalla - kauanko?

Mäkin asun rannikolla mutta Vaasaa alempana ja meillä on nyt -18 ? Se on jo huitsin paljon. :o Mä en nousis koko päivänä ylös jos meillä ois vajaa -30.... :headwall:
  7. L

Muiden äidit ei oo noin paksuja :-/ tokaisi eskarilainen

:hug: Ikä on myös toinen jolla saa hyvin koluatettua... Mua kun on ensimmäsienä päivänä viety kouluun, äiti tietenkin saatteli ihan luokkaan asti ja oltiin tottakai aina myöhässä ja viimeiset, kaikki vanhemmat siellä seisoi luokan seinillä riveissä niin mä olin kattonu hetken ovelta silmät...
  8. L

Missä -27 on ? :o
  9. L

Mulla ei petivaatteet ollu kun muutaman tunnin kovassa pakkasessa, mutta en mä niitä sinne ötököiden tappo mieles kyllä vienykkään, ihan vaan tuulettuakseen. :)
  10. L

Yksi "pakollinen" lahja hankkimatta..

No ehkä tuo ei sitten ole ihan nappi ostos sun anopilles. :D Vie joku kynttilä kori ?
  11. L

Yksi "pakollinen" lahja hankkimatta..

Kokoot jonkun kivan herkkukorin. Mä kokosin yks vuosi omalle äidilleni hiukan erikoisemman "joulukorin".. siihen tuli jotain ruokaaineita, ainoa minkä hyvin muistan on mustekalan lonkerot, niistä oli kova ettiminen. :D Siitä tuli ihan oikeasti hieno kori, vaikka olikin kaikki tosi erikoista mitä...
  12. L

Voiko lapsivedet mennä kaupassa??

No voithan sä odottaa nyt sen verran että pääset edes ulos sieltä kaupasta ennenkun kiskaset ne pöksyt alas. :laugh:
  13. L

Hyvä tuoksu miehelle joululahjaksi?

Mihin mun viestini täältä katos ? :o profiilista näkyy että tänne kirjotin, mutta nyt se on jossain bitti avaruudessa ? :laugh:
  14. L

Mitä Miehenne on teille yleensä ostanna?

Aika huono... ei pysty arvostelemaan nyt yhtään sun lahjojas... :D Eiköhän se niistä kuitenkin jonkinverran tykkää kun oma mies on ne ajatuksella ostanu. :)
  15. L

En jaksa pestä peppuani

Onnea ja menestystä haisevallasi tiellä. :laugh:
  16. L

Mitä Miehenne on teille yleensä ostanna?

No mitäs oot ostanu ? :D
  17. L

Hyvä tuoksu miehelle joululahjaksi?

Mun mies tykkää kovasti bruno bananasta. Se oli jollain työkaverillaan sitä joskus huomannu olevan ja synttäri lahjaks ostin sille oman. Nyt se surkuttelee jo kuinka se kohta loppuu, vaikka sitä on vielä puolen pulloa jäljellä. :laugh: Niin ja on se munkin mielestä hyvä tuoksu, just sopiva...
  18. L

G: Kuinka moni on pakkasten kunniaksi sulattanut pakastimen?

No nii. Mä unohdin, vaikka niin uhkasin. :saint: Noh, huomenna sitten...
  19. L

Sanokaa joku tuolle miehelle, että -20 asteen pakkasillakaan ei tarvitse lämmittää takkaa neljää kertaa päivässä!!!

No musta alkaa kans tuntumaan että meillä on koko ajan tuli takassa kun kerran ei ole varaava. :( Uunissakin on monta tuntia päivässä, mutta kun ei vaan malta laittaa sähköpattereita huutamaan.. Puu tulee vieläkin halvemmaks kun tuo sähkö... Nekin on vaan niin rajallisia ja loppuu aikanaan...
  20. L

Gallup: Jos sinuun pistettäisiin totuusseerumia

No jotenkin musta tuntuu että moni asia oikeastaan helpottuis tällä hetkellä jos uskaltais sanoa asiat kuten ne on, mutta joo kyllä mä uskon myös että muutama ystävä ja suurin osa sukulaisista kariutuis aika nopeaa... :laugh:

Yhteistyössä