Hakutulokset

1. L

raskausdiabeetikolle suklaata, nam!

No jos sun omat sokerit heittää, niin se myös vaikuttaa vauvaan. Jos olet ennen synnytystä mässännyt kilon sokeria ja saanut omat arvot pilviin, niin synnytyksessä lapsen oma sokeri voi romahtaa. Muutenkin "sokerilapsilla" ei heti synnyttyä ole sokerit kohdallaan tai ne menee vinoon, jos ei ole...
  2. L

Tuntuu kuin tämän palstan äidit oikein odottaisivat, että lapset muuttavat pois kotoa :/

Tästä oli jo edellinenkin ketju... Jos nyt oli kyse mun vastauksestani tossa kyseisessä ketjussa, niin en tarkoittanut että kun lapsi täyttää 18 niin laukut on ovella pakattuna, olin ympäri pyöreästi ajatellut sitä että ammattiin kun ollaan valmistuttu niin alkaa olla jo vaihe ettiä omaa...
  3. L

raskausdiabeetikolle suklaata, nam!

No ei siitä jättiläinen yhdessä tunnissa tule. :laugh: Mutta loppu vaiheessahan on tärkeää synnytksen kannalta ettei saa mitään "sokeripiikkejä". Ne vaikuttaa siinä vaiheessa eniten sitten kuitenkin vauvaan.
  4. L

Tein pikkasen salapoliisin työtä...

:laugh: Huvinsa kullakin.. B)
  5. L

*pika* Mitä tonnikalawokkiin mausteeksi?

Mä tykkään sitruuna pippurista. Mä laitankin sitä melkein joka paikkaa..... :whistle: Niin ja suolaa ?
  6. L

Facebookista...

Ei ole pakko olla kaikkien "kaveri" ja siellä on kaikenlaisia asetus nappuloita joista voi muokata profiili näymät omanlaisekseen. Ja tosiaan jos sekään ei miellytä ja niin kovin kypsyttää niin ei muuta kun poistat profiilin. :)
  7. L

Kummius

No kait ne vois, mutta jotenkin vaan tuntuu hömöltä kun sovittiin miehen kanssa että molemmat valitsee 1 ja sitten mä saisinkin valita 2. :/ Ja kun molemmat on kuitenkin tosi tärkeitä ja hyviä ystäviä. Kyllä mun mielestä jos vaan haluaa niin lapsen elämässä voi olla ihan yhtä paljon mukana ilman...
  8. L

Kummius

No ihan varmasti tuli, mutta ei sussa varmaan mitään vikaa ole. :hug: Mun mielestä sä voit olla lapsen ja tämän perheen elämässä mukana ihan yhtä paljon kun "kummitittelinkin" saanut. Ja vaikka enemmänkin. :)
  9. L

Kummius

No mä olenkin tyhmä. Mulla on hyvä lapsuuden aikainen ystävä jonka kanssa ollaan "sovittu" :D hyvin sanottu, että sitten kun joskus tulee lapsia niin susta tulee kummi. No meillä oli tässä raskauden aikana aika pitkä tauko ettei oltu liiemmin tekemisissä eikä paljoakaan soiteltu, tiedä sitten...
  10. L

kysy teiniltäs: minkä ripsivärin toivois saavansa pukilta!?

No mä kysyin iteltäni ja mä haluaisin kokeilla sitä kun mainostetaankin se "värähtelevä" ripsari. :)
  11. L

onko muilla syntyvät vauvat yhtä "tarkkoja;)"

No nyt vasta tämän kerrotte! Mä olen kyllä itteäni hiukan ihmetellykkin miks pitää aika tarkkaan nykyään siivota, mutta se on siis se synnytksen käynnistymisen juju! Tänään onkin sitten puunaus päivä... jatkuu varmaan pitkälle yöhön kun nyt vasta alottelen... :whistle:
  12. L

Miksi joku haluaa, että lapset muuttavat jo heti 18v:nä pois kotoa?

Miksi lapsi halutaan pois vatsasta viimeistään rv 42... :whistle: Koska sen täytyy olla jo sillon kypsä tähän maailmaan. Kyllä meilläkin aina kodin ovet on auki ja saa tulla koska vain käymään tai vähän pidemmäksikin aikaa, mutta omaakin elämää tarvii osata jo elää...
  13. L

Palstalaisten sisälukutaito

Noh, mä luin otsikonkin hyvin. "palstalaisten sisäkulkutauti" :laugh: :ashamed: No jos teet johonkin ketjuun viitaten jonkun "vähäpätöisen" alotuksen niin vinkataan ketjua että mennä sinne purkamaan mieltäs eikä tarvi turhaan alotella, toinen paha taas on jos puhuu nyt vähän ohi asian. Mä...
  14. L

On ehkä jo täällä ollutkin, mutta aivan järkky uutinen :( sis.linkin

:o Ampua sais tekijän, mielummin naulapyssyllä! Kamalaa!! :'(
  15. L

Hyvää päivää.

Anteeks, mua nauratti kovasti sun oveen törmäys. :laugh: Eilen ei ollut kyllä yhtä hauskaa kun ite tulin meidän ulko-ovesta vauhdilla kylmä eteiseen eli sellaseen kuistiin, jossa on siis muutama rappu vielä alaspäin vielä ihan ulkoulkooveen ja unohdin painaa kahvaa kun menin ovesta...
  16. L

pyyhittekö kaapinovet pesuaineella?

Mun taikasieni, siis sieni jonka ostin nimellä taikasieni on sellanen P***an ruskea, käytetään kuivana ja sillä pitäis sitten irrota kuulemma purkkakin tukasta. Sitten kun sitä puristaa se tuntuu ihan märältä, sellasta kamalaa ainetta ja makso ihan kiitettävästi. :kieh:
  17. L

Hyvää päivää.

Mä löin ottani äsken leivinuunin luukkuun. :snotty: No hyvä asia, multa puuttuu enää 1 ainoa karkkikeppi veikkauksen joulukalenterista niin saa 100e!! Ei edes tee mieli raaputtaa kaikkia nyt ja heti...
  18. L

Sää lauhtuu jouluksi, mikäli forecan 10 päivän säätiedotukseen on uskominen.

Olis nyt edes aaton maassa. Saa mun puolesta lähteä heti kun aatto on ohi, mutta edes sen ajan. Ei sellasissa tulvissakaan ole pukin mukava matkustaa....
  19. L

Mieheni usean kuukauden lomautettuna lähti hakemaan kinkun töistä.

150e ? :o Ei mikään pikkuraha kinkkuun. :D Mikäs se sellanen työapikka on... ? :whistle:

Yhteistyössä