Hakutulokset

1. L

Mikä on se ikä, jolloin viimestään heität lapsen pihalle?

Kyllä se on siinä ammattikoulun jälkeen. Siihen asti "saa" asua vielä kotona. :whistle:
  2. L

masussa 4tunnin bileet

Kyllä tämäkin vatsa välillä niin antoi monoa ja välillä taas oli pitkänkin aikaa kovin hiljasta. Varsinkin aamupäivästä se joskus rupes siihen monen tunnin monotukseen ja pyörimiseen ja ollut alaspäin jo tosi ajoissa. Eikö se nyt hyvä ole että liikkeitä tuntee ? En mä siinä mitään...
  3. L

onko palstalla ketään, joka ei vietä joulua mitenkään

Meillä ei oikeastaan ole mitään jouluista, mutta me ollaankin meiehen kanssa kaksin, tai hyvällä tuurilla jouluna jo 3. :) Mä en niin jouluihminen ole ollenkaan ja tänä vuonna olen ollut tekemättä yhtään mitään tämän aaton eteen. Muutamana vuotena olen päässyt töihin aina jouluksi, joten siinä...
  4. L

G:Paljonko teillä sisällä lämmintä?

keittiössä on 20, eteisessä ja tässä tietokonehuoneessa varmaan 16 ja olkkarissa 19. Makkareissa ylhäällä joku 17, veikkailisin. Takka on olkkarissa päällä, joten kohta lämpee! Jotta aamulla taas saa palella. Tosi ärsyttävää että tää talo kylmenee niin nopeaa... tai eihän se niin nopeaa...
  5. L

Kyl mä oon vaan etevä :)

Jos näkisit mun "lyhdyt" niin täähän on aivan upea taideteos niihin verrattuna... :ashamed: Noh, Huomenna mullakin on upea lyhty. :D
  6. L

Onko täällä yhtään ihmistä joka olisi ystävä exän nykyisen kanssa?

Miks muka mun miehen ex vaimo ei pitäis musta ? B) Noh, eli siis mä tiedän/tunnen exäni nyksän ja aina jos sattumalta tavataan jossain niin voin hei sanoa ja sanonkin. Näitä kohtaamisia ei onneks satu liian usein, mutta kyllä siis, ei mulla ole mitään häntä vastaan. :) Mutta ihmisenä ei...
  7. L

Miten onnistu eiliset jäälyhdyt yms härpäkät?

No jopas sattuikin kun poltin tänään kaikki maitopurkit. :ashamed: Noh, täytynee säästää muutamia ja kokeilla, aika kivan kuulonen idea ja kun siinä ei varmaan tarvi olla kovin taiteellinen onnistuakseen... :snotty:
  8. L

Miten onnistu eiliset jäälyhdyt yms härpäkät?

Hienoja lyhtyjä! Mä kävin tekemässä päivällä uudet ja nyt vahdin niitä kun haukka. ;) Mulla yks ämpäri oli jäätymässä tossa kellarin oven vieressä, niin se ei ollut ihan umpijäässä, mutta olis sitten taas vaatinut hiukan kauemman ajan olla siinä. Reunat hiukan halkeili ja ei ne kovin paksut...

Yhteistyössä