masussa 4tunnin bileet

• Viestiketjun aloittaja yövirkkuilija
  • Ensimmäinen viesti
yövirkkuilija
Mitähän mulla eilen kävi masussa, kun nyt oon rv37+ ja kovin on ollut hiljaista masussa viime viikot ja sydänääniä käytykin kuuntelemassa neuvolassa ja äippäpolilla usein :)
Mutta eilen illalla vaavi alotti masussa neljän tunnin bileet. Aivan valtavia potkuja ja pienehköjä supistuksia 4 tunnin ajan. Tuntui että nyt se tulee kyljestä läpi. Sain ainenkin mielenrauhan, kun liikkeet tunsin :) ja nyt taasen hajanaisia potkuja ja alaosasto hellänä. Kun muutos oli niin radikaali, mietin että oliskos sillä joku hätä ku tollein skarppas, mitä ootte mieltä, vai odottelenko seuraavaan neuvolaan(pe)?

4n äiti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
on ollu pää alaspäin useemman viikon..
kröhöm, joskus ne terkat erehtyy. tiedän tapauksia, joissa joo on ollu pää alaspäin neuvolan mielestä koko ajan ja huppista alkaa synnytyksessä valkeneen, ettei ookaan. veikkaan kääntymistä tai sitten vauvalla on tila vaan käymässä todella vähiin. jos sua huolettaa, niin soita silti neuvolaan ja käy näytillä.

Kyllä tämäkin vatsa välillä niin antoi monoa ja välillä taas oli pitkänkin aikaa kovin hiljasta. Varsinkin aamupäivästä se joskus rupes siihen monen tunnin monotukseen ja pyörimiseen ja ollut alaspäin jo tosi ajoissa.
Eikö se nyt hyvä ole että liikkeitä tuntee ? En mä siinä mitään huolestuttavaa nää...
Musta ainakin välillä tuntuu että meidän pikkuisella on jotain agressioita tuolla kodissaan, kun tilaa ei ole enää muuta kuin peppuaan vääntää ees sun taas ja hiuakn käsillään jotain tehdä niin silti on ihan pakko yrittää kunnolla monottaa. "mä haluun pooooois!" :LOL:

ap
ehkä se oli sitä :) taidan odotella perjantaille, kun vasta maanantaina olin ultrassa a kaikki oli hyvin. Kieltämättä mielessä on käyny myös se jos nyt käänty perätilaan, kun lapsivettä on reilumman puoleisesti....

Yhteistyössä