Ota kuva =)Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mun tekemä jäälyhty on NIIIIIIN hieno lumisateessa :heart:
Hei haloo! Se on lumisateessa ja se on MUN tekemä, eiks se riitä syyksi? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mikä tosta tekeen NIIIIN hienon?! ihan tavallinen jäälyhty.
ööö...ei riitä.Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Hei haloo! Se on lumisateessa ja se on MUN tekemä, eiks se riitä syyksi? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mikä tosta tekeen NIIIIN hienon?! ihan tavallinen jäälyhty.
Se on kato niin, et ku pohjalainen alkaa jotain tekemään niin priimaa tuppaa tulemaan, vaikka tavallista yrittääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ööö...ei riitä.
Jos näkisit mun "lyhdyt" niin täähän on aivan upea taideteos niihin verrattuna... :ashamed: Noh, Huomenna mullakin on upea lyhty.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ööö...ei riitä.Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Hei haloo! Se on lumisateessa ja se on MUN tekemä, eiks se riitä syyksi? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mikä tosta tekeen NIIIIN hienon?! ihan tavallinen jäälyhty.
Tompelot hiljaa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mikä tosta tekeen NIIIIN hienon?! ihan tavallinen jäälyhty.
Tunnelma se salaisuus onkinAlkuperäinen kirjoittaja tunnelmoija:Tompelot hiljaa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mikä tosta tekeen NIIIIN hienon?! ihan tavallinen jäälyhty.