onko muilla syntyvät vauvat yhtä "tarkkoja;)"

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kahdella edellisellä siivosin koko huushollin kattoja ja kaappeja myöten ja sit hyö vast suvaitsi syntyä. Nyttekin on jo viikon yli ei minkään laista merkkiä synnytyksestä. Pitää vissiin nuo kaapit siivota, jos sit kelpais uuden kotio tulla;)
Alkaa vaan niin kyllästyttää tää odotus, mut minkäs mahtaa, kun tää vaan viipyy.

Vappuviiperö
Esikoinen tykkäs, kun maalasin seiniä. Toinen kun sille leipoi pullaa. Sit suostui syntymään. Kuopus tuli maailmaan vapaaehtoisesti vasta, kun uhattiin käynnistyksellä.

Tulee mieleen tuosta kaveri, joka synnytyksen alla kiersi kynnykset ja lattialistat ja väritti kuluneet kohdat tussilla ja veti väritöntä kynsilakkaa päälle...

No nyt vasta tämän kerrotte! Mä olen kyllä itteäni hiukan ihmetellykkin miks pitää aika tarkkaan nykyään siivota, mutta se on siis se synnytksen käynnistymisen juju! Tänään onkin sitten puunaus päivä... jatkuu varmaan pitkälle yöhön kun nyt vasta alottelen... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:
No nyt vasta tämän kerrotte! Mä olen kyllä itteäni hiukan ihmetellykkin miks pitää aika tarkkaan nykyään siivota, mutta se on siis se synnytksen käynnistymisen juju! Tänään onkin sitten puunaus päivä... jatkuu varmaan pitkälle yöhön kun nyt vasta alottelen... :whistle:
No niinpä! Mulla ei oo kummassakaan raskaudessa ollu minkäänlaista siivouspuuskaa ja molemmat synnytyksen onkin jouduttu käynnistämään :whistle:

Yhteistyössä