Hakutulokset

1. L

14 vuotiasta kidutettiin raa'asti Espoossa

No niin lähtisin kyllä minäkin ja samalla avustamaan. :headwall: Tosi surkeaa nää tälläset tapaukset kun 14-vuotias sai ihan varmaan ikuisen painajaisen. :'( Sentään "aikuisia" ihmisiä. Toivottavasti saadaan kiven taakse.
  2. L

suutuinko turhasta?

No onhan se ihan hyvä ettet näin liukkailla keleillä lähde ajelemaan vielä väsyneenä. Onko teidän mahdollista viedä ne yhdessä kun miehes tulee töistä ? Sitten se on ainakin teljetty autoon matkan ajaksi ja voit keskustella mistä nyt sitten olikin kyse. :D
  3. L

Mites muilla isyyslomat?

No mutta te ketkä nyt "jälkikäteen" voitte sanoa, onko siinä järkeä että pitää sitten sillon 2 kk iässä, noin niinku suurinpyörtein ? :) Tuntuu vaan että kaikki jää heti lomilleen kun vauvat syntyy....
  4. L

Mites muilla isyyslomat?

Tuli tosta toisesta ketjusta mieleen että pitääkö kaikki isyyslomansa heti kun lapsi on syntynyt ? Meillä kun se h-hetki ois nyt käsillä ja aikoinaan pohdittiin koska mies pitää lomansa ja todettiin että siinä joskus vasta helmikuulla, kun laps on jo hiukan isompi, seurusteleekin pikkasen...
  5. L

Mitä tuolle ukolle teen??

Käsket miehes tehdä ite ruokansa jos ei kelpaa. Mun mies ei koskaan ole nyppinyt tai marissut ruoastaan, vaikka olen laittanut esim. herkkusieni ruokaan, ei mikään miehen herkku, tai niitä kuuluisia vihanneksia. :D Syö ihan tunnollisesti ja antaumuksella... ja kiittää ruoastaan aina. Vaikea...
  6. L

ja se nukkumisen vaikeus

Tuo on just niin ihmeellistä. Mä joskus testailin että mikä on mulle se hyvä tunti määrä nukkua ja alotin ihan jostain 9 tunnista ja olin väsynyt aina kunnes nukuin vaan hiukan reipas 4 tuntia yössä. Olin aamuisin pirteä ja nukahdin illallakin helposti. Tää toimi muuten, mutta vvimeistään...
  7. L

Miksi kuulut kirkkoon?

Peesi. En mä kyllä keksi oikein mitään syytä ollakkaan kirkossa. Sama kait sitten on, miten päin on. :)
  8. L

Kertokaa yksi hauska, mieleenpainunut, pelottava, hurja, tmv. juttu synnytyksestänne!

Täytynee vaan merkata niin saan palata myöhemmin. :)
  9. L

G: Montako joulukorttia on Kusti jo tuonut?

Ei yhtään.... :whistle: Huomenna on sitten jo laatikko täynnä, menee vk:n loppu niitä lukiessa.... :D
  10. L

Olkaa hyvä, saatte arvostella

Joo tosiaan, huono poseeraus vauvalta, ois nyt edes seisonu siinä vieressä ja näyttäny vaikka sormimerkkejä vanhemmalle! Mun mielestä ihana, pirteä ja nimenomaan joulunen kuva... :)
  11. L

nimiasiaa LISÄÄ komentteia

Intiaanilta. :D
  12. L

Missä näistä vaihtoehdoista viettäisit joulusi?

No noista ei olis vaikea valita. C Tietenkin, jos A on ihan mahdoton. :)
  13. L

KOMMENTTIA NIMIASIAAN...KIITOS

Mä tiedän vaan yhden Seljan ja se on musta ihan kiva nimi tälle tyypille. Jotenkin Selia on kovin hankala mun ainakin lausua kun tiedän tosiaan vaan tuon Seljan.
  14. L

miksei tätä enää tuu!!oli niin hyvä

Joskus kakarana tuli vahdattua ja oli tosi hyvä, eikä muuten ole edes pitkä aika kun näin jostain jaksosta pätkän ja mietin kuinka huono sarja voikaan olla. :D
  15. L

Kodin sisustaminen alkoi...

Ja se piristää myös mukavasti kun saa jotain uutta. :)
  16. L

Miksi MIEHET huutaa naisille, mutta naiset ei sais huutaa miehille?!

Meillä se taitaa olla toistepäin... mä taidan aina unohtaa että mieskin on joskus käynyt rassaamassa korvat. Harvemmin, mutta joskus. :whistle:
  17. L

työvoimatoimiston työharjoittelusta muutama kysymys jos joku tietäisi

Oletkos sä nyt kysynyt työvoimatoimiston ihmisiltä voiko tää asia mennä näin ? Sä olet nyt kuitenkin ollut jo siellä työharjoittelu paikassas ihan viikolla jonkun tietty tunti määrän ja nyt yhtäkkiste ne aikoo siirtää sun työaikojas ja päiviäkin kun koeaika on ohi ? En mä vaan muistais siinä...
  18. L

työvoimatoimiston työharjoittelusta muutama kysymys jos joku tietäisi

Saahan sen nyt työvoimatoimiston kursseilta, mutta mä käsitin ap:n kyselevän ihan normi harjoittelusta. Jos sä normaaliin työharjoitteluun menet niin ei sulle sieltä tarjota 8e lisänä, jos et tosiaan siihen harjoitteluun ole ajatunut jonkun työkkärissä meneillään olevan koulutuksen tai kurssin...
  19. L

Kuka vakkari olen?

niin pienet alkkarit että vako menee vinoon. :laugh: Mun piti oikein monesti kattoa onko se nyt ihan varmaan takapuolelta räpsästy kuva... :ashamed: :D
  20. L

Patti kitalaessa?

Mulla tuli joskus iso patti kun poltin kitalakeni ja se ihan "räjähti" muutaman päivän päästä. :x Mutta jos et kuitenkaan ole polttanutkaan sitä.... Ei kait se mitään vakavaa... :hug:

Yhteistyössä