sain sen leffan mut sitte tuli se 8 8 mitä soiihen ...liittyykö leffaan jotenlki ...apua
se on yksi henkilö siinä.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:sain sen leffan mut sitte tuli se 8 8 mitä soiihen ...liittyykö leffaan jotenlki ...apua
Jep, eräs henkilö elokuvassa.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:sain sen leffan mut sitte tuli se 8 8 mitä soiihen ...liittyykö leffaan jotenlki ...apua
kiitti vinkistäAlkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Sain yhden sanan!!! Jeij! Nyt siivouspuuhiin..
Sekin oli varmaan jo kaikilla, siihen kilttiin liittyen.
Ei varmaan helpompaa löydy, mutta multa tämänkin hoksaamiseen meni aikaa. :snotty:
Siitä multakin puuttuu se 6 ja sit 6+7.Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mulle vois antaa vinkkejä mitä lähtee murhasta.
Ja toinen yhtä helppo tuli vielä perään, siitä säkkipillistä.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:kiitti vinkistäAlkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Sain yhden sanan!!! Jeij! Nyt siivouspuuhiin..
Ei varmaan helpompaa löydy, mutta multa tämänkin hoksaamiseen meni aikaa. :snotty:
Vihjettä siihen 10 sanaan?Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Siitä multakin puuttuu se 6 ja sit 6+7.Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mulle vois antaa vinkkejä mitä lähtee murhasta.
kiitti senki mä sain ja sain sen leffa jutska mut puuttuu sitte se 8Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Ja toinen yhtä helppo tuli vielä perään, siitä säkkipillistä.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:kiitti vinkistäAlkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Sain yhden sanan!!! Jeij! Nyt siivouspuuhiin..
Mitä nää on akulle?Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Mä en saa sitä tupu hupu ja lupu juttua...koitan vaikka mitä sanaa :snotty:
se on poliisin eräs osastoAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:Vihjettä siihen 10 sanaan?Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Siitä multakin puuttuu se 6 ja sit 6+7.Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mulle vois antaa vinkkejä mitä lähtee murhasta.
eiks ne oo sisarenpojatAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mitä nää on akulle?Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Mä en saa sitä tupu hupu ja lupu juttua...koitan vaikka mitä sanaa :snotty:
:headwall: :headwall: Voi tyhmä minä.Alkuperäinen kirjoittaja Taa:se on poliisin eräs osastoAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:Vihjettä siihen 10 sanaan?Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Siitä multakin puuttuu se 6 ja sit 6+7.Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mulle vois antaa vinkkejä mitä lähtee murhasta.
Joo, oikeesti, mutta kuinka ne on suomennettuAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:eiks ne oo sisarenpojatAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mitä nää on akulle?Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Mä en saa sitä tupu hupu ja lupu juttua...koitan vaikka mitä sanaa :snotty:
vihdoin ja viimein :flower: kiittiAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:Joo, oikeesti, mutta kuinka ne on suomennettuAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:eiks ne oo sisarenpojatAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mitä nää on akulle?Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Mä en saa sitä tupu hupu ja lupu juttua...koitan vaikka mitä sanaa :snotty:
ei sitä kukkaan tiiä...Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:mikä se on joka lähtee mikki hiirestä (6) (8)
En tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:mikä se on joka lähtee mikki hiirestä (6) (8)
Wikipediaan kun laittaa hakusanaksi sarjamurhaaja saa listan sarjamurhaajista. Siitä oon kolme löytänyt (mahtaa löytyä enempikin?)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisko linkkiä mistä nuita sarjamurhaajia sais? En löytäny kun kaks nimeä
sen poliisi kamuAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:En tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:mikä se on joka lähtee mikki hiirestä (6) (8)
Mutta entä se 4+4?