UUSI RELAATIO ILMESTYNYT

  • Viestiketjun aloittaja jantsku
  • Ensimmäinen viesti
Taa
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
siis onko se joku oikee ihminen vai :ashamed: :LOL: siis hessu hopon vai mitä...mä oon tyhymä
Kuule lueppa nyt ajatuksella vaikka sieltä wikipediasta kaikki, mitä sanotaan indiana hoposta. Siellä on myös ratkasu siihen hakemaas sanaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
siis onko se joku oikee ihminen vai :ashamed: :LOL: siis hessu hopon vai mitä...mä oon tyhymä
Kuule lueppa nyt ajatuksella vaikka sieltä wikipediasta kaikki, mitä sanotaan indiana hoposta. Siellä on myös ratkasu siihen hakemaas sanaan.
heti hokasin ku vähän autoit...mä kun luin hessu hopoa :ashamed: :D kiitti avusta

'muoks* vähä selvemmäks
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voisiko joku antaa vinkkejä? olen jumissa totaalisesti. 6 ruutua auku ja ei etene eli ninkkejä skotlantiin, kamppailu, tv ja sarjamurhaaja ruutuun
Mitä puuttuu sarjamurhaajasta? Siinä mulla on aika paljon saatu täyteen.
Sarjamurhaajasta ylös ne 7-kirjaimiset ja sit se 5+2+5, noita ei ole
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voisiko joku antaa vinkkejä? olen jumissa totaalisesti. 6 ruutua auku ja ei etene eli ninkkejä skotlantiin, kamppailu, tv ja sarjamurhaaja ruutuun
Mitä puuttuu sarjamurhaajasta? Siinä mulla on aika paljon saatu täyteen.
Sarjamurhaajasta ylös ne 7-kirjaimiset ja sit se 5+2+5, noita ei ole
Oot pidemmällä, multa puuttuu myös, mikä toi 5+2+5 on?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Tää löytyy siitä listasta, linkki listaan löytyy sarjamurhaaja artikkelin alaosasta
No, eipä siinä taas ollukaan kyse kun omasta tyhmyydestä. :LOL: Mä katsoin, että se alkaa sillä suhu-ässällä, mut sehän olikin vasta toka kirjain. :D
 

Yhteistyössä