Täällä ollaan vielä flunssan kourissa. Lämpöä nousee illalla mut onneks panadolilla saan laskemaan. Vauva tosiaan liikkuu selkeesti vähemmän jos on kuumetta, ni siks oon alentanu lääkkeellä herkästi. Muutoin on oma vauhdikas itsensä. (Oon aika vakuuttunut et tää on liikkuvainen tyyppi, koska ensinnäkin oon tuntenut liikkeet aiemmin ku aiemmissa raskauksissa ja hän myös oikeesti liikkuu tosi paljon+ ultrassaki ihan koko ajan
. No onneksi joskus on hiljaisiakin aikoja et kaipa hän osaa levätäkin.)
Mä kävin perjantaina lääkärissäkin tän lenssuni kanssa, mut ei ne tehneet muuta ku mittas verenpaineet ja tarkisti saturation ja kehotti puhaltelemaan pulloon et lima irtoaa. Mut se puhaltaminen on oikeesti tehnyt tosi hyvää keuhkoille, vaikkei se yskää oo lopettanutkaan.
Ehkä tässä kumminkin koko ajan on ilta illalta enemmän energiaa, joten luulen, että parempaan suuntaan ollaan menossa hitaasti, mutta varmasti.
Huomenna ajattelin yrittää takas töihin. Ehkäpä toi yskä on sellanen et se voi olla sit kaverina useamman viikon
Olin alkuun tosi ahdistunut siitä, et flunssa ja varsinkin kuume on vauvalle haitaksi, mut oon yrittänyt järkeillä et en oo ainut raskaana oleva nainen, joka sairastuu raskauden aikana et varmaan luonto kuitenkin osaa suojata vauvaa näissä. Eikä se stressaaminen ainakaan auta ku ei voi itse tilanteeseen vaikuttaa muuta ku antamalla keholle työkalut parantumiseen.
Olipa kiva lukea Minni sun kuulumisia, olin miettinyki jo et mitä sulle kuuluu ku et kirjoitellut hetkeen. Kiva et kaikki on hyvin, toivottavasti olot helpottaa pian
Polulla, sulle myös tsemppiä pahoinvointiin! Kyllähän sitä reseptiä vieläki voi pyytää eikö vaan? Rohkeasti yhteyttä neuvolaan!
Mulla tänään 14+4