vieras
Eiku 6 ja 8 puuttuu vissiin kaikilta.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Keltä puuttu mikki hiiresta se 3 ja 6 nii se on se avaruus ystävä vai onks se avaruudesta
Eiku 6 ja 8 puuttuu vissiin kaikilta.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Keltä puuttu mikki hiiresta se 3 ja 6 nii se on se avaruus ystävä vai onks se avaruudesta
Ei tullu mieleenkään, en kai koskaan aikasemmin ole törmännyt hepun etunimeen =)Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:sen poliisi kamuAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:En tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:mikä se on joka lähtee mikki hiirestä (6) (8)
Mutta entä se 4+4?
tulee se sieltä alaosasta luettelo sarjamurhaajistaAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:Wikipediaan kun laittaa hakusanaksi sarjamurhaaja saa listan sarjamurhaajista. Siitä oon kolme löytänyt (mahtaa löytyä enempikin?)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisko linkkiä mistä nuita sarjamurhaajia sais? En löytäny kun kaks nimeä
Muoks, ei antanutkaan tolla sitä listaa, millähän sanalla sen sain?
ok aivonystyrät toimintaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Eiku 6 ja 8 puuttuu vissiin kaikilta.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Keltä puuttu mikki hiiresta se 3 ja 6 nii se on se avaruus ystävä vai onks se avaruudesta
Se oli aseen osa. Mä keksin sen vasta toista kautta.Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mulle ei aukea myöskään se pistoolista lähtevä. Aikasemmin bongasin vinkinkin siihen mutta ei aukee ollenkaan :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mä oon ihan jumissa tuolla Sylvester Stallonessa. Johtunee siitä, etten oo ikinä sietäny ko. tyyppiä, joten en sen leffoja tms oo nähny.
Tarkenna, mihin kohtaan haluat vinkkejä. Siellä on aika monta luukkua.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:entäs ne tv-ohjelma.. mä en oo saanu ku yhen.. eli vinkkejä kiitos
Skotlannin vasemmalta puolelta,Alkuperäinen kirjoittaja jantsku:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mä oon ihan jumissa tuolla Sylvester Stallonessa. Johtunee siitä, etten oo ikinä sietäny ko. tyyppiä, joten en sen leffoja tms oo nähny.
mistä tuo edes löytyy
Ne kaikki sanat ei välttämättä oo niitä murhaajia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:3 murhaajaa löysin wikistä, lopuista ei mtn hajua.
Neljä ainakin pitäisi löytää (tai mä olen löytänyt). Mitkä sulla jo on?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:3 murhaajaa löysin wikistä, lopuista ei mtn hajua.
vinkkejä miten sinne pääseeAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Skotlannin vasemmalta puolelta,Alkuperäinen kirjoittaja jantsku:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mä oon ihan jumissa tuolla Sylvester Stallonessa. Johtunee siitä, etten oo ikinä sietäny ko. tyyppiä, joten en sen leffoja tms oo nähny.
mistä tuo edes löytyy
juu se lastenohjelma... mikä sielä esiintyy :ashamed: liittyykö noi tv ohjelmat jotenki aku ankkaan tai jotain?Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Tarkenna, mihin kohtaan haluat vinkkejä. Siellä on aika monta luukkua.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:entäs ne tv-ohjelma.. mä en oo saanu ku yhen.. eli vinkkejä kiitos
Oletan, että sulla on se lastenohjelma. Siitä eteenpäin on siinä ohjelmassa lopussa esiintynyt hahmo.
Mikä oli ennen ihan lopussa?Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:juu se lastenohjelma... mikä sielä esiintyy :ashamed: liittyykö noi tv ohjelmat jotenki aku ankkaan tai jotain?Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Tarkenna, mihin kohtaan haluat vinkkejä. Siellä on aika monta luukkua.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:entäs ne tv-ohjelma.. mä en oo saanu ku yhen.. eli vinkkejä kiitos
Oletan, että sulla on se lastenohjelma. Siitä eteenpäin on siinä ohjelmassa lopussa esiintynyt hahmo.
Ei liity.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:juu se lastenohjelma... mikä sielä esiintyy :ashamed: liittyykö noi tv ohjelmat jotenki aku ankkaan tai jotain?
Ootko keksinyt 12, 13, 8, 6, 7 tai 11+6?Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Tarkenna, mihin kohtaan haluat vinkkejä. Siellä on aika monta luukkua.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:entäs ne tv-ohjelma.. mä en oo saanu ku yhen.. eli vinkkejä kiitos
Hopon kuuluisa kaima.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:onks joku saanu indiana hoposta sen 7 ja 5
ja entä noi sarjamurhaajat ...liittyykö ne jotenki ankkalinnaan??
okei eli sarjamurhaajakkaan ei liity... miten sä sait ekan murhaajan annatko jonku vi nkin ... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Ei liity.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:juu se lastenohjelma... mikä sielä esiintyy :ashamed: liittyykö noi tv ohjelmat jotenki aku ankkaan tai jotain?
Vain viivojen yhdistämät sanat liittyy toisiinsa.
Veikkaisin että tuossa olis sarjamurhaaja ainakin, missä sukunimessä on se väkäs-S. Oisko teillä sitä?Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Neljä ainakin pitäisi löytää (tai mä olen löytänyt). Mitkä sulla jo on?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:3 murhaajaa löysin wikistä, lopuista ei mtn hajua.
Tää löytyy siitä listasta, linkki listaan löytyy sarjamurhaaja artikkelin alaosastaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Veikkaisin että tuossa olis sarjamurhaaja ainakin, missä sukunimessä on se väkäs-S. Oisko teillä sitä?Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Neljä ainakin pitäisi löytää (tai mä olen löytänyt). Mitkä sulla jo on?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:3 murhaajaa löysin wikistä, lopuista ei mtn hajua.