Mitäs tanskassa?Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Mikäs tässä, työvuoro lopuillaan ja joululoma alkaa. Ulkona lunta ja pikkupakkasta, meilläpäin harvinaista herkkua. Kotiin kun pääseen niin pari tuntia unta ja sitten vielä koko perheen voimin suorittamaan viimeiset ostokset, siivoillaan koti ja odotellaan kaveria hakemaan koiraa hoitoon. Huomenaamusta otetaankin sitten nokka kohti Tanskanmaata! :wave:
Sisko asuu siellä ja vietetään joulu heidän perheen luona. =)Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Mitäs tanskassa?Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Mikäs tässä, työvuoro lopuillaan ja joululoma alkaa. Ulkona lunta ja pikkupakkasta, meilläpäin harvinaista herkkua. Kotiin kun pääseen niin pari tuntia unta ja sitten vielä koko perheen voimin suorittamaan viimeiset ostokset, siivoillaan koti ja odotellaan kaveria hakemaan koiraa hoitoon. Huomenaamusta otetaankin sitten nokka kohti Tanskanmaata! :wave:
Varmaan mukavaa! Mä tykkään Tanskasta hirveesti. Tuli ajettua kukka-autoja jonkun aikaa. Joten Tanskassa tuli käytyä miltei joka viikko.Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Sisko asuu siellä ja vietetään joulu heidän perheen luona. =)Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Mitäs tanskassa?Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Mikäs tässä, työvuoro lopuillaan ja joululoma alkaa. Ulkona lunta ja pikkupakkasta, meilläpäin harvinaista herkkua. Kotiin kun pääseen niin pari tuntia unta ja sitten vielä koko perheen voimin suorittamaan viimeiset ostokset, siivoillaan koti ja odotellaan kaveria hakemaan koiraa hoitoon. Huomenaamusta otetaankin sitten nokka kohti Tanskanmaata! :wave:
On juu. Elokuussa olin siellä lasten kanssa viimeksi ja nyt mennään koko perheen voimin.Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Varmaan mukavaa! Mä tykkään Tanskasta hirveesti. Tuli ajettua kukka-autoja jonkun aikaa. Joten Tanskassa tuli käytyä miltei joka viikko.Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Sisko asuu siellä ja vietetään joulu heidän perheen luona. =)Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Mitäs tanskassa?Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Mikäs tässä, työvuoro lopuillaan ja joululoma alkaa. Ulkona lunta ja pikkupakkasta, meilläpäin harvinaista herkkua. Kotiin kun pääseen niin pari tuntia unta ja sitten vielä koko perheen voimin suorittamaan viimeiset ostokset, siivoillaan koti ja odotellaan kaveria hakemaan koiraa hoitoon. Huomenaamusta otetaankin sitten nokka kohti Tanskanmaata! :wave:
Siinä on kyllä jo sen mittanen matka, että saa muksuillakin olla jos jonkin näköstä virikettä . Ja kai se menee ihan mukavasti kun malttaa pysähdellä tarpeeks matkalla. Voisin vaan kuvitella, että meidän 2,5v typy ei niin pitkästä matkasta ihan hirveesti välittäisAlkuperäinen kirjoittaja Madicken04:On juu. Elokuussa olin siellä lasten kanssa viimeksi ja nyt mennään koko perheen voimin.Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Varmaan mukavaa! Mä tykkään Tanskasta hirveesti. Tuli ajettua kukka-autoja jonkun aikaa. Joten Tanskassa tuli käytyä miltei joka viikko.Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Sisko asuu siellä ja vietetään joulu heidän perheen luona. =)Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Mitäs tanskassa?Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Mikäs tässä, työvuoro lopuillaan ja joululoma alkaa. Ulkona lunta ja pikkupakkasta, meilläpäin harvinaista herkkua. Kotiin kun pääseen niin pari tuntia unta ja sitten vielä koko perheen voimin suorittamaan viimeiset ostokset, siivoillaan koti ja odotellaan kaveria hakemaan koiraa hoitoon. Huomenaamusta otetaankin sitten nokka kohti Tanskanmaata! :wave: