Hakutulokset

  1. J

    onko seksi oikeasti tärkeää parisuhteessa?

    On se tärkeää. Niinku joku viisas sanoi, että kun seksi toimii, se muodostaa 10% parisuhteesta ja kun se ei toimi, se muodostaa suhteesta 90%. Me emme ole mieheni kanssa olleet kuin pari vuotta yhdessä. Molemmilla on samanlaiset arvot, tärkeintä meille on perhe, läheisyys, yhteiset harrastukset...
  2. J

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Mulle sais päivittää tänään maanantaina 28.12. kp26/28, yk5, jos päivittäjä ehtii! =) En ole ehtinyt täällä käymään kun oli toi joulun järjestely, sitä ennen ulkomaan reissu, sit olen ollu kipeänä ja vielä miehen kanssa ollut pientä kinaa niin ei ole ihan ekana ollu vauva-asiat mielessä...
  3. J

    Tassutohvelit?

    Eikö kukaan tosiaan muista nähneensä missään..??
  4. J

    Tassutohvelit?

    Mistä ihmeestä voisin löytää sellaset karhuntassun näköset tohvelit, ku mies on halunnu sellasia jo kauan??
  5. J

    Huomenna riskiryhmien rokottaminen alkaa täällä, mitenhän käy -saako lapsi rokotteen vai loppuuko ne kesken tai loppuuko aika kesk

    Mulle ainakin riskiryhmäläisenä sanottiin että omapa on murhees jos et ehdi, joten jäin ilman rokotetta. Ensi viikolla en voi rokotuksiin mennä, koska silloin niitä laitetaan jo jollekin toiselle ryhmälle. En vaan ymmärrä sitä, että jos riskiryhmäläisten rokotuksiin en pääse, niin miksi en voi...
  6. J

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Pai Onnea, kaipa sun on se tulos uskottava jos oikeen selkokielellä kirjoitettunakin ruudulla näkyy! :D SiiliH Tervetuloa! Mäkin kuuluisin tonne pitkään haaveilleiden joukkoon (tai jopa lapsettomuuspuolelle), mut siellä on niin hiljasta että kirjottelen mieluummin täällä... Mulla on myös...
  7. J

    KAUNISTA (video)

    Ihan kiva laittaa tällasia tänne ja varottamatta, herkille ihmisille voi todellakin olla liikaa.
  8. J

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    "Mukava" kuulla, että jollain muullakin epätoivo välillä valtaa mielen... Mä olen jollain ihmeen kaupalla tällä kertaa yrityksen aloittamisen jälkeen onnistunu olemaan todella tjot-meiningillä, en ole ku yhdessä kierrossa tehnyt pari ovistestiä ja yhden raskaustestin, enkä juuri kiertopäiviä ole...
  9. J

    Tsiisus tota Iidaa

    Samaa mieltä edellisen kanssa, siellähän on aina oltava kiintiöhomo, -lesbo, -bi, -silikonitissi jne. Kaiketi ovat sitten suuren yleisön mielestä kiinnostavia, itse olen varmaan käsittämättömän tylsä ihminen kun tykkään katsoa telkkarista todenmukaisia ohjelmia tavallisista ihmisistä yms...
  10. J

    Tsiisus tota Iidaa

    Mun on jotenkin hirveen vaikee ymmärtää tota touhua. Olen varmasti feministisen kasvatuksen saanut jne... Mutta en ymmärrä silikonien hehkutusta. Ymmärtäisin, jos jonkun luomuvartaloa hehkutettaisiin todella kauniiksi, mutta mitä kehumista on kropassa joka on LEIKATTU sellaiseksi kuin vallitseva...
  11. J

    G: Mitä sulta kysyttäisiin totuuden hetki-ohjelmassa?

    1. Olen 2. Olen 3. En tosissani Nää on aika tulkinnanvaraisia kysymyksiä, esim. varastaminen työpaikalta... Tokihan kaikki ilmna lupaa vieminen on varastamista, mutta eri asia on kuskata kotiin vaikka vessapaperia tai pesuainetta mitä kaikki muutkin töistä vievät kotiin vaikka se ei...
  12. J

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Eikö kellään muulla pitempään yrittäneellä etenkään, ala jo epätoivo vallata mieltä?? Tää on ehkä taas jotain viikonlopun yksinäistä pohdiskelua, mut silti... :( Tuntuu et kaikki tuttavapiirissä saa lapsia ja vaikka jatkuvasti (suunnilleen varmaan jo ahdistavaan tahtiin) tarjoudun hoitajaksi...
  13. J

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Heippa! Mä en tiedä olenko itse kirjottanut väärin, mut mulla pitäis olla tänään kp 21 eikä kp 12 niinku eilen on päivitetty... Pisti vaan silmään ku katoin listaan ja olen itse ajatellut että varmaan täti tulee ens viikonloppuna niinku on tullu aivan tasasin väliajoin joka kuukausi. Viitsisitkö...
  14. J

    Paras risotto-ohjeesi? Liha vai kasvis?

    Vuohenjuusto-viinirypälerisotto! Herkkua :p
  15. J

    Viinisiepot?

    No sieposta on niin monia eri käsityksiä, mut mä pidän kyllä erilaisista viineistä ja kun olen kova laittamaan ruokaa, niin tykkään maistella niihin sopivia viinejä =)
  16. J

    Onko eläimet vaistonneet raskautta? ennen + tai sen jälkeen?!?

    Ymmärrän paremmin kuin hyvin tuon itselleen selittelyn... :D Mutta uskon kyllä, että eläimet varmasti vaistoavat raskauden. Jos koira haistaa syöpäkasvaimen sen ollessa niin alussa, ettei missään testeissä näy, niin luulisi sen haistavan myös raskauden ja muut positiiviset asiatkin ihmisen...
  17. J

    Narttukoiran ihmeellisyyksistä tietäviä?

    Perän nuoleminen voi viitata kohtutulehdukseen. Muina oireina on vuoto (ei yleensä verinen, vaan märkivän näköinen vuoto) ja yleinen huonokuntoisuus (vrt. tulehduksen oireet ihmisellä). Valeraskauskin on hyvin todennäköinen, etenkin jos nisät ovat turvonneet. Joillain menee ohi itsestään, jotkut...
  18. J

    Keuhkoputkiin sattuu :( tulehdusarvot pikatestillä tms 9, voiko silti olla keuhkoputkentulehdus??

    Voisko olla sitte viruksen aiheuttama tulehdus? En tiedä, mutta jos on mahdollista, ettei se näy tulehdusarvoissa? Ja vaikka tulehdusarvo olisi alhainen, bakteerinkin aiheuttama tulehdus voi silti olla. Mull aollut usein niin, että kun olen mennyt ajoissa lääkäriin, mitään ei kokeissa näy...
  19. J

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Raitakissa Eiks yleensä lämmönnousu oo oireena oviksesta? Ootko bongannu oviksen varmasti tikuilla tms., ettei olis vasta nyt? Tosin raskaudenkin alkuoireet niin moninaiset, että voi hyvin olla sitäkin... ;) Niitä on jos jonkinlaisia (en sitten tiedä, laskevatko raskautuneet raskausoireiksi...
  20. J

    aamu uninen koira

    Olkaa onnellisia!! Piru vie, mun koira herää ihan joka ikinen aamu kukonlaulun aikaan, viimeistään 5 aikaan. Joskus käyskentely ja herättely alkanut jo 3 maissa... Aika herkkua vapaapäivinä tai esim. viime viikolla kipeänä ollessa. Olen kyllä oppinut aamuyöllä nukkumaan paikallani, pyörimättä ja...

Yhteistyössä