Hakutulokset

  1. J

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    ShiruLi Mä olen käsittänyt, että nega voi raskaustestistä tulla vaikka olisikin raskaana, mut edes haaleeta haamua ei ole mahdollista saada jos ei olekaan raskaana, koska se haamuviivakin muodostuu raskaushormonista. Tosin varmasti aikaisille testintekijöille voi tulla nimenomaan varhainen...
  2. J

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    bambina Mulla ihan samat ajatukset kun sulla. Mäkin olen tosin pysynyt edes jotakuinkin tulee jos on tullakseen-linjalla, vaikka välillä tekis mieli alottaa yritys oikeen urakalla ja tehdä kaikki mahdollinen onnistumisen eteen... Mä en kuitenkaan aiemmassa yrityksessä tullu siitä huolimattakaan...
  3. J

    Kauhean naaman korjausvinkkejä?

    Mulla tulee myös kaikista hormonimuutoksista hirveitä iho-ongelmia.. Noi apteekin Vichy-tuotteet on tosiaan hyviä ja osaavat apteekissa neuvoa myös iho-ongelmissa. Marketista jos ostat, niin mun mielestä Lumenen ja Nivean tuotteet on niistä parhaita. Kannattaisi kuitenkin ehkä käyttää jotain...
  4. J

    Lainaisiko joku mulle kympin? Vain huomiseen...

    Ei voi kuivaruokakaappi olla täysin tyhjä, ja eikö pakastimessa ole yhtikäs mitään? Kerropa mitä sulla siellä on niin me kerrotaan mitä saat laitettua niistä syötäväksie teille!
  5. J

    Dogo Argentino

    Älä nyt ainakaan mitään laumanvartijakoiraa ota. Niitä on todella haastava kasvattaa niin, että sellaisen kanssa pärjää kaupungiss/lähiössä tai missä tahansa missä liikkuu muita ihmisiä. Eräällä rotuyhdistyksemme jäsenellä oli ennen kaukasianpaimenkoiria, joilla oli niin kova vahtivietti että...
  6. J

    Tappaako saksanpaimenkoirat toisia koiria?

    Älytön yleistys otsikossa. Mistä tahansa koirasta saa aggressiivisen todella vääränlaisella kasvatuksella, mutta palvelus- ja vartiokoirista ehkä hieman helpommin. Palveluskoira vaatii kuitenkin kunnollisenj kasvatuksen ja koulutuksen sekä paljon aktiviteettia ettei turhaudu. Ja vartioivalla...
  7. J

    Mietin eroa, olenko väärässä?

    Ei se aina auta että vaan laittaa vähän kampoihin. Jos asiasta keskustelee asiallisesti/sanoo tosissaan, siitä kyllä päästään sopimukseen mutta ennen kuin se otetaan käyttöön asia ehtii jo unohtua... Ja kohta ollaan samoilla raiteilla ku ennenkin.
  8. J

    Auttaako mies teitä jos olette kipeänä?

    Joo niinhän siinä tuppaa käymään jos ei osaa levätä..
  9. J

    Auttaako mies teitä jos olette kipeänä?

    Tiedetään... :| Kyllä meillä mies tekee jotain jos pyytää ja erikseen neuvoo, mutta kun en aina viittis olla kinumassa kun tietää mun tilanteen, niin toivoisin et itsekin ajattelis mua sen verran. Tietää vielä että ennen kuin jäin sairaslomalle ja olin pienessä kuumeessa töissä, niin sain...
  10. J

    Auttaako mies teitä jos olette kipeänä?

    Ai niin kyllähän munkin mies aamulla kysyi että tarvitsenko jotain juomaa tms. sänkyyn, ja kun kerroin että teen voisi lämmittää, niin siihen se sitten jäikin... Nousin itse tekemään sen.
  11. J

    Auttaako mies teitä jos olette kipeänä?

    Sama täällä... On melkeen 39 kuumetta ja tosi heikko olo. Mulla on vielä sydänvika ja pienemmässäkin kuumeessa jos liikkuu kauheasti niin tulee rytmihäiriöitä yms. Itse joudun kuitenkin käyttämään koiran tunnin lenkillä (ja jokaisella lyhyemmälläkin lenkillä), pyöräilemään kauppaan ja...
  12. J

    Auttaako mies teitä jos olette kipeänä?

    Niin, saatteko apua kotihommissa yms. jos itse olette kipeänä?
  13. J

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Opaali, mulle sais laittaa yk2...
  14. J

    Jos ois 24 000 erkkiä autorahaa niin minkä kärryn ostaisit?

    VW Golf aivan ehdottomasti, mun mielestä halvin malli lähtee tolla summalla. Kakkosena toi Volvo V50. Ai ettei Audi enää kelpaa... :D
  15. J

    Mikä helpotus, sosiaalitoimisto kustantaa meille siivojaan kerran viikossa!

    En yhtään ihmettele, että apua tarvitsevat. Itse olen allerginen kaikelle, vaikka astmaa ei olekaan (vielä ainakaan). Joka viikko on todella siivottava perusteellisesti, pyyhittävä ihan kaikki kostealla. Lisäksi lakanoita saa pestä todella usein, samoin pestä ja tuulettaa mattoja. Lisäksi vielä...
  16. J

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Mulle voi laittaa yk2 listaan... Kp:itä en oo edelleenkään laskenu, mut positiivista on se, et kierto jäi kuitenkin selvästi alle 30 päivään vaik eka kierto pillereiden lopetuksen jälkeen. Viimeksi pillereiden jälkeen eka kierto tais olla lähemmäs 60 päivää...
  17. J

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Halleberry Ok, ajattelin vaan kun kukaan ei vastannut millään tavalla kirjoitukseeni, että en kelpaa sinne puolelle kun vasta aloittelen yritystä tällä kertaa... Olen kyllä ajatellut myös aloittaa suoraan lapsettomuuspuolelta kun tosiaan raskautuminen ei minun kohdallani kovin helposti toteudu...
  18. J

    Kai voi työssäoppijalle antaa palautetta, kun on jo useamman kerran nukkunut pommiin?

    Voi ja TÄYTYY antaa. En tiedä minkä ikäinen työssäoppija on kyseessä, mutta monet nuoret eivät tunnu nykyään ymmärtävän, että töistä ei todellakaan myöhästellä, taukoja ei pitkitetä eikä kotiin lähdetä aikaisemmin. Tollasissa tilanteissa varmaan ihan hyvä keskustella rakentavasti ja kertoa...
  19. J

    Ainon siskolle nimi

    Olis mun mielestä kaunis nimi, haluaisin nimetä oman parivaljakkoni noin jos lapsia joskus saan ja tyttöjä :)
  20. J

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Opaali Kiitoksia, kiva jos mukaan mahtuu! Mä olen nyt ajatellut, että niin kauan kuin hermot kestää en laske kiertopäiviä tms... Viime kerralla meni niin ressaavaksi koko touhu kun laskin kp:itä, tikuttelin oviksia, join greippimehua ja vaikka mitä. Väitin kyllä viimeksikin että ihan...

Yhteistyössä