Hakutulokset

  1. J

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Heippa! Jos tänne mahtuu mukaan, niin tulisin mielelläni porukkaan kuumeilemaan (ja tuskailemaan tätä yritystä)... Mua ei otettu tonne pitempään kuumeilleiden joukkoon. Olen siis 25-vuotias, mies 27, ja esikoinen olisi haaveissa. Minulla on todettu toiminnallisia kystia viimeksi kun olin...
  2. J

    Luettele 5 ekana mieleen tullutta kissarotua

    Persialainen Siamilainen Cornish rex Ragdoll Pyhä Birma
  3. J

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

    Heippa! Mä voisin ilmottautua ihan vaan taustailijaksi ainakin alkuun, jos porukkaan vaan pääsee..? Olen entinen JenPen, nimimerkki ja mieskin vaihtunut tässä välillä... Edellisen miehen kanssa yritystä olis siis melkein vuosi ilman tulosta. Munasarjoissa todettiin kysta talvella, mutta...
  4. J

    valtava ongelma joka haittaa normaalia elämää ja nyt jopa parisuhdetta..

    Vaikka huono kokemuksesi onkin kunnalliselta hammaslääkäriltä, niin eihän sielläkään aina samat lääkärit ole. Mitä jos soittaisit kuntasi hammaslääkäriin ja kertoisit rehellisesti tilanteestasi ja että pelkäät todella paljon? Kunnallisellakin saa tietysti puudutusta ja nykyään kun...
  5. J

    Eikö kukaan muu elä ÄKKIPIKAISEN MIEHEN kanssa?

    Ps. Emme ole enää yhdessä mieheni kanssa, erosimme melkein puoli vuotta sitten eli näemmä juuri tuon kirjoitukseni jälkeen.
  6. J

    Eikö kukaan muu elä ÄKKIPIKAISEN MIEHEN kanssa?

    Olen ap, nimimerkki vain on vaihtunut sattuneesta syystä... Mäkin alkuun ajattelin niin, että vika ei ole minussa ja tuollainen käytös on aina väärin ja miehen oma vika. Olen ollut 4 kertaa pitkässä parisuhteessa ja suhteista 2 on ollut nimenomaan alkuperäisessä tekstissä kuvailemani...

Yhteistyössä