Kauhean naaman korjausvinkkejä?

  • Viestiketjun aloittaja Madma
  • Ensimmäinen viesti
Madma
Tuskin tälle naaman kauheudelle mitään konkreettista voi ilman plastiikkakirurgia mutta..

Mulla on ihan hirveän kamalassa kunnossa koko nasukki nyt raskausaikana, verisuonet nousee pintaan, iho punoittaa, rasvainen ja tulee hirveästi kaikenlaisia näppyjä ja finnejä..

Kun normaalisti mulla on naama pysynyt tosi hyvässä kunnossa jo melkeen pelkkää saippuaa näyttämällä, olenkin nyt ihan neuvoton.

Millä tätä putsailisi ja fiksailisi, suositelkaa hyviä markettituotteita? En mene kosmetologille joten sitä ei kannata ehdottaa.
 
Huisi hippu
apteekista vichyn tuotteita, oon just itekki alkanu niitä käyttämään, kivan miedon tuoksuista, pienikin pisara puhdistusgeeliä riittää kasvojen puhdistukseen, kasvovesi myös hyvä, paras on kuitenki kosteusrasva. ne on vihreän värisiä tuubeja. uskoakseni markettihintaisia.
 
:hug: se normalisoituu kuhan oot synnyttäny ja on vähän aikaa vierähtäny.

mie ostin tässä joku aika sitten sokokselta malu wilz-merkkistä kasvovettä ja semmosia aknehoitoampulleja. olen ollu tosi tyytyväinen. eikä ollu kovin kalliitakaan, oisko ne ampullit ollu 20 euroa ja se kasvovesi tarjouksessa puolen litran pullo 17,90. vai meniköhän ne hinnat sittenki toistepäin...
 
Mulla tulee myös kaikista hormonimuutoksista hirveitä iho-ongelmia.. Noi apteekin Vichy-tuotteet on tosiaan hyviä ja osaavat apteekissa neuvoa myös iho-ongelmissa. Marketista jos ostat, niin mun mielestä Lumenen ja Nivean tuotteet on niistä parhaita.

Kannattaisi kuitenkin ehkä käyttää jotain rauhoittavia tuotteita eikä niinkään rasvaiselle/akneiholle tarkoitettuja, jos ihosi punoittaa ja on ärtynyt. Paikallisesti voit laittaa finnien päälle jotain kuivattavaa tuotetta. Ja jos puristelet (en suosittele), niin tee se suihkun tai saunan jälkeen puhtain käsin ja puhdista kunnon puhdistusaineella sen jälkeen. Vaikka iho tuntuisi kuinka rasvaiselta, muista aina käyttää kosteusvoidetta! Kannattaa kysyä myös sekä apteekista että luontaistuotekaupasta jotain ravintolisää mikä auttaisi iho-ongelmiin, mulla esim. helokkiölykapselit on auttaneet.

Huomasin kyllä että sanoit ettet mene kosmetologille, mutta ihan pakko sanoa silti.. Käy vaikka yhden kerran kunnon puhdistuksessa ja hoidossa; Siitä on se etu, että ammattilainen osaa arvioida millaisia tuotteita sinun ihollesi pitää käyttää ja mikä on esim. näppylöiden syy (nimim. 10 vuotta käyttänyt vääränlaisia ihonhoitotuotteita). Ja kun iho on kerran kunnolla puhdistettu ja hoidettu, siitä on helppo jatkaa itse kotona. Ja jos et raaski maksaa kosmetologista, pyydä joskus lahjakortti lahjaksi vaikka mieheltäsi. Anteeksi, kunhan suosittelin, kun itsellä auttoi pääsemään vastaavista ongelmista eroon =)
 
Madma
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
millä viikolla oot? :)
rv 35, muutenkin alkaa olla varsinainen valasolo niin tympäsee tää naama vielä.. Toisaalta tiedän nyt mitä raskausajan HEHKUMINEN ainakin mun kohdallani tarkoittaa... :D

Ei siinä kosmetologille menossa muuten mitään mutta en saa kuitenkaan aikaiseksi vaikka kuinka aikoisin..
 

Yhteistyössä