~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Celestial
Bambina, niin voi olla tosiaan oviksesta... Mutta yleensä en ollenkaan kipuile ovulaation aikana, ainoa muutos on rintojen kipeytyminen ja kivut pari päivää ennen kuukautisia. No jaa, ehkä innoissani vaan kuvittelen liikaa :LOL: saa nähdä...
 
Celestial: itse ainakin kipuilen ovulaation aikaan, ja yleensä ovulaation jälkeen vuodankin. Myös pillereiden kanssa. Nyt pillereiden lopettamisen jälkeen ei ole tullut niitä oireita ollenkaan, mikä tässä vähän huolestuttaakin. Kp on tosiaan jo reippaasti yli 30.

Oletteko te käyneet jossain yleistarkastuksessa/gynellä ennen yrityksen aloittamista?

Kaverit on tänään saaneet lapsen, ja mun vauvakuume ei ota laantuakseen. Tulisi nyt edes ne menkat, niin tietäisi että voi alkaa kunnolla aloittaa tän yrittämisen. Muuten pillereiden pois jättäminen on saanut ihan ihme oireita mulle, musta on tullut ihan kaamea akka, joka puhuu kaiken suoraan ja ystävät ei siitä ehkä niin pidä. Ja äsken kävin juoksulenkilläkin, mikä on ihan uutta mulle.
 
Raitakissa: sama juttu täällä. Eilen illalla paleli ihan kauheasti ja mittasin huvikseni lämmön -> 37,1 ja tänään se oli 37,3. Normaali huitelee siellä 36,6 tienoilla. Eikä pitäisi olla mitään oviksen jälkeisiäkään lämpöilyjä kun se on tiettävästi ollut jo aikaa sitten? Flunssa tulossa tai jotain. Ei kuitenkaan sitä mitä toivoisi :attn:
 
Raitakissa Eiks yleensä lämmönnousu oo oireena oviksesta? Ootko bongannu oviksen varmasti tikuilla tms., ettei olis vasta nyt? Tosin raskaudenkin alkuoireet niin moninaiset, että voi hyvin olla sitäkin... ;) Niitä on jos jonkinlaisia (en sitten tiedä, laskevatko raskautuneet raskausoireiksi kaikki mahdolliset mitä sinä aikana on esiintynyt), kummallisin minkä olen täällä kuullut, oli kun joku kertoi juoneensa ruoan kanssa lasin viiniä ja tulleensä tosi humalaan toisin kuin yleensä :D

Mulle sais päivittää yk3, kp 9 tänään maanantaina. Oikein ihmettelen, miten kierrot nyt ollu näin tasaset, menkat alkaneet tasan 4 viikon välein sunnuntaisin. Viimeksi kun lopetin pillerit, kierrot oli jotain 20-60 päivää... Edes jotain positiivista siis :)
 
Raitakissa: Tänään menossa kp28/28-36.
Itseasiassa tuo haarukka taitaa olla vieläkin "laajempi".. katselin juuri vuoden aikana olleita kiertopäiviä ja mukavan epäsäännöllistä ollut;
2 kertaa kierto ollut 27pv, kerran 29, 2 kertaa 31, kerran 32, 2 kertaa 36 yms |O
Ota siitä sitten selvää. Pitäisiköhän tuo muuttaa siis 28/27-36
 
Täällähän on monella nyt jännät paikat,sormet ja varpaat pystyssä teitä täällä nyt tsemppailen! :) :heart: Ja bambina päätetäänkö et plussataan nyt tässä kierrossa,ilman stressiä ja mitään.... :hug: Jo olis aikakin vai mitä!? :heart:
Tosta greippimehusta, niin mie oon juonnu aina lasillisen aamuisin kp 1 sinne ovikseen asti!
 
Pitäis vaan yrittää malttaa mielensä ja olla ajattelematta tätä raskautumista sen enempää... Mutta ei niin ei, ehkä tää on vielä sitä "alkuinnostusta" kun kyttäilee kalenterii ja seurailee omaa kehoaan... Laskureiden mukaan tärppipäivät olivat viime viikon lopussa / tämän viikon alussa. Nyt ei ainakaan yritystä puuttunut (puolison flunssasta huolimatta)...
Saas nähdä kuin käy. Tää on kuitenkin vasta 3.kierto kun yritetään.
 
Välillä tulee kyllä mieleen että miten hitossa tämä ihmiskunta on onnistunut lisääntymään näinkin tehokkaasti ilman tietoa greippimehuista, ovistikuista, lämmönmittauksista jne. :D Josko yrittäis vaan itsekin ottaa rennon asenteen ja elellä vaan ilman ehkäisyä ja katsoa mitä tapahtuu. Onnistuiskohan? Luultavasti ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Raitakissa:
Välillä tulee kyllä mieleen että miten hitossa tämä ihmiskunta on onnistunut lisääntymään näinkin tehokkaasti ilman tietoa greippimehuista, ovistikuista, lämmönmittauksista jne. :D Josko yrittäis vaan itsekin ottaa rennon asenteen ja elellä vaan ilman ehkäisyä ja katsoa mitä tapahtuu. Onnistuiskohan? Luultavasti ei.
Juurikin tätä samaa minä olen ihmetellyt !!!

 
mullekin tuli vähän huonoja uutisia kun kävin lekurissa. Tai en mä tiedä onko ne niiin huonoja uutisia, mutta kuitenkin.

Tuli lähete päälekurille, tosin jos ja kun yhtään tunnen noita paikkoja, niin kutsu lekurille tulee ehkä sitten kun vauva on jo syntynyt. Ehkä tätä pitäisi jopa toivoa, jos vaikka tuottaisi tuloksena sen vauvan :LOL:

niin ja laskin vihdoin lukemat, nyt ois kp 36 menossa.
 
Päälääkärille kait tässä sais mennä itekkin, olen jo monena yönä nähnyt unta ettei me saada vauvaa ikinä :( Olen yrittänyt olla iloinen ystävieni puolesta jotka ovat raskaana, mutta rankkaa tämä on.. ovistikutteluunkin vielä monta päivää... Päivä kerrallaan siis mennään.

Taffo82
aivan tosi harmi juttu ettei vieläkään tärpännyt. uutta yritystä vaan kehiin niin kuin meilläkin... :hug:
 
Iso hali Taffo82 :hug: :'(

Pääläkärille ilmoittaudun myös. Kaappi pullollaan ovistestejä ensi kiertoa varten joten teinpä nyt yhden kun nuo lämmötkin on korkeella. Ja sit vasta hiffasin että sehän on siis oviksen jälkeen...eikä se silloin enää testissä näkyis. :headwall: duh.
Ja ihan puhdas negahan se oliki. On sitä monenmoista oiretta taas keksitty tähänkin kiertoon. Ei pysy ajatukset kasassa.
Harmittaa jo etukäteen surullisenkuuluisa kp1.
Tänään tuli taas vuosiakin lisää niin ehkäpä saan hetkeks muuta ajateltavaa kun alan metsästää täydellisen täytekakun ohjetta!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sinirusko:
Ja bambina päätetäänkö et plussataan nyt tässä kierrossa,ilman stressiä ja mitään.... :hug: Jo olis aikakin vai mitä!? :heart:
Tosta greippimehusta, niin mie oon juonnu aina lasillisen aamuisin kp 1 sinne ovikseen asti!
juu nyt kyllä plussataan!! :LOL: ja ilman mitään stressiä ja paineita, kyllä kyllä... ;) täällä alkaa ovispäivät varmaankin oleen lähellä, tänään pitäis testata ovista ekaa kertaa ikinä, saas nährä... :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pai80:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitakissa:
Välillä tulee kyllä mieleen että miten hitossa tämä ihmiskunta on onnistunut lisääntymään näinkin tehokkaasti ilman tietoa greippimehuista, ovistikuista, lämmönmittauksista jne. :D Josko yrittäis vaan itsekin ottaa rennon asenteen ja elellä vaan ilman ehkäisyä ja katsoa mitä tapahtuu. Onnistuiskohan? Luultavasti ei.
Juurikin tätä samaa minä olen ihmetellyt !!!

Joo, olen kyllä miettinyt ihan samaa!! hah, on se jännä... :LOL:
 
Hellurei,

Mun laskujen mukaan ois nyt kp30/31 eikä mitään oireita menkoista. Yleinsä ollut paria päivää ennen jo väsymystä, lämpöilyä, selkäsärkyä ym.
Ainoa mikä tuntuu pitävän paikkansa on hirveä peitonheilutushimo :D
Nyt tuntuu kuin oisin elämäni vireessä ja kunnossa (ei tosin täällä töissä :whistle: )..

Noh, saas nähdä tuleeko punainen kylään huomenna vai myöhemmin; pco:ssa kun kaikki on mahdollista :$


ja kolmatta yk:ta mennään.. tätä en kyllä jaksa laskea, saattaa ruveta pidemmän päälle vain masentamaan
 
Mä olin eilen ihan varma että oon paksuna ku nännejä kutisi niin mielettömästi, tai ihan ku sielä sisällä kävelis muurahaisia tms :LOL:
Mutta sitten testasin ja negahan siltä tuli, ja vielä kaiken lisäks tyylipuhdas ja tänään sama juttu.
Tänään siis mulla kp 27/26-28. Ei mitään muita oireita paitsi tuo eilinen nänni zydeemi.
Huomisia menkkoja siis odotellessa.

Onko teillä muilla sellasta tilannetta että äijä on aina poissa ne päivät ku menkat alkaa? Mua oikeen kyrsii se vaikka ei se miehen syy olekaan, aina joudutaan pari päivää viikossa olee erossa ku miehen työ on sellanen (onneks enää tää kierto).
Ois se kiva ku ois joku halaamassa ku ne punaset sieltä valuu..
 
Meillä varmaan just menkkojen takia mies pysyyki kaukana koska voin olla sellanen raivotar :LOL:

Ja mitä tohon kp:n niin normi on se 30pv eikä 31 mitä eilen vielä väitin. piti tarkistaa ja laskea uudelleen. Ei vieläkään tuntemuksia minkäänlaisia :x ja tänään siis starttailee kp 31/30
 

Yhteistyössä