~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

miipeli päivän myöhässä synttärikukat :flower:

mulle iski nyt sitten kova kurkkukipu ja eilen illalla töissä mittailin pientä lämpöäkin... toivottavasti ei pahemmin iske...lämpö onneks yön aikana laski mut nyt vuotaa sit nenä hiukan ja ääni lähtee kohta...minkäänlaisia tuntemuksia ei mahdollisen raskautumisen edestä ole...

kaveri joka sai keväällä vauvan kertoi että silloin kun hän testasi plussan ekaa kertaa, hän luuli menkkojen alkavan koska tuli hieman vuotoa ja samanlaista kipua kuin normaalistikin menkkojen alkaessa, oli ihan äimistynyt kun napsahtikin plussa ja vauva sitten 9kk:n päästä syntyikin... testasi juuri sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa... eli aina ei kannatakaan lyödä tuollaisessa tilanteessa heti hanskoja tiskiin.. =)
 
Kiitos Saana07! :)

Onko teillä muilla taikauskoa / vainoharhaa?? :whistle: Mä en uskalla kertoa oireista kenellekää ku oon ihan varma että nyt jos ehdin jollekki kertoa niin ihan varmasti ei pidä paikkaansa. Ja samalla olis ihan kauhee tarve päästä kertoo!!
 
kp 10 ja puhdas ovisnega testattu... :ashamed: noinkohan on, etten ovulois lainkaan??? (hyvä miettiä vielä tässä vaiheessa, mutta alkoi toden teolla huolestuttamaan...viime kierrossa oviskipuilut alkoi kp 11 ja kierto oli 26 päivän mittainen...) hitto sentään...

Miipeli muuten varmaan oon samassa asiassa taikauskoinen, mutta en ehkä tällä palstalla. täällä helpottaa kun voi kertoa muille, jotka sua ei tunne. jos kotiväelle tai kavereille pitäis kertoa, niin sit oliskin eri juttu...
 
Suurkiitos kaikille,kyllä jaksaa masentaa..Miipelille myöhästyneet onnittelut! :flower: Kaikille jännäilijöille pelkkää plussaa... :heart: Mulla huomenna gyne,toivoisin että se voisi ultrata,jos vaikka näkyis onko kaikki ok..Ihan oman mielenrauhani takia haluan tarkistuttaa!Oon kuitenkin piitkän ajan syöny pillereitä(harmonet)ja vähän pelottaa jos joku pielessä! :(
 
Nyt alko huolettaa ja kunnolla.. Lueskelin tuossa taas kaikkia mahdollisia juttuja netistä ja epäsäännöllinen kierto (vaihtelu enemmän kuin 2-3 päivää) viittais munasarjojen toimintahäiriöön. :'( Näinkö on? Luulin koko ajan että epäsäännöllisyys on vielä ok, mutta jos kovin pitkäksi menee kierto niin pitäisi huolesua. Jossain kyllä mainittiinkin vaan tuosta että yli 37 päivän kierrot olisi viite toimintahäiriöstä. Mullahan vaihtelu on nyt ollu 27-36.

K-ö-k-k-ö... En suostu kyl viel (vaikka alkaakin kohta yk 11) sanoo että kärsitään lapsettomuudesta. :(

Kiitos Taffolle onnittelusta!
 
Flunssa yrittää tulla, mut ei vaan tuu kunnolla päälle.
Kurkku ollu tiistaista asti ihan tulessa ja nenä vuotaa, mut eipä sitten lämpöä lähellekkään... Tulis nyt sitten kunnolla tauti jos on kerta tullakseen.
Tympii tällänen puolkuntosena olo.

Ja kaikenlisäks eilen bussissa tuli ihan mielettömän huono-olo, siis silleen että melkein oksensin. :( Päivittäin matkustan bussilla noin 2 tuntia eikä siis joka kerta tule huono-olo. Sama homma nyt aamulla töihin tullessa ja vielä tuntuu jatkuvan nytkin.
Viikonloppuna alkoi suihkussa ollessa sumentumaan silmissä ja pari kertaa vielä myöhemmin uudestaan..

Voisko olla jotain raskausoireita ? Kun ei kaiken järjen mukaan pitäis olla kuitenkaan raskaana, siis ainakaan niin pitkällä et tulis oireita. Nyt menossa kp 18.
 
Enpä sitten malttanut olla tekemättä testiä, ja puhdas negahan sieltä pärähti. Oon kyllä ajois liikenteessä mutta miksen nyt vaan voi luovuttaa ja odottaa vaan että ens kierrossa pääsee metsästää ovista..
Ärsyttävää kun tähänkin kiertoon piti keksiä oireita, vaikka vannoin jo aikapäivää sitte etten luota enää mihinkää muuhu oireisii muutaku plussaa näyttävään r-testiin.
Huomasin muuten että eilen oon pistäny kiertopäivät väärin. tänään siis vasta tuo 30/27-36.
 
Miipeli Hitsit kun vaan aina malttais mielensä ja alkais testailee ku siihen on aihetta ihan silleen tosissaan...
Mulla taas jännät paikat tuossa viikolla 45. Veikkaan et ei oo pelkoa et tarttis alkaa testailee... :(
 
Täällä mennään kp 26/28-30. Jännää on, joo. Ihan pientä tiputtelua on ollu tiistaista asti, luultavasti se yltyy kunnon tulvaks viimeistään sunnuntaina. Mulla on yleensä aina ennen menkkoja rinnat aivan järkyttävän kipeät, nyt ei ole. Tilasin testejä postitse, saa nähdä milloin ne saapuu. Testailen keskiviikkoaamuna jos menkat ei ala. Olen kyllä melkein satavarma että ne alkaa.
 
Nyt on sitten ronkittu värkkiä oikein olan takaa!! :LOL: Kaikki ihan ok,yritystä peliin vaan,oli todella mukava ja kannustava lääkäri joka jaksoi vastailla mun miljooniin kysymyksiin rauhallisesti ja antoi neuvoja,ihanaa.Siltä saralta mielenrauha..Niin ja juu,tilasin ovulaatiotestejä,voisiko joku viisaampi neuvoa koska alan testata(siis missä vaiheessa kiertoa aloitan),onko väliä mihin aikaan vuorokaudesta tekee (siis täytyykö olla aamupissa tms) :whistle: fhuuh,kaikkea sitä ihminen tekee..Kiitos teille kaikille,on kiva avautua jollekin kuka painii samaisten juttujen kanssa!!! :D
 
Jee,
Miekkonen suostu et jätän ny pillerit pois ja tarkotuksena ois et ens vuoden puolella sit koitettas. Meillä on jenkkilän reissu joulun ja uuden vuoden tienoolla et sitten tositoimiin. Tää vuosi koitettas loppuun varmolla päivillä ja no okei, ehkä kortsullakin. Mut jee! Oon ihan piukeena tästä! Itseasiassa ku se ny suostu ni olin alottanu pilsulaatan just ja syöny kolme pilsua jo siitä mut kiskasin sen jo samantien roskii ku en malttanu enää ootella vaik eihän se nopeuta asiaa yhtää. Ny jälkeenpäin itseasiassa järjellä mietittynä sen ois voinu syyä loppuun ni ei ois iha niin heittäny noi kierrot... mut eiköhän ne tasotu jossain kohtaa.. Mut jee!! :D
 
Onnea Pikkis82, tosi hienoa että mies on lämmennyt B)

Täällä eletään jänniä hetkiä, tänään ko28/28 aamulla ei mitään oireita, paitsi eilisestä saakka jatkunut nopeiden liikkeiden jälkeinen vihlaisu kohdun kohdalla..
Nyt iltaa kohden alkanut kylläkin jo vähän juilimaan menkkamaisesti.
Mutta toivoa on niin kauan ku täti ei ole tullut. Aamulla sitten varmaankin testailen.
Eilen ja toissa päivänä testasin kuitenki negat..
 
:attn: minut voi poistaa tästä pinosta toivottavasti ainakin 2 vuodeksi..
Tänä aamuna kun menkat päivän myöhässä ja koko yön näin unta että tein positiivisen r-testin tosiaankin sen aamulla tein...

http://www.aijaa.com/v.php?i=5126580.jpg

Toivottavasti pysyy pikkuinen mukana loppuun saakka :heart:
Liittykää kaikki oikeella täsmäiskulla odottajiin tästä kierrosta! Sielä tavataan!

+++++++ tuulia kaikille :hug:
 
Onnea susanna :heart: :heart: :heart:

Täällä ei ole vielä täti kyläillyt 29/26-31
Sunnuntaina tai maanantaina viimeistään seuraavan kerran testailen jos se plussa sieltä tulisi... vois sit tuolle isäehokkaalle kertoa uutiset ennen kuin lentelee sitten takaisin töihin pariksi viikoksi...
mutta katsellaan katsellaan
 
Onnea Susannalle :flower: On varmaan upea tunne kun se plussa vihdoin tulee...

Minulla luultavasti ovis oli eilen tai ainakin pitäisi olla lähipäivinä.
Viime kierrossa käytin ovistikkuja ja kierto venyi ihan uusille kymmenluvuille, nyt päätin olla testaamatta ja ottaa ihan rennosti ja kuunnella omaa kroppaani. Voin suositella tätä ratkaisua, fiilis on ainakin korkeammalla ja pystyy jotain muutakin ajattelemaan kun tätä yrittämistä. Toivottavasti itsekin pääsisi plussatuloksia testailemaan muutaman viikon päästä.. :)

tsemppiä kaikille yritykseen!
 

Yhteistyössä